Zenuwachtig rijgedrag
Re: Zenuwachtig rijgedrag
raadspel
veer gebroken?
veer gebroken?
helemaal mee eens. De mijne wil ook uitbreken en heeft nieuwe schokdempers en veren nota bene. Nagekeken en toch wel wat speling (nog niet eens gaar). Dat is dus al genoeg.bilkert35 schreef:Silentblocks op daarom zijn ze dan meestal zo gevoelig achter.
Net als je denkt dat de bocht goed gaat verlopen, gooit hij achteren net een tandje teveel de kont alsnog om. Erg link als je daar niet op bedacht bent want dan sta je in no-time achterste voren of ligt in de greppel.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
- bimmer-jeroen
Ik vernam het de laatste tijd steeds meer, had hier eerder nooit last van, had telkens het gevoel als ik hard door een bocht ging dat m`n achterkant bij wil. helmaal als de auto ook nog iets begint te deinen door oneffenheden.
Nieuwe schokdempers is bij mij de oplossing, hier ben ik 100% van overtuigt. een schokdemper doet meer dan je soms denk qua weggedrag/wegligging.
Nieuwe schokdempers is bij mij de oplossing, hier ben ik 100% van overtuigt. een schokdemper doet meer dan je soms denk qua weggedrag/wegligging.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Misschien is dat inderdaad de oplossing.
Ben vorige week langs de garage geweest en die hebben alle rubbers en de uitlijning bekeken, was niks mee aan de hand..
Ben vorige week langs de garage geweest en die hebben alle rubbers en de uitlijning bekeken, was niks mee aan de hand..
Erg vreemd. BMW's hebben veel meer de neiging om aan de binnenzijde kaler te worden dan aan de buitenzijde. Very strange..flugel schreef:Mijn banden zijn vooral aan de buitenkant afgesleten, zeg maar kaal terwijl de binnenkant nog redelijk profiel heeft.
De buitenzijde....en dat terwijl controle bij uitlijning goed blijkt te zijn.
Heb je dan niet altijd met de verkeerde bandenspanning rondgereden en is de auto over de band gaan rollen in bochten, i.p.v. dat de band de auto door de bocht trekt?
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Mijn rubbers van de draagarm zijn versloten. De rubbers die voor het achterwiel zitten zeg maar.
Is dit uberhaupt zelf te fixen of moet je hiervoor naar de garage?
Is dit uberhaupt zelf te fixen of moet je hiervoor naar de garage?
niks moet, maar als je dit nog nooit gedaan hebt en je heb niet genoeg gereedschap en een fatsoenlijke brug ter beschikking, raad ik je aan naar een garage te gaan. Die fixen dat in no-time.
- bimmer-jeroen
http://www.biesheuvel.nl/store/powerflex/5/36" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 8.
Zou dit dan voor degenen die veren en schokdempers vervangen hebben de uitkomst zijn?
Want na 16jaar kunnen ze wel goed lijken maar toch niet meer zo goed zijn als origineel..
Zelfde als een schokdemper van 16jaar niet kapot lijkt, tot je hem eens vervangt en het verschil ervaart.
Nr 8.
Zou dit dan voor degenen die veren en schokdempers vervangen hebben de uitkomst zijn?
Want na 16jaar kunnen ze wel goed lijken maar toch niet meer zo goed zijn als origineel..
Zelfde als een schokdemper van 16jaar niet kapot lijkt, tot je hem eens vervangt en het verschil ervaart.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
- Sensenmann
Lijkt mij toch een gevalletje van uitgesleten achteras rubbers. Is er al een oorzaak gevonden ?
Rubbers idd. versleten. Daarnaast laat ik ook de schokbrekers vervangen.