Denk dat het wel veel scheeld dat de sneeuw weer weg is en ze weer ergens anders terecht kunnen.
Stond van de winter zo mooi droog en redelijk warmer als in de vrije lucht. En mischien zit ie nu wel ergens anders waar ik geweest ben net als onze kat in nuenen uitstapte
Ik zou inderdaad oppassen als ik zoiets in het vooronder tref. Zo'n Marter kan echt flinke schade aanrechten! Het ergste is nog dat dit soms op plekken is die je niet ziet.
- 523iA E39 uit 01-1998 met BRC LPG3 systeem (2010-2020)
- 525iA E60 uit 2004 (2020-...)
zeer mooie auto
maar die eikeltjes onder de kap had ik ook, kunnen ook gewoon muizen zijn
ik woon in de bush,bush en had ze in/achter de motorkap isolatiebekleding van mn amerikaan
mijn auto stond in/onder een carport.
Rem je dan zo hard en vaak dat je actieve koeling nodig hebt ? Of zijn je schijven te klein voor deze velgen waardoor ze te warm worden ?
Te koude remmen is ook niet goed, dan kunnen ze gaan piepen en de remwerking negatief beinvloeden.
In mijn zit geen actieve koeling. Maar de schijven zijn wel geventileerd en een slag groter dan een standaard remschijf.
Misschien een toekomstige mod
Heb je de kappen en luchtgeleiding (aluminium) via de dealer of subkanaal ? Zijn namelijk aardig aan de prijs vind ik zelf. Stuur anders even via een PB waar jij ze gehaald hebt.
Laatst gewijzigd door Marcel RSD op 09 apr 2012, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.