led lampjes kwaliteit angel eyes
Re: led lampjes kwaliteit angel eyes
Deze zitten erop van 2 weken geleden ... 10 Watt - 8000K ..
S'avonds perfect!
Overdag goed zichtbaar, tenzij het zeer helder weer is ..
S'avonds perfect!
Overdag goed zichtbaar, tenzij het zeer helder weer is ..
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
In de onderschrift lees ik dat je een LCI bmw hebt?
Als dat niet het geval is zou je dan eens een foto overdags kunnen maken?
Als dat niet het geval is zou je dan eens een foto overdags kunnen maken?
Het is een LCI Model ..
Die zijn sowieso goed.
Heb terug de Standaard Angel Eyes ringen gestoken..Overdag toch duidelijker veel zichtbaar..
Bij Lci kan je het door te programmeren de angels veller laten branden.
om maar even weer ontopic te gaan en jouw vraag te beantwoorden,Ferry86 schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje,ik heb zelf mn halogeen lampjes vervangen voor led lampjes in de angel eyes alleen savonds zie je ze wel goed alleen het zou nog feller mogen van mij en overdag tjah dan zie je er bijna niks van maar daarintegen zie je de orginele wel overdag.
Zit er nog kwaliteits verschil in deze lampjes of niet echt?Ik heb ze via marktplaats gekocht en ze waren 25 euro,nu zag ik bij hl automotive led lampjes staan voor 40euro zouden deze feller zijn want op dat plaatje zien ze er wel fel uit.
let me know
Jij hebt denk ik 3watt led nu maar er is ook een10watt versie te koopt(heb ik zelf ook
Dan zijn ze net ze fel als de nieuwe type bmw!
zoek maar op markt plaats om de 10watt. kosten ongeveer euro60,00
suc6
bmw 525D e39 zilverxenon4800k philips
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
@ydbmw Heb ze zelf voor €54,- vorige week via marktplaats gekocht en geïnstalleerd. Ik geloof best dat het de meest felle zijn die op dit moment in de handel verkrijgbaar zijn. Maar of ze net zo fel zijn als die van n nieuw type BMW betwijfel ik. T.o.v. de 7000K die ik eerst had zijn ze idd feller en echt helder wit, maar dat resultaat is in het donker pas goed te zien. Overdag geven ze n veel minder resultaat dan de nieuwe types.
Hoe bedoel je ? Hoe moet je dat exact doen ? Veel feller?E60pro schreef:Bij Lci kan je het door te programmeren de angels veller laten branden.
Heb gister de originele AE weer gemonteerd en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Eindelijk overdag weer zichtbare angeleyes.
Eindelijk overdag weer zichtbare angeleyes.
Quinten schreef:Hoe bedoel je ? Hoe moet je dat exact doen ? Veel feller?E60pro schreef:Bij Lci kan je het door te programmeren de angels veller laten branden.
Door te programmeren in NCS expert oid kun je het voltage op de angel eyes verhogen zodat ze feller branden. Meer info vind je in het programming for dummies topic van BMWlover..
Iemand ervaring met de nieuwste versie Angel Eyes 20W voor BMW E60 ?
Pre LCI?
Het verhogen van de spanning naar de ringen bij lci is mijn afgeraden.
De lichtmoduul zou daar niet zo blij van worden is mijn verteld.
Bij lci zou je een xenon setje moeten instaleren dat is bijna net zo fel als bij de f10.
Bij pre lci kun je er gewoon niet in de buurt komen.
Ik heb ooit de leds van Hl erin gehad kijkt opzich wel leuk maar door de kleur zie je ze overdag niet en ze zijn niet fel genoeg ook merkte ik na een jaar dat ze allebij verschillend van kleur werden.
Pas ook op met meer wattage ,dat is dus meer warmte kan het glasvezel van verbranden en dan heb je bruine ringen.
Bij lci zou je een xenon setje moeten instaleren dat is bijna net zo fel als bij de f10.
Ik heb ooit de leds van Hl erin gehad kijkt opzich wel leuk maar door de kleur zie je ze overdag niet en ze zijn niet fel genoeg ook merkte ik na een jaar dat ze allebij verschillend van kleur werden.
Pas ook op met meer wattage ,dat is dus meer warmte kan het glasvezel van verbranden en dan heb je bruine ringen.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Dus in de plaats van uw Originele Angel Eyes ringen een Xenon-lamp plaatsen zodat deze veel feller is overdag ?bmw530i schreef:Het verhogen van de spanning naar de ringen bij lci is mijn afgeraden.