AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
Re: AnEd's showroom E46 Coupe upd. pag 6 Verlaagd
Verlaging ziet er uit.Wielen liggen er mooi in nu. Probleempje met kleurverschil opgelost trouwens? Of heb ik gewoon weer eens ergens overheen gelezen
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Niks opgelost, we wachtten het weer nog even af, irl valt het niet zo op.
And thanks!
And thanks!
Ik ga naar vakantie op duitsland en neem mee :
Uiteraard, een duits product :
Bij 1 van de parkings ergens bij het circuit, stonden 5 bmw;s op rij, en ik reed, en knal die van ons er naast,
Of we hem maar meteen in de rij wilde zetten voor de foto's NATUURLIJK
Bleken onze collega's van bimmerboard.be te zijn, die daar een meeting hadden.
Was erg gezellig, en zijn daarna even bij de baan gaan kijken, en daar heb ik natuurlijk ook wat plaatjes van, Ik vond het helemaal geweldig.
Uiteraard, een duits product :
Bij 1 van de parkings ergens bij het circuit, stonden 5 bmw;s op rij, en ik reed, en knal die van ons er naast,
Of we hem maar meteen in de rij wilde zetten voor de foto's NATUURLIJK
Bleken onze collega's van bimmerboard.be te zijn, die daar een meeting hadden.
Was erg gezellig, en zijn daarna even bij de baan gaan kijken, en daar heb ik natuurlijk ook wat plaatjes van, Ik vond het helemaal geweldig.
Laatst gewijzigd door AnED op 19 apr 2012, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
leuk verslag weekendje nurburgring is altijd tof met mooi weer .
gave auto man! veel plezier er nog mee! over dat stukje 4 of 6 cillinder. 4 cillinder is voordeliger wat hem langzamer maakt. het is maar waar je voor kiest
nurburgring blijft idd tof. ook nog een x doen
Een geslaagd weekendje duitsland
Een geslaagd weekendje duitsland
- Gérald320icabrio
Je koopt toch geen BMW om zuinig te rijden? Die koop je voor het gevoel! Ik heb ook 4 pitters gehad, rijden gewoon goed. Maar het mooiste blijft de 6 in lijn. Het belangrijkste is dat het rijdt als een BMW! Gewoon 2 mooie coupés, niet helemaal mijn smaak, maar dat maakt niet uit
De e46 is een mooie auto, alleen de mtech bumper in combi met de alpina wielen zou ik nooit doen. Los van elkaar wel. Waarom? Omdat het 2 verschillende stijlen zijn. Alpina is netjes en beschaafd, terwijl de mtech een beetje het boefje is. Zo kijk ik er na, en het is zeker geen kritiek. Als ik naar mijn eigen auto kijk zie ik ook "aso" wielen met een beschaafd uiterlijk.
Wat de gele coupé betreft, zoals meer mensen zeggen de bumpers, ik zou mijn e36 oem maken de kleur is gewaagd maar je ziet hem bijna nooit.
Maar ze hebben wel 2 coupés voor de deur! Ik zou het graag bij mij ook voor de deur zien staan!
Gaaf wagenpark iig!
De e46 is een mooie auto, alleen de mtech bumper in combi met de alpina wielen zou ik nooit doen. Los van elkaar wel. Waarom? Omdat het 2 verschillende stijlen zijn. Alpina is netjes en beschaafd, terwijl de mtech een beetje het boefje is. Zo kijk ik er na, en het is zeker geen kritiek. Als ik naar mijn eigen auto kijk zie ik ook "aso" wielen met een beschaafd uiterlijk.
Wat de gele coupé betreft, zoals meer mensen zeggen de bumpers, ik zou mijn e36 oem maken de kleur is gewaagd maar je ziet hem bijna nooit.
Maar ze hebben wel 2 coupés voor de deur! Ik zou het graag bij mij ook voor de deur zien staan!
Gaaf wagenpark iig!
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.
Ziet er goed uit, alleen die raamsticker ben ik geen fan van
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Gerald, thanks voor de bijdrage.
Het is wat je zegt, alpina is stijl, mtech het boefje, afscheid nemen van de alpina's, dat word huilen.
Dus vandaar dat het zo blijft.
wbt de gele, ik verander er niks aan, hij staat namelijk te koop, dus wie koopt hem om hem oem te maken
Thanks all!
Het is wat je zegt, alpina is stijl, mtech het boefje, afscheid nemen van de alpina's, dat word huilen.
Dus vandaar dat het zo blijft.
wbt de gele, ik verander er niks aan, hij staat namelijk te koop, dus wie koopt hem om hem oem te maken
Thanks all!
Niet zoveel meer actief zie ik, wel jammer. Oja zag de gele op mp staan bij een handelaar, wat is voor terug gekomen? Blijft een mooie coupe, heeft toch wat weg van elkaar onze coupetjes
Sorry,
Klopt , huis gekocht, en dan vergeet je de fora even.
Komt heus verandering in.
Jep, we hadden 3 auto's voor de deur, dus de mijne er maar weer uit,omdat de e46 zuinig, jonger, technisch beter was etc.
Pijnlijke keus, ik had hem graag nog gehad, maar 3 auto's en een paard? das te gek.
De gele is intussen bij de handelaar weg, en ik weet helaas niet waar die terecht is gekomen..
Klopt , huis gekocht, en dan vergeet je de fora even.
Komt heus verandering in.
Jep, we hadden 3 auto's voor de deur, dus de mijne er maar weer uit,omdat de e46 zuinig, jonger, technisch beter was etc.
Pijnlijke keus, ik had hem graag nog gehad, maar 3 auto's en een paard? das te gek.
De gele is intussen bij de handelaar weg, en ik weet helaas niet waar die terecht is gekomen..
Ja de mijnen lijkt weer iets minder op die van jullie tegenwoordig maar leuk dat jullie weer terug zijn