Mijn E36 328i update Foto's van hemel en Carbon stripje
Mijn E36 328i update Foto's van hemel en Carbon stripje
Hallo allemaal,
Ik ben Patrick Janssen en ik ben nieuw hier op het forum.
ik rij in een e36 328i coupe van 1995,
hier zijn alvast wat foto's ik hoop dat jullie haar net zo mooi vinden als ik zelf.
net gekocht
net gepoetst op het werk (ABC Carcleaning)
niertjes mat-zwart gespoten
nieuwe wielen E60 m5
Ik ben Patrick Janssen en ik ben nieuw hier op het forum.
ik rij in een e36 328i coupe van 1995,
hier zijn alvast wat foto's ik hoop dat jullie haar net zo mooi vinden als ik zelf.
net gekocht
net gepoetst op het werk (ABC Carcleaning)
niertjes mat-zwart gespoten
nieuwe wielen E60 m5
Laatst gewijzigd door PJ-328i op 17 aug 2014, 14:15, 19 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Mijn E36 328i
Welkom!!!
Mooie auto man en ook zeker een mooie apparte kleur
misschien ook wat interieur pics...
maar als ik eerlijk ben vond ik de wielen op de eerste paar foto's wat mooier als deze
voorderest nette auto..
Misschien als tip: M3 zijlijsten...
veel veilige km's toegewenst
Mooie auto man en ook zeker een mooie apparte kleur
misschien ook wat interieur pics...
maar als ik eerlijk ben vond ik de wielen op de eerste paar foto's wat mooier als deze
voorderest nette auto..
Misschien als tip: M3 zijlijsten...
veel veilige km's toegewenst
ik heb de m3 lijsten al erop zitten maar nog geen foto's van,
en de rede waarom ik de velgen op de eerste foto's eraf gehaald heb is omdat
de lak aan het bladeren is.
ben aan het denken voor ze te laten stralen en zwart te laten spuiten maar weet het nog niet zeker.
verdere foto's zal ik morgen toevoegen
en de rede waarom ik de velgen op de eerste foto's eraf gehaald heb is omdat
de lak aan het bladeren is.
ben aan het denken voor ze te laten stralen en zwart te laten spuiten maar weet het nog niet zeker.
verdere foto's zal ik morgen toevoegen
Laatst gewijzigd door Rene08 op 09 aug 2012, 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
zeer mooie coupe hoe heet die kleur eigenlijk? echt een mooi kleurtje
The Ultimate Drive
nette coupé man!
alleen ik moet eerlijk zeggen dat ik je oude velgen persoonlijk mooier vond, pastte meer bij de auto!
alleen ik moet eerlijk zeggen dat ik je oude velgen persoonlijk mooier vond, pastte meer bij de auto!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom hier!
IK ben het eens met Danny, die vorige velgen (M5-look E39) vond ik veel mooier staan dan die je nu hebt. Heeft te maken met het tijdsbeeld, denk ik.
IK ben het eens met Danny, die vorige velgen (M5-look E39) vond ik veel mooier staan dan die je nu hebt. Heeft te maken met het tijdsbeeld, denk ik.
- Ramon 325 Vanos
Mooie wagen ziet er goed uit
-
@danny en Beens
in een paar reacties er voor had ie al aangegeven dat ie de velgen gewisseld had omdat ze aan het afbladeren waren.....
Interieur ziet er netjes uit man
in een paar reacties er voor had ie al aangegeven dat ie de velgen gewisseld had omdat ze aan het afbladeren waren.....
Interieur ziet er netjes uit man
Dat heb ik heus wel gelezen hoor, maar dan nog vind ik ze mooier. Het gaat me hier om het model. Niet om de staat. Afbladerende velgen kunnen opgeknapt worden.
Zoals er geschreven wordt, worden deze velgen misschien wel opnieuw opgeknapt, maar de 'nieuwe' velgen lijken permanent. En dan kun je deze reactie krijgen.
Zoals er geschreven wordt, worden deze velgen misschien wel opnieuw opgeknapt, maar de 'nieuwe' velgen lijken permanent. En dan kun je deze reactie krijgen.
-
Oke... Mijn excuses dan Me reactie was niet aanvallend bedoeld...
alleen dacht misschien had u het niet gelezen
alleen dacht misschien had u het niet gelezen
ik ben nog aan het twijfelen of de e39 m5 look velgen hoogglans zwart of gun metall zou spuiten?
iemand suggesties??
iemand suggesties??
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi e36 inderdaad,ik zal je vast en zeker wel tegenkomen als je veel in geleen bent:) haha.
Denk dat hoogglans en gun metal allebei,mooi zouden staan. Volgens mij zit er iemand in het e36 gedeelte met dezelfde kleur en hoogglans zwarte velgen..
Edit# heb de link voor je: viewtopic.php?f=75&t=27634
Denk dat hoogglans en gun metal allebei,mooi zouden staan. Volgens mij zit er iemand in het e36 gedeelte met dezelfde kleur en hoogglans zwarte velgen..
Edit# heb de link voor je: viewtopic.php?f=75&t=27634
///M-power
Ik zou denk ik voor Gun metal gaan. Dat past bij de velgen en het zal heel goed staan onder je wagen.
Ik heb zelf zwarte velgen gehad (matzwart, styling 24), maar zou dat nooit meer doen. Zwart is zo zwart, terwijl Gun Metal er een extra dimensie aan geeft.
Maar uiteindelijk is het puur smaak en moet je jezelf natuurlijk volgen in deze..
@AtteTjaPNurD: Maakt niet uit; enneh voor hier op het forum ben ik tevreden met gewoon altijd nog 'jij'/'je' hoor.
Ik heb zelf zwarte velgen gehad (matzwart, styling 24), maar zou dat nooit meer doen. Zwart is zo zwart, terwijl Gun Metal er een extra dimensie aan geeft.
Maar uiteindelijk is het puur smaak en moet je jezelf natuurlijk volgen in deze..
@AtteTjaPNurD: Maakt niet uit; enneh voor hier op het forum ben ik tevreden met gewoon altijd nog 'jij'/'je' hoor.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Dikke coupert...en gave kleur
En wielen, tja zoveel soorten en zoveel meningen haha..gewoon er onder knallen wat je zelf t mooiste vind..
En wielen, tja zoveel soorten en zoveel meningen haha..gewoon er onder knallen wat je zelf t mooiste vind..
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire