[E36] Coupe van Bob. | VERKOCHT
Re: [E36] Coupé van Bob.
Wat een mooie E36! Lekker subtiel en juist doordat er niet veel aan gebeurd is aan het uiterlijk, is hij zo mooi. Wij hadden eerder ook nog een 523i E39 in deze kleur! Echt een chique kleur!
Re: [E36] Coupe van Bob. | nieuwe autoradio pag 6
Nieuwe autoradio:

iPodaansluiting keurig netjes achterlangs weggewerkt, kan mijn iPod of iPhone in het vakje onder het klokje leggen zoals je misschien kunt zien. Belangrijkste reden waarom ik voor deze radio heb gekozen is omdat hij lekker basic is en eruit ziet alsof hij er af-fabriek in hoort.

iPodaansluiting keurig netjes achterlangs weggewerkt, kan mijn iPod of iPhone in het vakje onder het klokje leggen zoals je misschien kunt zien. Belangrijkste reden waarom ik voor deze radio heb gekozen is omdat hij lekker basic is en eruit ziet alsof hij er af-fabriek in hoort.
ziet er idd goed matchend uit! (bmw is goed vertegenwoordigt in je straat zie ik
)

>>>>Showroom E36's<<<<
Mooie heurrr..!
Trouwens, nog wat (bmw) miniatuur modellen in de verkoop?
Trouwens, nog wat (bmw) miniatuur modellen in de verkoop?
- benmaassen
Wat is het voor radio is het? merk, type?
Ziet er lekker , mooi basic uit.
Ziet er lekker , mooi basic uit.
Helaas Daniel, alles is inmiddels de deur uit haha. Heb alleen nog een staalblauwe E46 sedan, maar die blijft
@benmaassen: hij is van VDO, klik. Lekker basic en niet al te duur. Prijzen zijn wel excl btw. Geluid is echt prima en heb een betere FM ontvangst dan met mijn Kenwood radio die ik hiervoor had.
En er staan inderdaad best wat BMW's in de wijk. Die zilveren is van iemand die al BMW rijdt zo lang ik mij kan herinneren (hiervoor had hij een blauwe E46 coupé van voor de facelift en daarvoor een blauwe E36) en die voor mij staat is van m'n pa. Verder staat er nog een E91 Individual in de kleur Messing geloof ik en nog een hoop andere E46's...

@benmaassen: hij is van VDO, klik. Lekker basic en niet al te duur. Prijzen zijn wel excl btw. Geluid is echt prima en heb een betere FM ontvangst dan met mijn Kenwood radio die ik hiervoor had.

En er staan inderdaad best wat BMW's in de wijk. Die zilveren is van iemand die al BMW rijdt zo lang ik mij kan herinneren (hiervoor had hij een blauwe E46 coupé van voor de facelift en daarvoor een blauwe E36) en die voor mij staat is van m'n pa. Verder staat er nog een E91 Individual in de kleur Messing geloof ik en nog een hoop andere E46's...

Vandaag weer een kleine update uitgevoerd. Eindelijk een leren middenarmsteun, overgenomen van Terence. Nogmaals dank 
Zo was 'ie:

En zo ziet hij er nu uit:

Wat een verschil, ben er helemaal blij mee

Zo was 'ie:

En zo ziet hij er nu uit:

Wat een verschil, ben er helemaal blij mee

Re: [E36] Coupe van Bob. | middenarmsteun pag 6
Ziet er goed uit
Is lekker he een armsteun zou niet zonder willen

Is lekker he een armsteun zou niet zonder willen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Beste armsteun =)
Jammer dat het uit 't wrak van mij moest komen...
Jammer dat het uit 't wrak van mij moest komen...
316 Coupé
ziet er goed uit die armsteun
is eigenlijk onmisbaar in een bmw
is eigenlijk onmisbaar in een bmw

OO={}{}=OO
- GreyCooperS
- Contacteer:
Nice..
Was ook de allereerste mod aan mijn e36
Was ook de allereerste mod aan mijn e36

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Goed bezig! Ik heb een lange tijd naast Hitz in de auto mogen zitten, nu heb ik mijn eigen bmw zonder armsteun. Na 2 maanden ben ik er nog niet aan gewend, voor mij moet er ook snel 1 komen.
Nog belang bij het bakje onder je klokje? Deze heb ik nog liggen met houtinleg!
330d
- Maikybmw318is
Is dit niet ook wat voor je zoals ik dat heb bij de pook ziet er wat gaver uit als je toch bezig bent met hout haha

[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;