Bimmerportal klaar voor de toekomst!
Re: Bimmerportal klaar voor de toekomst!
Hallo Heren/Dames,
Ik ben nieuw hier, maar ik heb pas geleden weer een bmw gekocht, en zocht ivm wat problemen via google naar wat dingen.
Nu kom ik op google jullie website heel vaak tegen. Helaas werken die linkjes allemaal niet meer omdat het forum gecrashed is(heb er even op door gelezen).
Tip van een web-programmeur;
Zorg dat je je link waarde behoud en probeer alle oude url's te redirecten naar de nieuwe url's .
Groetjes,
Winus
ps; als jullie hulp nodig hebben dan kunnen we misschien ook nog wel wat bespreken
Van auto's heb ik niet zo veel verstand, maar van websites dan weer wel
Ik ben nieuw hier, maar ik heb pas geleden weer een bmw gekocht, en zocht ivm wat problemen via google naar wat dingen.
Nu kom ik op google jullie website heel vaak tegen. Helaas werken die linkjes allemaal niet meer omdat het forum gecrashed is(heb er even op door gelezen).
Tip van een web-programmeur;
Zorg dat je je link waarde behoud en probeer alle oude url's te redirecten naar de nieuwe url's .
Groetjes,
Winus
ps; als jullie hulp nodig hebben dan kunnen we misschien ook nog wel wat bespreken
Van auto's heb ik niet zo veel verstand, maar van websites dan weer wel
Mijn Safari op mijn Macbook Pro werkt nog steeds niet, zelfs niet met een reset, maar ik kom er wel uit met Chrome. Zou fijn zijn als het wel gefixt wordt ! iPhone en iPad heb ik nog niet geprobeerdRene08 schreef:Rene08 schreef:iPhone en iPad doen het idd ook weer.
Alleen cookies verwijderen helpt niet. Ga naar: Instellingen -> Safari -> Geavanceerd -> Websitedata -> Verwijder alle websitedata.
Bij mij werkt het nu wel goed. Heb je al meerdere malen de website gegevens verwijderd? Heeft bij mij uiteindelijk geholpen. (Safari - Voorkeuren - Privacy - Info - (dan zoeken naar bimmerportal.nl, en die verwijderen).
Een volledige reset zou hetzelfde moeten doen, maar ik zal het nog een keer proberen, hij blijft voor enige tijd ingelogd maar daarna knalt hij er weer automatisch uit
Bij mij deed ie het een uurtje goed en daarna kon ik ook niet meer inloggen. Maar na een aantal keer de bovenstaande stappen uitgevoerd te hebben werkt het nu goed.
Hij doet het nu voorlopig nog! Ik zal even aankijken of hij het blijft doen
- rick.bosch
Begin gelukkig al aan het nieuwe forum te wennen! Heb zelf nog niet echt dingen gemerkt die nog niet werken zoals het hoort!
BMW 120d | 2007 | 163pk
SEO moet weer ingeschakeld worden. Met een beetje prutsen werken alle Google links dan ook weer.winus schreef:Tip van een web-programmeur;
Kan niet wennen aan de nieuwe lay-out.
Vind het minder overzichtelijk... Bummer.
Vind het minder overzichtelijk... Bummer.
BrianGT schreef: Een korte uitleg, ik organiseer ook Fast Car Festival op 17 juni en werk 7 zeer lange dagen in de week tot het evenement om alles af te krijgen. Wij hadden totaal niet verwacht tegen zoveel punten aan te lopen met alleen de verhuizing van Bimmerportal. Na het evenement heb ik alle tijd en gaat er genoeg (terug) veranderd worden. Ik was persoonlijk erg gecharmeerd van de vorige vormgeving en zal die ook zeker in gedachten houden als wij een compleet nieuwe template gaan ontwikkelen voor het forum.
Yeh, I know. Maar wilde het toch even kwijt.
Merk dat als ik nu ingelogd ben sneller afhaak...
Merk dat als ik nu ingelogd ben sneller afhaak...
Ikzelf bij eigenlijk allang weer blij dat we weer actief kunnen zijn op het forum
Succes Brian!
Het zou ook wel handig zijn als de zoekfunctie weer eens ging werken. Tot nu toe is het jammer maar is de verhuizing zeker geen verbetering gebleken.
Het zou ook handig zijn wanneer de zoekfunctie weer net zo uitgebreid zou worden als voor de forummigratie ... dus kunnen zoeken in subforums, op datum/gebruikersnaam e.d.