hendrik_90 stelt zich voor --e36 touring--

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
hendrik_90

hendrik_90 stelt zich voor --e36 touring--

Bericht door hendrik_90 » 13 jul 2012, 14:43

ik ben nieuw hier op het forum, dus laat ik maar beginnen om mezelf voor te stellen;)
ik ben hendrik, en ben sinds een week in bezit van een bmw 318 tds touring.
heerlijke auto, waar ik flink wat kilometer bij op hoop te dieselen, hij staat nu op ruim 270000
hiervoor had ik een golf 3 1.8, die ik 3,5 jaar gereden heb, en door de jaren heen veel aan versleuteld heb.
hopelijk ga ik dat met deze duitser ook doen;)
op korte termijn ga ik het tussenas lager en de stuurpomp vervangen, beiden zijn af. ik heb ze in huis, dus als ik deze week een keer tijd heb, ga ik ze zsm monteren.
verdere plannen zijn er nog zat, waaronder voorruit vervangen, zit een barst in, veel steenslag, andere koplampen omdat er rechtsvoor een barst in zit. hiervoor heb ik de depo koplampen met angelseyes op het oog.
daarna wil ik ooit nog wat roestplekjes weg laten werken, leuke velgen, schroefsetje en een M pakket er op. deze laatste plannen staan overigens op de (lange) baan, in augustus hoop ik vader te worden, en dat gaat al geld zat kosten;)
magoed, genoeg gepraat, hier de plaatjes.
mijn vorige golf:
Afbeelding
Afbeelding

de bmw:
Afbeelding

Quadrantz

Re: hendrik_90 stelt zich voor --e36 touring--

Bericht door Quadrantz » 13 jul 2012, 15:14

Welkom Hendrik! :)

Nette touring heb je aangeschafd! Daar ga je vast veel plezier van hebben straks met de kleine :). Wij verwachten ons eerste kindje in November. Worden inderdaad wel dure tijden :(. Maargoed je schijnt er ook wat voor terug te krijgen (nee ik bedoel niet de poepluiers) ;).

Ik rij zelf ook een 3 serie (e46) diesel touring en is uitstekend bevallen tot nu toe! Flink wat ruimte en comfort. Heb er 45K bijgezet het afgelopen jaar.

Veel plezier met de touring en met de kleine over een maand! (wordt het een jongentje/meisje of verrassing?)

hendrik_90

Re: hendrik_90 stelt zich voor --e36 touring--

Bericht door hendrik_90 » 21 jul 2012, 02:57

@quadrantz: thanks, hier gaan we vast en zeker veel plezier aan beleven:D ideaal al die ruimte;)
we hebben geen idee wat er voor soort in zit, we laten ons verrassen!
haha, en wat betreft de poepluiers, die neme we dr dan maar bij, verder lijkt het me echt helemaal te gek zo'n kleintje;)

stuurpomp en tussenas lager zijn nog niet gelukt. ik ben wel wat aan het kijken geweest hoe of wat, maar nog niet echt de tijd gehad om ze te vervangen. heeft er iemand een idee hoe ik die stuurpomp het beste kan doen? en welke van de rollen is de spanrol, ik kan het wat moeilijk zien, en heb (nog:P) geen ervaring met dit tds blokje;) en als ik de riem er nie af pak, ga ik die pomp nooit kunne vervange :D

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”