BMW styling 128 verschil?
BMW styling 128 verschil?
Ik ga morgen avond dit setje ophalen
http://link.marktplaats.nl/542634172" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zijn dit de extra diepe of de orginele bmw styling 128?
ik kan het zo niet zien?
Grtzzz
http://link.marktplaats.nl/542634172" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zijn dit de extra diepe of de orginele bmw styling 128?
ik kan het zo niet zien?
Grtzzz
Re: BMW styling 128 verschil?
De adverteerder zegt al in de advertentie dat er geen BMW aan de binnenzijde van de velg staat.
Het lijkt mij om een set imitatievelgen te gaan, maar het beste kun je het natuurlijk gewoon aan de verkoper vragen.
Het lijkt mij om een set imitatievelgen te gaan, maar het beste kun je het natuurlijk gewoon aan de verkoper vragen.
Maar dat weet hij dus niet.
Ik heb liever die gene die ver naar binnen lopen.
dat is imitatie. Maar zouden dit ze wel zijn.
als ik vergelijkbare setjes zie lopen ze verder naar binnen.
grt
Ik heb liever die gene die ver naar binnen lopen.
dat is imitatie. Maar zouden dit ze wel zijn.
als ik vergelijkbare setjes zie lopen ze verder naar binnen.
grt
Het zijn de diepe (breedset) als ik zo zie banden achter zijn 275, je moet alleen wel in de gaten houden dat er 2 soorten immitaties van deze velg zijn, (chinese en italiaanse) en het schijnt dat de chinese kunnen scheuren.
Ik weet niet wat je ervoor moet betalen maar achter moet je de banden al bijna vervangen, effe rekening houden met de prijs.
Ik weet niet wat je ervoor moet betalen maar achter moet je de banden al bijna vervangen, effe rekening houden met de prijs.
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Anders moet die verkoper ff kijken hoeveel j ze zijn en wat de et-waarde is van de achtervelg, moet iets zijn van 10j en et 14
ja klopt die achterste ga ik ook vervangen.
Maar op internet zie je setjes voor 1200 nieuw. Met honkitonkie banden.
dan is dit wat ik nu koop een betere oplossing
Maar op internet zie je setjes voor 1200 nieuw. Met honkitonkie banden.
dan is dit wat ik nu koop een betere oplossing
In ieder geval succes met de aankoop en we zien de foto's wel...
ik ben van plan deze set ook te halen bij wheelsonline te Uden.
Iemand daar ervaringen mee? ( verkopen ze chinese of italiaanse replica's)
Gr
E
Iemand daar ervaringen mee? ( verkopen ze chinese of italiaanse replica's)
Gr
E
OEM velgen hebben altijd de letters BMW erin staan. Maar BMW maakt ze niet allemaal zelf hoor! BBS maakt heel wat OEM velgen.
Bij breedsets zie je heel vaak dat de achterbanden minder zijn. Maatje 275 is niet goedkoop. Laatst heb ik mijn achterbanden (275/35R18) ook laten vervangen. Vredestein Sessanta kostte iets van € 210,- per band, Conti Sport Contact 3 € 245,- en Michelin Pilot Sport 3 kost rond de € 300,- per band inclusief erom leggen.
Het valt me ook op dat BMW een vrij hoge bandenspanning adviseert. Tot 3.1 bar achter. Vandaar dat de meeste banden in het midden meer afgesleten zijn dan aan de rand. Ze worden meestal te hard opgepompt. Daarom heb ik ze nu op 2.8 bar staan. Over een tijdje maar eens kijken hoe ze slijten.
Bij breedsets zie je heel vaak dat de achterbanden minder zijn. Maatje 275 is niet goedkoop. Laatst heb ik mijn achterbanden (275/35R18) ook laten vervangen. Vredestein Sessanta kostte iets van € 210,- per band, Conti Sport Contact 3 € 245,- en Michelin Pilot Sport 3 kost rond de € 300,- per band inclusief erom leggen.
Het valt me ook op dat BMW een vrij hoge bandenspanning adviseert. Tot 3.1 bar achter. Vandaar dat de meeste banden in het midden meer afgesleten zijn dan aan de rand. Ze worden meestal te hard opgepompt. Daarom heb ik ze nu op 2.8 bar staan. Over een tijdje maar eens kijken hoe ze slijten.
weet iemand het kleurnummer van de styling 128?
ik heb er nu winterbanden onder. en wil de zomerset opnieuw lakken.
Hoor graag van jullie..
grtzz
ik heb er nu winterbanden onder. en wil de zomerset opnieuw lakken.
Hoor graag van jullie..
grtzz
Ik heb geen idee, maar als ik de mijne opnieuw zou laten spuiten zou ik een donkerdere kleur zilver nemen.
welke kleur had je dan in gedachten?
zelfde als de M5 wielen/
zelfde als de M5 wielen/
Ja of nog een tint donkerder, ik vind persoonlijk als ik mijn velgen gepoetst hebt dat ze te "clean" eruit zien, ze zijn pas weer naar mijn zin als er weer wat remstof op zit. En zwart is weer te veel van het goede.