Kleppendekselkap spuiten
Re: M5 pakket, duplex uitlaat + LCI pook zit er op!! Foto's
Waar heb je die pook gekocht? Makkelijk inbouwen zeker? Maar geen verlichting er op?
Ebay, 2 tellen, gewoon er af trekken en terug zetten.
Nee geen verlichting dan moet je gaan solderen en kabels splitten.
Moet eerlijk zeggen dat ik die lampjes niet echt een gigantische meerwaarde vind hebben.
Heb dit meer gedaan omdat ik me echt begon te storen aan die lompe dikke knuppel daar in het midden.
Deze pook knapt het interieur echt enorm van op en dat voor die paar 10tjes.
Nee geen verlichting dan moet je gaan solderen en kabels splitten.
Moet eerlijk zeggen dat ik die lampjes niet echt een gigantische meerwaarde vind hebben.
Heb dit meer gedaan omdat ik me echt begon te storen aan die lompe dikke knuppel daar in het midden.
Deze pook knapt het interieur echt enorm van op en dat voor die paar 10tjes.
Netjes, maar een originele M5-voorbumper past toch niet op normale schermen?
Ik moet toch stiekem zeggen dat die LCI pook niet mooi zit Hij zit veel te hoog.
Hij komt niks hoger dan die oude knuppel.
Lijkt misschien zo op de foto omdat ik de camera op de zelfde hoogte heb gehouden als de pook.
Maar hoe je het ook wend of keert het lijkt gewoon 100x beter dan dat oude lompe dingen.
Lijkt misschien zo op de foto omdat ik de camera op de zelfde hoogte heb gehouden als de pook.
Maar hoe je het ook wend of keert het lijkt gewoon 100x beter dan dat oude lompe dingen.
Het is geen origineel M5 pakket maar een M-pakket wat identiek is op het echte M5 pakket in tegenstelling tot de wel bekende M-tech pakketten die hun eigen ontwerp hebben gemaakt.The-Beast schreef:Netjes, maar een originele M5-voorbumper past toch niet op normale schermen?
Waar je het aan ziet is de punten onder aan de voorbumper, de mondhoeken van de smile op de voorbumper en bij een Mtech voorbumper loopt er een kier van het voorwiel naar de mistlamp en natuurlijk de achterbumper met 4 uitladen.
Haha weet het verschil wel, maar omdat jij het hebt over een echt M5 pakket....... Dat past Als het goed is niet zomaar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 15 mei 2012, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd..zie forumregels mbt citeren
Reden: Citaat verwijderd..zie forumregels mbt citeren
@ Topicstarter: weet jij toevallig nog welke lampjes je nodig had voor de witte Xenon 8.000 look leds welke je in de "Angel Eyes" hebt geplaatst?.