Flexibel stuk lek...
Flexibel stuk lek...
Hallo,
Kom net bij de garage vandaan en nou is mijn flexibel stuk lek.. dit gaat rond de 700 euro kosten excl. montage :r
Iemand een goedkoper plekje??
Kom net bij de garage vandaan en nou is mijn flexibel stuk lek.. dit gaat rond de 700 euro kosten excl. montage :r
-
Re: Flexibel stuk lek...
Heb ik ook gehad vorig jaar. I.p.v. de katalysator vervangen heb ik toen een roetfilter genomen. Krijg je meteen subsidie. Ik was 89 euro kwijt. Het roetfileter vervangt de kat plus flexibel stuk. Deze zijn altijd 1 onderdeel.
- Silver Shadow
Ik kan dit echt niet volgens hoor :? Lijkt me ook niet echt een serieuse reactie voor iemand met een serieus probleemAnCo schreef:bla bla
Klopt, offtopic reactie is verwijderd
Moderatoropmerking Mini
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Silver Shadow schreef:Ik kan dit echt niet volgens hoor :? Lijkt me ook niet echt een serieuse reactie voor iemand met een serieus probleemAnCo schreef:bla bla
Op z`n tijd een beetje humor kan toch geen kwaad
- largeproject
- Contacteer:
omethome schreef:Hallo,
Als je zelf handig bent las je een flex stuk der zo tussen,ik was nog geen 30€ kwijt.
Wel ff markeringen aanbrengen voordat je gaat zagen.
ja, lang mee bezig?? en is dat dan apk in orde?? moet ik alleen iemand zoeken die het voor me kan lassen...
- largeproject
- Contacteer:
omethome schreef:ja, lang mee bezig?? en is dat dan apk in orde?? moet ik alleen iemand zoeken die het voor me kan lassen...
Uurtje of 2,afhanglijk of je op een brug kunt werken.
Tuurlijk is dat apk okay,als ie maar gasdicht is.
oke, ik ga is kijken of ik iemand kan vinden die het voor me wil doen!
bedankt!
bedankt!