Algemene "Mijn BMW E46 optielijst"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Algemene "Mijn BMW E46 optielijst"
AG intern betekend volgens mij dat ie bij BMW als firmawagen heeft gereden.
Boordliteratuur... nou, dat je handleiding en serviceboekjes in het Deutsch zijn
Boordliteratuur... nou, dat je handleiding en serviceboekjes in het Deutsch zijn
Mijn lijstje ook gekregen, niet errug veel bijzonders geloof ik:
ow en de hoofdsteuntjes achterin? volgens mij ook een optie, die zitten er wel in! lol
Greetzs ghaas
- Spoiler: Laat zien
ow en de hoofdsteuntjes achterin? volgens mij ook een optie, die zitten er wel in! lol
Greetzs ghaas
Ik zie in het topic alleen NL auto's genoemd en auto's die uit Duitsland komen. Kan het ook voor auto's uit Belgie? Daar komt die van mij namelijk vandaan.
Thanks.
Gr. Joost
Thanks.
Gr. Joost
Mijn optielijst ook eens opgevraagd, ik heb wel een radio/cd ipv cassette, maar wel handig dat er voorbereiding voor cd wisselaar en telefoon is, nou ja, telefoon zat er in, maar telefoon zelf heeft een slechte display. Trekhaak is dus achteraf ingebouwd
Ik vraag me alleen af wat die hoofdschakelaar accu is
Ik vraag me alleen af wat die hoofdschakelaar accu is
Het duurde even voor ik door had waar TiAg voor stond
Optielijst heb ik opgevraagd bij BMW België en vrij snel reactie gekregen .
Ik mis alleen het M-Pakket die er volgens de verkoper af fabriek op zat, die zou er normaal wel op moeten staan toch of zie ik iets over het hoofd?
Optielijst:
Ik mis alleen het M-Pakket die er volgens de verkoper af fabriek op zat, die zou er normaal wel op moeten staan toch of zie ik iets over het hoofd?
Optielijst:
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS (sportonderstel)
Da's alles wat ik aan 'sport' kan vinden. Misschien is dat pakket pas bij de dealer op verzoek van de klant gemonteerd en niet in de fabriek?
Da's alles wat ik aan 'sport' kan vinden. Misschien is dat pakket pas bij de dealer op verzoek van de klant gemonteerd en niet in de fabriek?
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
Yup volgens de verkoper zou er ook een sportonderstel af fabriek op zitten en dat klopt dan wel. Maar idd wellicht dat de eerste koper het M pakket erbij onderhandeld heeft bij de dealer...dat soort dingen zie je wel vaker. De rest klopt in ieder geval allemaal .
Jah, dat mis ik dus :-( Mn E34 had een M-tech onderstel. Reed heerlijk. Nu moet ik het bij de 330d doen met een standaard onderstel.
Maar ik ga het niet aanpassen, kost me te veel knaken! Kan dan beter een jongeren auto kopen die dat wel heeft ;-)
Maar ik ga het niet aanpassen, kost me te veel knaken! Kan dan beter een jongeren auto kopen die dat wel heeft ;-)
Lijkt mij idd ook een flink kostenplaatje! Maar merk je vooral qua bochtenwerk veel toen je het sportonderstel had of ook bij het 'normale' rijden?
Maar even doorsparen dan ja .
Maar even doorsparen dan ja .
Ik merk zeker een verschil, mede omdat mijn E34 525tds met de M-Tech een 18 inch setup had van 235 voor en 255 achter (De M-Parallel van de 7 serie, de M5 had rondom 235 dacht ik) + de dikkere spoorstangen. De E34 was stugger afgeveerd en dat vind ik wel prettig rijden, vooral in de bochten.
De 330d heeft rondom 17 inch 235 en ik heb vrij snel voor een WIECHERS veerpootbrug gemonteerd (achter nooit gemonteerd ivm bekleding, kofferruimte en neerklapbare achterbank). En aangezien ik niet van plan ben om te racen met die bak, vind ik het wel prima op het moment.
De 330d heeft rondom 17 inch 235 en ik heb vrij snel voor een WIECHERS veerpootbrug gemonteerd (achter nooit gemonteerd ivm bekleding, kofferruimte en neerklapbare achterbank). En aangezien ik niet van plan ben om te racen met die bak, vind ik het wel prima op het moment.
Ik ben in mijn optielijst via de online ETK tool de optie "S915A body skin conservation, deletion" tegen gekomen. Iemand enig idee waarom dat gedaan zou kunnen zijn?
Volgens mij heb ik wel blanke lak. Zou toch vreemd zijn metallic 475 zonder blanke lak .
- e46compact02
Ben ik nou de enige met deze optie: 843 ENGINE LAYOUT "Reductie van het vermogen"
Mijn 323ci komt oorspronkelijk uit Duitsland. De 323 is standaard begrenst op inlaat. Is hij dus nog extra teruggevoerd ?
Mijn 323ci komt oorspronkelijk uit Duitsland. De 323 is standaard begrenst op inlaat. Is hij dus nog extra teruggevoerd ?