Tis toch niet te geloven man.
Modules plaatsen in lage punten die onder water kunnen lopen.
Natte vloermat
Re: Natte vloermat
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Tja, aan de andere kant gaan ze er niet van uit dat een auto lekt natuurlijk....
Pfff, da's door het oog van de naald. Je zou verwachten dat een premium merk dit soort bekende kwalen toch preventief oplost...
Zijn nu de uitloopventielen verwijderd van de kanaaltjes? Ook aan de achterzijde...
Ik wilde ook absoluut een pano dak, als ik dit lees is het een goede herinnering die kanalen snel open te maken..
Succes ermee, ik hoop voor je dat het nu droog blijft binnen..
Martin
Zijn nu de uitloopventielen verwijderd van de kanaaltjes? Ook aan de achterzijde...
Ik wilde ook absoluut een pano dak, als ik dit lees is het een goede herinnering die kanalen snel open te maken..
Succes ermee, ik hoop voor je dat het nu droog blijft binnen..
Martin
Ja ralph, met recht Blijf Maar Werken
BMW_Lover, ik begrijp je punt, maar ja.. zou betekenen dat wij die auto's beter kennen dan BMW zelf
Martin, ik heb een sedan, wel met schuif/kanteldak, maar ook die kunnen last van lekkage dus krijgen. Geen idee eigenlijk of de e60''s ook uitloopventielen hebben. Ik zal 't eens checken, thanks
BMW_Lover, ik begrijp je punt, maar ja.. zou betekenen dat wij die auto's beter kennen dan BMW zelf
Martin, ik heb een sedan, wel met schuif/kanteldak, maar ook die kunnen last van lekkage dus krijgen. Geen idee eigenlijk of de e60''s ook uitloopventielen hebben. Ik zal 't eens checken, thanks
meestal zijn het de rubbers die je spatbord inlopen om het regenwater af te voeren vanaf de parfan... deze zijn heel makkelijk zelf regelmatig schoon te maken. Bij zaten ze ook helemaal dicht en nu nergens meer last van .. tuinslang erin steken en alles is weer schoon. kijk uit dat ie niet dubbel gaat zitten als jee het terug bouwt.
Veel succes.
greetz Fred
Veel succes.
greetz Fred
- Kingfisher
- Contacteer:
Sjongejonge, daar ben je weer mooi klaar mee. Nog een mazzel dat alle modules het hebben volgehouden.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M