Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival
Re: Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival
Even aangepast! Niet goed opgelet op je signature Fix trouwens even je link onderaan je signature! Die klopt niet meer sinds de verhuizing!
@Danishbmw: Ik kom daar niet langs eigenlijk, waar vertrek jij vandaan?
@Danishbmw: Ik kom daar niet langs eigenlijk, waar vertrek jij vandaan?
Lijkt me een betere locatie ja, ligt beter op de route
ik kom vanuit den bosch ik wil best wel ff mee pre meeten
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Ik zelf zal ergens op zandvoort ook rond hobelen maar er za geen bmw met mij mee komen:p
Dit ondat hij nog gespoten moet worden
Ik wou jullie alles als tip geven om bij het cbr in haarlem te verzamelen
Ik heb dit met jaf ook gedaan samen met de mitsubishi club het is goed bereikbaar vanaf de snelweg en daarna nog zon 220 min rijden naar zandvort;)
Dit ondat hij nog gespoten moet worden
Ik wou jullie alles als tip geven om bij het cbr in haarlem te verzamelen
Ik heb dit met jaf ook gedaan samen met de mitsubishi club het is goed bereikbaar vanaf de snelweg en daarna nog zon 220 min rijden naar zandvort;)
Voor de mensen die geen Facebook hebben of Fast Car daar niet volgen.
Hier de plattegrond voor zondag. Blauwe 'BMW parade' gedeelte zal voor alle BMW's zijn. (mede) aan ons de taak om dit mooi te vullen! Kom op, meld je aan!
En dat is een behoorlijke plek:
Hier de plattegrond voor zondag. Blauwe 'BMW parade' gedeelte zal voor alle BMW's zijn. (mede) aan ons de taak om dit mooi te vullen! Kom op, meld je aan!
En dat is een behoorlijke plek:
Nogmaals bedankt voor jouw aanmelding voor de BMW Paddock. De organisatie is een groot liefhebben van BMW en we zijn razend enthousiast om zo veel mogelijk BMW’s bij elkaar te krijgen. Middels deze informatiemail stellen we je op de hoogte inzake de planning en mogelijkheden.
Tijdschema
De dagindeling voor de BMW paddock ziet er als volgt uit:
08.00 - 11.00 – Aankomst
14.00 - Instructie voor het rijden op de baan (op de BMW Paddock bij de tent)
15.15 - Opstellen voor de BMW Parade
15.30 - Poorten open naar het circuit voor de BMW parade
16.00 – Einde parade
17.30 – Einde evenement
Paddockkaart
Zie: http://www.fast-car-festival.nl/paddock ... kkaart.pdf. Wij verzoeken u deze kaart uit te printen en zichtbaar achter uw raam te plaatsen zodat onze medewerkers u snel op weg kunnen helpen. Deze kaart geeft gratis toegang voor de auto tot het evenement. Met deze paddockkaart krijgt u korting op uw entreeticket. U betaald € 10,00 euro per persoon, geldig voor alle inzittenden in de auto.
Breyton BMW Parade
De parade rijdt van 15.30 tot 16.00 uur op het circuit. Heb jij je al aangemeld voor deze gratis sessie op het circuit? Zo nee, doe dit dan nu. We gaan er vanuit dat alle deelnemende paddock BMW ook op de baan zullen rijden!
Vrij Rijden
Voor alle BMW rijders heeft de organisatie naast de BMW parade ook een Vrij Rijden sessie speciaal voor BMW. Het is nog mogelijk hier aan deel te nemen. De kosten hiervoor bedragen € 30,00. Het tijdstip waarop deze sessie actief is: 10:30 – 10:50. U dient hiervoor bij de verplichte briefing aanwezig te zijn om 09:40.
Als u hier interesse in heeft kunt u contact opnemen met mijn collega Simone Frank via simone@gt-events.nl. Ook is het nog mogelijk in andere sessies deel te nemen, bekijk de link voor het vrij rijden: http://www.fast-car-festival.nl/vrij-rijden
Bekijk het baanprogramma van de dag via de volgende link: http://www.fast-car-festival.nl/tijden- ... tival-2012
Het tijdschema van de paddock ziet er als volgt uit: http://www.fast-car-festival.nl/paddockprogramma
Volg ons ook op:
WWW: http://www.fast-car-festival.nl
Facebook: http://www.facebook.com/FastCarNL
Twitter: http://www.twitter.com/FastCarNL
Ik heb die mail gister ook gekregen, toch een leuke opkomst (maar is nog niet alles of wel?). Hoelaat zijn jullie daar ongeveer?
Nee hoor, er komen er meer :-)..
Denk dat we momenteel tegen de 150 aanmeldingen hebben, en dat loopt nog op.
Denk dat we momenteel tegen de 150 aanmeldingen hebben, en dat loopt nog op.
Vet! Hoe gaat dat eigenlijk met de BMW Parade? Wordt het rustig over het circuit een optocht doen of kan er ook een stukje doorgereden worden?
Zal rustig rijden gaan worden, enkel kennis maken met het circuit.
OP de baan rijden altijd leuk
Daniel of Brian: weten jullie of ik dan mij hardtop mee moet nemen ? Als we de baan op gaan rijden.
Daniel of Brian: weten jullie of ik dan mij hardtop mee moet nemen ? Als we de baan op gaan rijden.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Limburg-118i
Hallo allemaal,
Ik wil zondag eigenlijk ook komen, misschien een beetje laat om me op tegeven, maar het Lijkt me leuk om iedereen een keer te ontmoeten.
Alleen hoe gaat dit in zijn werk? Ik heb nog nooit deelgenomen aan zoiets dergelijks, dus de vraag is hoe gaat dit in zijn werk? Rijdt ik gewoon naar het circuit en ik wordt vanzelf naar de desbetreffende parking gelootst?
Sjoerd
Ik wil zondag eigenlijk ook komen, misschien een beetje laat om me op tegeven, maar het Lijkt me leuk om iedereen een keer te ontmoeten.
Alleen hoe gaat dit in zijn werk? Ik heb nog nooit deelgenomen aan zoiets dergelijks, dus de vraag is hoe gaat dit in zijn werk? Rijdt ik gewoon naar het circuit en ik wordt vanzelf naar de desbetreffende parking gelootst?
Sjoerd
Normaal gesproken rijd je naar het circuit en bij de ingang word je naar de juiste parking gestuurd. Als je de juiste paddockkaarten onder je raam hebt liggen kom je in ieder geval er wel uit
- Limburg-118i
Okeej, dan moet dat dus wel lukken.
Heb een mail gestuurt naar bmw@fast-car-festival.nl nog geen reactie op. Kom zelf uit Limburg, dus ik denk dat ik me bij de groep aansluit die samen in haarlem hebben afgesproken, of er moet nog iemand zijn die vanuit het zuiden gaat, kan ik daar met mee rijden.
Sjoerd
Heb een mail gestuurt naar bmw@fast-car-festival.nl nog geen reactie op. Kom zelf uit Limburg, dus ik denk dat ik me bij de groep aansluit die samen in haarlem hebben afgesproken, of er moet nog iemand zijn die vanuit het zuiden gaat, kan ik daar met mee rijden.
Sjoerd