E46 323 Coupé Stefan. (Winterklaar)
- thedutchone
Re: FF Voorstellen BMW E46 323 Coupé Stefan.
Haha ja hoorde het al eerder hier op het forum mja ik vindt het wel mooi staan.
Maar toch Bedankt ! Die van you mag er ook zeker wezen !
Heb tevens ook zo'n kastje obd waarmee je instellingen kan veranderen alarm deuren automatisch op slot etc ideaal
Zal zo als het donker is ff pic's schieten van de ledjes in de deuren.
Maar toch Bedankt ! Die van you mag er ook zeker wezen !
Heb tevens ook zo'n kastje obd waarmee je instellingen kan veranderen alarm deuren automatisch op slot etc ideaal
Zal zo als het donker is ff pic's schieten van de ledjes in de deuren.
Heerlijk blok is dat, ik heb er ook een keer mee gereden, meer dan voldoende power! Prima auto. Over het uiterlijk ben ik het met onze mede-forummembers eens Ben wel meer van het originele maar ieder zijn smaak uiteraard! Bevalt hij nog een beetje?
- thedutchone
Auto bevalt meer dan prima Nog steeds in de wolken. Rijd/schakelt super. Het is een automaat & gewoon super relax rijden wil zeker niet meer terug.
Maatje van mij heeft ook een e46 328 coupe (zoals op de foto's te zien is ) die mag er ook zeker wezen, iets meer power als die van mij, Mja zuipt ook meer Kleur van je sedan is ook mooi !
Vanavond nog helemaal schoongemaakt binnen/buiten
Hier zijn de foto´s zoals beloofd ( Mijn excuus voor de kwaliteit & helaas was het nog niet donker genoeg )Verder zie je een mooie straal naar beneden & op de grond. De e90 van me pa had dat dacht ik standaard. Vandaar dit idee om het bij mijn e46 ook te doen
Maatje van mij heeft ook een e46 328 coupe (zoals op de foto's te zien is ) die mag er ook zeker wezen, iets meer power als die van mij, Mja zuipt ook meer Kleur van je sedan is ook mooi !
Vanavond nog helemaal schoongemaakt binnen/buiten
Hier zijn de foto´s zoals beloofd ( Mijn excuus voor de kwaliteit & helaas was het nog niet donker genoeg )Verder zie je een mooie straal naar beneden & op de grond. De e90 van me pa had dat dacht ik standaard. Vandaar dit idee om het bij mijn e46 ook te doen
Oh ja, die lichtjes bij de handgrepen. Bij de E60 zitten die ook op bepaalde modellen geloof ik (of standaard?). Heel erg mooi detail. Automaat is op zich wel relaxt inderdaad. De E60 heeft een automaat, heerlijk rustig rijden, meteen een soort limo gevoel. In mijn eigen auto's heb ik liever een handbak
- thedutchone
Re: E46 323 Coupé Stefan.
Klopt idd.
Ik heb verder een probleem met het raam aan de rechter kant.
Normaal als je aan de klink trekt, zou het raam een stukje moeten zakken.
Helaas doet hij dat rechts bij mij niet.. al ff wat lopen zoeken maar kan helaas niets vinden.
Kan zoiets komen door een kabel breuk ?
Ik heb verder een probleem met het raam aan de rechter kant.
Normaal als je aan de klink trekt, zou het raam een stukje moeten zakken.
Helaas doet hij dat rechts bij mij niet.. al ff wat lopen zoeken maar kan helaas niets vinden.
Kan zoiets komen door een kabel breuk ?
- thedutchone
- bob de bouwer
stefan nette coupe mooie kleur en goed blokje . broertje van de mijne netjes
- thedutchone
thx,
Wat de plannen nu nog zijn,
- Hoedenplank zwart maken. bekleden met sky of simpel spuiten.
- Velgen fixen. Helaas zegt me vader dat dit nog niet zo gemakkelijk is. Dacht zelf namelijk aan: Schuren, Stoeprand schade plamuren & poedercoaten.
helaas zegt hij dat je dan met het schuren de rest van de velg ook beschadigd & het minder mooi word omdat je het niet helemaal gelijk krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Wat de plannen nu nog zijn,
- Hoedenplank zwart maken. bekleden met sky of simpel spuiten.
- Velgen fixen. Helaas zegt me vader dat dit nog niet zo gemakkelijk is. Dacht zelf namelijk aan: Schuren, Stoeprand schade plamuren & poedercoaten.
helaas zegt hij dat je dan met het schuren de rest van de velg ook beschadigd & het minder mooi word omdat je het niet helemaal gelijk krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
- bob de bouwer
stefan kijk even op mijn foto,s van mijn velgen .allen maar kijken dan praten we even verder
nette wagen man! op de "sloomkijkers" na, die vind ik persoonlijk ook niets!
maar verder nette auto! leuke mods, en die velgen vind ik er ook wel apart onder staan
maar verder nette auto! leuke mods, en die velgen vind ik er ook wel apart onder staan
>>>>Showroom E36's<<<<
- thedutchone
thx
@ bob Ja heb al gekeken, Maar zie eigenlijk alleen maar dat je ze over heb gespoten, De vorige eigenaar kon volgens mij niet rijden want och och zo veel stoeprand schade
@ bob Ja heb al gekeken, Maar zie eigenlijk alleen maar dat je ze over heb gespoten, De vorige eigenaar kon volgens mij niet rijden want och och zo veel stoeprand schade
- bob de bouwer
stefan bedoel je die m velgen die er nu op zitten dat komt ook wel weer goed
- thedutchone
Die velgen die ik er nu op heb zitten, die zijn zo verkracht door de vorige eigenaar. gewoon langs een stoeprand gereden, het hele wiel rond. Denk niet dat ik dit netjes kan krijgen met alu Plamuur & schuren -> spuitenbob de bouwer schreef:stefan bedoel je die m velgen die er nu op zitten dat komt ook wel weer goed
Mooie auto zeg! Die verlichting in de deurklinken (buitenzijde) is gaaf, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
- bob de bouwer
stefan kun je een foto maken van de velgen zodat we de stoeprand schade kunnen zien.heb bij mijn velgen de stoep rand schade gedeeltelijk weg geschuurd en opgevuld met twee compeneten plamuur alumunium.endaar kunje veel mee weg halen
ik heb de mijne in de spuitplamuur daarna gezet en toen afgelakt
ik heb de mijne in de spuitplamuur daarna gezet en toen afgelakt