Generaal Is terug!
Re: Generaal's E46 320 D front lip gemonteerd pg 4
Volgens mij zijn ze inderdaad nogal aan de prijs ja
maar dromen moet je houden toch? Maar ben met de CH's nog super tevreden. Ben nu eerst aan het sparen voor een leren interieur dus dat heeft voorrang. ;D

Lexus RX450h President Line
Re: Generaal's E46 320 D front lip gemonteerd pg 4
Vandaag een k*t aanrijding gehad
T was ook helaas mijn fout. Ik stond bij de stoplicht en kreeg een smsje. Het stoplicht ging op groen dus gaf automatisch gas en keek naar mn telefoon. BOEM de voorganger had een trekhaak dus die heb heel mn bumper gesloopt.Hij had ook niet echt heel veel. Ik weet ook bijna zeker dat hij t geld lekker in ze zak stopt.
Ik kan de bumper nog wel monteren maar zou niet weten hoe. Als iemand tips heeft hoor ik t graag

T was ook helaas mijn fout. Ik stond bij de stoplicht en kreeg een smsje. Het stoplicht ging op groen dus gaf automatisch gas en keek naar mn telefoon. BOEM de voorganger had een trekhaak dus die heb heel mn bumper gesloopt.Hij had ook niet echt heel veel. Ik weet ook bijna zeker dat hij t geld lekker in ze zak stopt.
Ik kan de bumper nog wel monteren maar zou niet weten hoe. Als iemand tips heeft hoor ik t graag
Re: Generaal's E46 320 D..Aanrijding!!
Geef 'm eens ongelijk, dat zijn nou de mazzeltjes die je hebt als er iemand zo lullig achterop botst: ofwel je bumper eens mooi laten spuiten omdat ie al niet zo mooi was, ofwel extra zakgeldIk weet ook bijna zeker dat hij t geld lekker in ze zak stopt.

Damn klote man
Niet meer naar je telefoon kijken als je gas geeft maar ik denk dat je dat ook niet meer zal doen
Succes met de reparatie, als ik jou was zou ik even naar een erkend schadebedrijf rijden om een schatting te laten maken van de kosten want hoewel het aan de buitenkant lijkt dat het enkel de bumper is kan door de klap ook meer zijn ontzet

Niet meer naar je telefoon kijken als je gas geeft maar ik denk dat je dat ook niet meer zal doen

Succes met de reparatie, als ik jou was zou ik even naar een erkend schadebedrijf rijden om een schatting te laten maken van de kosten want hoewel het aan de buitenkant lijkt dat het enkel de bumper is kan door de klap ook meer zijn ontzet

Balen man, maar misschien meteen een moment om bijv een Mtech bumper te monteren?
Bummer....
Lip ook naar de haaien?
Lip ook naar de haaien?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik heb mn lesje iig geleerd.. Ik had er ook overnagedacht om een mtech bumper erop te zetten gelijk maar ik heb andere prio's dus kwa geld kwam ik dan niet goed uit..
Aan de ene kant heb t ook wel ze voordeel ik had al schade aan de bumper en de front lip was niet goed gespoten.
Alles word nu gedaan de front lip word nu 1 geheel met de hele bumper. Ik ben in totaal 200 euro kwijt dus valt opzich wel mee gelukkig.
Ik ben nu benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Aan de ene kant heb t ook wel ze voordeel ik had al schade aan de bumper en de front lip was niet goed gespoten.
Alles word nu gedaan de front lip word nu 1 geheel met de hele bumper. Ik ben in totaal 200 euro kwijt dus valt opzich wel mee gelukkig.
Ik ben nu benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Erg klote van de schade idd..!
maar mooi dat het voor (relatief) weinig geld weer strak gemaakt word! we zien de foto's wel tegemoed! 

Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Hij is morgen al klaar zal gelijk ff fotos maken.
@Opt1mus: de lip was nog in orde gelukkig
@Opt1mus: de lip was nog in orde gelukkig
Een week na mn aanrijnding heb ik weer een aanrijding gemaakt dit keer ook mijn schuld helaas
.
Heel de linker kant was aan puin. Moest me net een week overgespoten bumper weer opnieuw laten maken en spuiten. Zoal ook een nieuwe koplamp, linker zijscherm en de motorkap moest gemaakt worden. Er was 1 angel eye kapot en de knipperlicht. Totale kosten 700 euro.
Nu heb ik mn auto weer terug en zie dat er een kabeltje aan de rechterkant los hangt. Tis een klein vierkant ding als ik goed heb gekeken. En mis ook de zwarte rubbere gedeelte. Weet iemand waarvan die stekker is en waar ik dat rubbere gedeelte kan kopen? Volgens mij heten dit de modderkuipen.

Heel de linker kant was aan puin. Moest me net een week overgespoten bumper weer opnieuw laten maken en spuiten. Zoal ook een nieuwe koplamp, linker zijscherm en de motorkap moest gemaakt worden. Er was 1 angel eye kapot en de knipperlicht. Totale kosten 700 euro.
Nu heb ik mn auto weer terug en zie dat er een kabeltje aan de rechterkant los hangt. Tis een klein vierkant ding als ik goed heb gekeken. En mis ook de zwarte rubbere gedeelte. Weet iemand waarvan die stekker is en waar ik dat rubbere gedeelte kan kopen? Volgens mij heten dit de modderkuipen.
Re: Generaal's E46 320 D..Aanrijding!! - UPDATE
Doe ff een foto. Das makkelijker beoordelen.
Modderkuip is niet heel duur. Ik dacht 35 euro ongeveer.
Modderkuip is niet heel duur. Ik dacht 35 euro ongeveer.
Re: Generaal's E46 320 D..Aanrijding!! - UPDATE
hoeveel pech wil je hebbe

Re: Generaal's E46 318 I
Na een tijdje weg geweest te zijn ben ik weer terug!
Na mijn 320D heb ik een golf 5 gekocht. Na een jaar was het toch weer gaan kriebelen en heb ik de golf verkocht en weer een E46 gekocht.
Dit keer een 318 I executive uit 2002. Kleur is metallic blauw.
Hij is nog helemaal standaard. Al wel binnen de SMD LED Angel Eyes.
Had nog de subwoofer en versterker liggen van de vorige auto die gaat er ook in.
Wat zeker nog moet gebeuren is een andere radio. Heb nu nog de standaard radio met casette.
En andere velgen, welke weet ik nog niet.
Fotos volgens zo spoedig mogelijk!
Na mijn 320D heb ik een golf 5 gekocht. Na een jaar was het toch weer gaan kriebelen en heb ik de golf verkocht en weer een E46 gekocht.
Dit keer een 318 I executive uit 2002. Kleur is metallic blauw.
Hij is nog helemaal standaard. Al wel binnen de SMD LED Angel Eyes.
Had nog de subwoofer en versterker liggen van de vorige auto die gaat er ook in.
Wat zeker nog moet gebeuren is een andere radio. Heb nu nog de standaard radio met casette.
En andere velgen, welke weet ik nog niet.
Fotos volgens zo spoedig mogelijk!
Laatst gewijzigd door Generaal op 29 mar 2012, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Generaal Is terug!
Dat vond ik ook