Ik ben voor en ook van plan om Utrecht de volgende keer wel te halenAron schreef:Als er echt genoeg animo is zullen wij nog overleggen om nog een zomermeet op te zetten..

Ik ben voor en ook van plan om Utrecht de volgende keer wel te halenAron schreef:Als er echt genoeg animo is zullen wij nog overleggen om nog een zomermeet op te zetten..
a90 schreef:Erg fraaie platen allemaal mensen, @ Leon waanzinnig die A2 foto's zeg ! erg goed gelukt. Alleen lijkt het door de groothoek of dat de M5 wel een erg dikke kont heeft
Ja, kwam even snel langswaaien inderdaad! Is jouw auto toch, de bovenste 2 van de foto's?Richel88 schreef:Nette foto's cor.
Had nog even bij je compact staan turen, maar je was best snel er weer vandoor tog?
Mooie autobmwe46power schreef:mooie fotos corpact vooral die laatstetoevallig is dat die van mij haha
Stond die vandaag toevallig in Hengelo langs de weg geparkeerd? Moest daar vandaag voor mijn werk zijn, en ik zag daar wel een goudkleurige coupe met alpina's staanbmwe46power schreef:mooie fotos corpact vooral die laatstetoevallig is dat die van mij haha