@Dcreator, Die bmw is niet van mij maar van fourroses!
Maar dat is inderdaad netjes opgelost, ik weet nog niet precies hoe ik het moet gaan doen met de einddemper van mij, zal het snel eens even uitzoeken..
En ik weet gewoon niet waar het in zit, na een maand rijden met mijn LeMans 18inch velgen,en als ik naar links stuur, na een halve draai, begint er rechtsvoor iets te kraken, al een paar keer wiel eraf gehaald om te kijken of deze ergens tegenaan schaaft.. Dat was niet het geval, ik weet dus niet of er slijtage ergens anders kan zijn? Stuurhuis\spoorstang\fuseekogels,
Iemand een idee? Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door E46Coupe013 op 10 sep 2012, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat dacht ik inderdaad ook, het blijkt gewoon de rand van de band te zijn die lichtjes tegen de schokbreker aankomt, ik weet nu niet zo goed wat ik moet gaan doen hiermee, want die banden die ik heb hebben zo'n rand die de velgrand beschermd, dus die wil ik liever niet vervangen, misschien spacers halen ....
Laatst gewijzigd door E46Coupe013 op 10 sep 2012, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afgelopen weekend, mijn auto op de brug gehad, niets geks gezien, wel dat de band soms heel lichtjes tegen de schokbreker kwam, ik spacers gehaald 0,3, het was weg zaterdag en zondag,
Vanochtend rijdt ik naar mijn werk toe, en jullie raden het al
Ik hoor weer een vreselijk irritant geluid bij mijn voorwielen, het kraakt gewoon weer, elke keer als ik stuur, of het nou ver of een beetje is,
Begin toch echt te denken dat het gewoon de fusee is, of stuurbekrachtigingspomp of iets dergelijks, deze week maar weer laten nakijken als ik even tijd ervoor vind
Laatst gewijzigd door E46Coupe013 op 10 sep 2012, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
als het je band tegen de schokdemper is zou tie het continu moeten hebben lijkt mij? als het puur is op het moment dat jij instuurt is het hoogstwaarschijnlijk je draagarm/fusee
Zit zelf ook aan de veerpootlagers te denken ja. Zet je auto op de brug en draai met de hand je wiel heen en weer, en kijk dan of het optreedt. Of stuur heen en weer als de auto stilstaat en laat iemand luisteren onder de motorkap.