NielZ' 330 Goldie: CSL klep, voorlip & schade gerepareerd
-
- Contacteer:
Re: NielZ' E46 330Ci
Kleine update,
Met de plastidip heb ik de chrome deurlijsten + het grijze gedeelte in de voorbumper zwart gespoten. Het is nog niet helemaal super maar het staat wel netjes vind ik. Het voordeel is dat je het er zo eraf kunt halen
Pic's heb ik nog niet ivm chronisch tijd tekort door werk, werk, werk...
Helaas ook slecht nieuws:
Tijdens mijn werk voor stage in Maastricht hebben ze tegen mijn 330 aan gezeten terwijl ie geparkeerd stond..
Schade:
- kentekenplaat weg
- houder kapot
- nieren kapot (kliksystemen afgebroken)
- deukje in de motorkap net onder de linkse nier
- voorbumper heeft een barstje achter de kentekenplaathouder.
Je ziet er bijna niets van, totdat je erop gaat letten
Ik ben dus op zoek naar een pre facelift nierensetje. Nieuwe platen zijn inmiddels binnen, inclusief een debiel 1'tje
Gelukkig ook goed nieuws:
Via mijn stage heb ik poolse connecties op gedaan, wat me een M3 volleder, elektrisch met geheugen, verwarmd & gepompt interieur met deurpanelen incl. Harman kardon systeem opgeleverd heeft.
Met de plastidip heb ik de chrome deurlijsten + het grijze gedeelte in de voorbumper zwart gespoten. Het is nog niet helemaal super maar het staat wel netjes vind ik. Het voordeel is dat je het er zo eraf kunt halen

Pic's heb ik nog niet ivm chronisch tijd tekort door werk, werk, werk...
Helaas ook slecht nieuws:
Tijdens mijn werk voor stage in Maastricht hebben ze tegen mijn 330 aan gezeten terwijl ie geparkeerd stond..
Schade:
- kentekenplaat weg
- houder kapot
- nieren kapot (kliksystemen afgebroken)
- deukje in de motorkap net onder de linkse nier
- voorbumper heeft een barstje achter de kentekenplaathouder.
Je ziet er bijna niets van, totdat je erop gaat letten

Ik ben dus op zoek naar een pre facelift nierensetje. Nieuwe platen zijn inmiddels binnen, inclusief een debiel 1'tje

Gelukkig ook goed nieuws:
Via mijn stage heb ik poolse connecties op gedaan, wat me een M3 volleder, elektrisch met geheugen, verwarmd & gepompt interieur met deurpanelen incl. Harman kardon systeem opgeleverd heeft.

Ik ben op zoek naar een beunhaas autospuiter/hersteller die goed(!) werk levert. Ik wil de roest op de 2 zijschermen weg laten werken (of 2 nieuwe schermen) en de roest RA moet weggehaald worden. Ik stoor me er ontzettend aan.. Komt dat deukje in de motorkap nog bij..
Weet iemand een adresje in de regio west Brabant?
Weet iemand een adresje in de regio west Brabant?

Mooie auto! en mooie motor! ken ik jou niet al van motor forum of appie forum?
Kan me igg een nielz herinneren met een movistar die nogal eens op zn achterwiel voorbij kwam zetten?

Kan me igg een nielz herinneren met een movistar die nogal eens op zn achterwiel voorbij kwam zetten?

E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Thanks!
Hmm.. Dat zou weleens kunnen.. Het motor forum dan
Hmm.. Dat zou weleens kunnen.. Het motor forum dan

Re: NielZ' E46 330Ci ROEST :(
Hierbij pics van mijn 'schade'
Rust, the only thing that really kills cars...
Links voor
Links voor
Rechts voor
Rechts achter
A-stijl rechts
En mijn geweldige voorkant momenteel..
Rust, the only thing that really kills cars...
Links voor
Links voor
Rechts voor
Rechts achter
A-stijl rechts
En mijn geweldige voorkant momenteel..
Laatst gewijzigd door Edward op 18 feb 2020, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
- thedutchone
750,- incl 2 nieuwe (originele!) zijschermen en dat deukje in de motorkap.Auke schreef:Beste roest... Gaat goed centen kosten om te fixen...
Misschien aardig wat geld, maar ik vind het het waard

Maandag gaat ie naar de hersteller

- bob de bouwer
nielz die prijs vind ik wel mee vallen 750 euro .ik ben allen voor de moterkap al 300euro kwijt maar dan moest die wel kaal geschuurd worden en dan grond en aflak.succes met je herstel 

Pfoei, beste roestplekken. En dat voor een E46, zoiets verwacht je nog eerder op een E36.
Succes met het herstel. Als straks alles weer strak is, kun je er weer extra van genieten.
Succes met het herstel. Als straks alles weer strak is, kun je er weer extra van genieten.
ik heb het een klein beetje (roest) op 1 spatbord maar die is ooit overgespoten geweest.
het zelfde had ik bij mij E36, die is ook een keer overgespoten. Misschien dat dit bij jou ook is geweest, of gewoon omdat je een schade plekje/putje had en dat is gaan uitbreiden.
vandaag heb ik het modder weggehaald wat achter de rand van het spatbord zit, erg veel troep daar, als die modder nat wordt blijft het langer vochtig en kans op roest misschien wat groter.
het zelfde had ik bij mij E36, die is ook een keer overgespoten. Misschien dat dit bij jou ook is geweest, of gewoon omdat je een schade plekje/putje had en dat is gaan uitbreiden.
vandaag heb ik het modder weggehaald wat achter de rand van het spatbord zit, erg veel troep daar, als die modder nat wordt blijft het langer vochtig en kans op roest misschien wat groter.
je spatbord zou ik laten vervangen, titansibler kan recht af gespoten worden zonder de deur mee te nemen voor geen kleur verschil en de andere plek is de stijl boven je spiegel? kan als spot repair gedaan worden dan
Sterker nog, mijn e36 had nergens roest..Beens1 schreef:Pfoei, beste roestplekken. En dat voor een E46, zoiets verwacht je nog eerder op een E36.
Maargoed, ik heb 'm gisteren weer opgehaald. Wat een genot weer als je een week lang in aygo`s, yarissen en vectra`s gereden hebt..

Hier stond ie nog niet in de wax trouwens

Rechts achter:

A stijl rechts:

Rechts voor:

Links voor:
ik zie net pas dat het lijkt alsof er nog roest zit. Dat is natuurlijk niet, lichtinval, gezichtsbedrog, etc, etc,

Alleen ben ik hier niet zo tevreden over, ik neem aan dat het wel te zien is. Het is een hele strook, over het hele scherm. Dus daar ga ik nog wel ff voor terug..

minishoot

Het is alleen echt on-mo-ge-lijk om de kleur fatsoenlijk op de foto te krijgen

Met z'n 'bewaker'

Zoals je waarschijnlijk wel ziet zijn er toch wat kleine dingen verandert:
- folie van de spiegels af (liet los, dus er maar helemaal eraf getrokken)
- folie van de nieren af. Daar waren de ophangingspunten van af gebroken, dus originele erop.
16 sept. naar de ring !