318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
-
AtlasTelamon
Re: 318IS m-style! klein updatje pag.36
Een verse 6-pitter met garantie....... Not that hard a choice.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
ik ben al meteen wat gaan rondzoeken en ik heb in dusverre maar een leuk en fatsoendelijk blok gezien 3.2 m3 blok maar kosten: 3500 euro,dat gaat hem dus niet worden
haha.
Daarnaast zou ik dat van de boetes echt niet weten,denk dat de boete samen met een herkeuring wel duur zal uitvallen.
Vindt het ook jammer dat ik het niet thuis zou kunnen doen,aangezien ik hier gewoon niet de ruimte voor heb in de garage en de benodigden gereedschappen,dus dat zal ook wel wat gaan kosten.
zelf heb ik eerder vandaag al wat rondgezocht naar een vervanger en nu zijn me ogen gevallen op 2 E46`s coupe 328ci vol in de opties wat ik persoonlijk ook erg leuk speelgoed vind zo op het oog
Daarnaast zou ik dat van de boetes echt niet weten,denk dat de boete samen met een herkeuring wel duur zal uitvallen.
Vindt het ook jammer dat ik het niet thuis zou kunnen doen,aangezien ik hier gewoon niet de ruimte voor heb in de garage en de benodigden gereedschappen,dus dat zal ook wel wat gaan kosten.
zelf heb ik eerder vandaag al wat rondgezocht naar een vervanger en nu zijn me ogen gevallen op 2 E46`s coupe 328ci vol in de opties wat ik persoonlijk ook erg leuk speelgoed vind zo op het oog
///M-power
haha, heb je er net zoveel tijd/geld ingestoken (no offence). Dan moeten we maar snel die shoot doen he 
- E36 M-Style
daar heb je gelijk in haha.
shootje is inderdaad een goed idee,even wachten op beter weer en dan spreken we wel wat af!
shootje is inderdaad een goed idee,even wachten op beter weer en dan spreken we wel wat af!
///M-power
SHootje
!
Zal is kijken of er animo is voor e36 dagje
Zal is kijken of er animo is voor e36 dagje
- E36 M-Style
Re: 318IS m-style! uit de winterstalling BBS Gemonteerd! p33
Voor een andere E36?? Voor een E46 zou ik het nog wel doen anders is het nutteloosE36 M-Style schreef:
Daarnaast zit ik eraan te denken om de BMW te gaan verkopen/ in te ruilen dit ligt maar net aan de intresse en of ik wat leuks zie.
Niet zozeer dat ik van de auto af wil maar gewoon eens kijken voor wat anders,wel BMW haha. Dus zou er animo zijn voor de auto laat me maar iets weten ook met betrekking tot info of andere vragen:)
- E36 M-Style
Ja e46 ,staat ook ergens op de vorige pagina haha
///M-power
- Ramon 325 Vanos
pff dat meen je niet blijf deze rijden
deze is wijd in topstaat zal jammer zijn als die weg gaat.
deze is wijd in topstaat zal jammer zijn als die weg gaat.
Ooh niet gezien zag alleen iets over 6 cilinderE36 M-Style schreef:Ja e46 ,staat ook ergens op de vorige pagina haha
Ik zou het wel doen, alleen het nadeel is dat je hem net af hebt en er relatief gezien zeer weinig voor terug gaat krijgen.
- E36 M-Style
Klopt Ramon,maar ik weet het nog steeds niet.
@ bmwboii : ja je krijgt er nooit voor terug wat je erin gestoken hebt,maargoed dat is de hobby eh
@ bmwboii : ja je krijgt er nooit voor terug wat je erin gestoken hebt,maargoed dat is de hobby eh
///M-power
Hey Citano!!! Absoluut niet wegdoen, je hebt een geweldig exemplaar. Maar blijft uiteraard jou keuze. Ik heb ooit mijn E46 330ci na 6 maanden ingeruild en als ik heel eerlijk ben had ik dat NOOIT moeten doen. Als ik nu oude foto's van die wagen terugkijk krijg ik toch iedere keer weer zo'n spijtgevoel over me heen.
Maar nogmaals...blijft jou keuze.
Maar nogmaals...blijft jou keuze.
Lexus RX450h President Line
- E36 M-Style
Daar heb je inderdaad gelijk in Leen.
Ik ben er nog over aan het twijfelen,maar als ik moest kiezen tussen een 330ci of een 318is wist ik het wel haha.
Ik ben er nog over aan het twijfelen,maar als ik moest kiezen tussen een 330ci of een 318is wist ik het wel haha.
///M-power
HOUDEN! een e36 in deze staat vind je niet snel, en anders gewoon een ander blok in lepelen