Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 gepolijst
die ziet er weer gelikt uit Kenny
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
thanks auto net weg gebracht morgen komt er een nieuwe voor ruit in
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Kijk dan kun je er weer lekker tegenaan. Nu hopen dat de zon snel gaat doorkomen
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Gister in real life gezien, prachtige cabrio man
Inc71 schreef:Gister in real life gezien, prachtige cabrio man
+1 Heb hem samen met Michiel staan bekijken top cabrio man
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
thanks mannen jullie ook aanwezig bij edjes meet volgende maand.
Nee denk niet dat ik er ben daar, wij staan de volgende dag in Assen, op het duitse autosport festival. 2 dagen wordt thuis niet gewaardeerd ben ik bang
waarschijnlijk knal ik ook even naar assen de volgende dag moet even kijken alleen zie ik niet zitten
Re: Kenny E93 335i nieuwe mod
Is een mooie opvolger geworden Kenny! Die 225M velgen staan er echt super onder. Zou ze ook niet donker maken. Ook niet die andere set. Juist nu steken ze mooi af bij de kleur van de auto.
thanks rene zoals je leest in mijn todo list gaan eerst de raamlijsten en grille donker worden.
en als dat is gebeurd zal ik de keuze maken of de 225m zwart of GM maak of zo laat ben er nog niet uit.
en als dat is gebeurd zal ik de keuze maken of de 225m zwart of GM maak of zo laat ben er nog niet uit.
Als je alles zwart wil maken dan horen de velgen daar ook bij. Dan vind ik het wel dik staan.
Kom je zondag ook naar Fast Car Festival?
Kom je zondag ook naar Fast Car Festival?
ja ik heb er wel aan zitten denken. maar weet niet wat ik ervan moet verwachten. als er wat meer mensen van het forum gaan ga ik er ook heen
Er komen zeker wel een aantal bekenden.
Er zal veel mooi BMW spul te zien zijn. En natuurlijk actie op het circuit, in de zin van time attacts, BMW parade en drifters. Daarnaast natuurlijk het supercar paddock, om even lekker weg te dromen.
Er zal veel mooi BMW spul te zien zijn. En natuurlijk actie op het circuit, in de zin van time attacts, BMW parade en drifters. Daarnaast natuurlijk het supercar paddock, om even lekker weg te dromen.