aangezien ik niet zo'n computerman ben nu pas een update.
We hebben de dorpel gerepareerd, een nieuw stuk ingelast. De oorzaak van de roest is ook gevonden. De auto heeft ooit zijschade gehad en toen is er een nieuwe dorpel ingezet echter niet goed behandeld.
We hebben er een stuk opnieuw ingezet en van binnen in de tectyl of hoe dat goedje ook heet gespoten.
Ook zat er op de instaplijst een roestplek, deze hebben we ook kunnen repareren en toen alles gespoten. Ziet er nu stuk beter uit. Via Bimmerparts nieuwe bevestigings onderdelen voor de skirt besteld en ook meteen een dopje voor de middenconsole. Voor de pook tussen de ASC en de Stoelverwarming zat een afdekplaatje waar een gaatje in zat....kan ik me kapot aan irriteren dus vervangen voor een nieuwe

We hebben de auto meteen maar verwend met nieuwe olie,filter en een interieurfilter....wat inmiddels wel tijd werd.
Auto wordt deze maand nog even grondig gepoetst zodat ze weer mooi staat te glimmen.
Twee weken geleden even een ritje Friesland--->Den Haag gehad, dan weet je weer even waarom je BMW rijdt...

Ik zit nog wel in dubio over de wielen, of een ander setje of hier iets mee doen qua kleur o.i.d. ook zou ik haar toch wel wat lager willen hebben alleen heb ik dan het probleem dat de oprit hier voor huis te hoog is.....

Maar goed heb een paar crappy kwaliteit foto's zoals jullie van me gewend zijn.

Groet,Erik