How To: Velgen Spuiten...
Re: How To: Velgen Spuiten...
Ik zou ze plastidippen als ik jou was....
Is dit topic nog actief?
Zoja dan heb ik een setje M3 Evo 19 inch dat opgeknapt moet worden.
Stoeprandschade en oxidatie op de velgen.
Zoja dan heb ik een setje M3 Evo 19 inch dat opgeknapt moet worden.
Stoeprandschade en oxidatie op de velgen.
Hey,
Is dit toevallig een setje van Yusuf1?
Hij had me een pm gestuurd maar door drukte en dergelijke ben ik het vergeten.
Ik zou zeggen post wat foto's en wat wil je ermee doen en/of wil je t laten doen?
Is dit toevallig een setje van Yusuf1?
Hij had me een pm gestuurd maar door drukte en dergelijke ben ik het vergeten.
Ik zou zeggen post wat foto's en wat wil je ermee doen en/of wil je t laten doen?
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Het is exact t zelfde setje als die van Yusuf1, zelfde model en maat.
Ik zal van t weekend fotos maken en hier posten.
Ik zal van t weekend fotos maken en hier posten.
I.v.m. het wat beter weer afgelopen weekend heb ik de velgen meteen eraf gehaald en wat foto's ervan geschoten
Ik woon zelf in Rotterdam (dus grofweg om de hoek).
Het is gewoon een setje van 4 velgen,
Ik woon zelf in Rotterdam (dus grofweg om de hoek).
Het is gewoon een setje van 4 velgen,
Nassje je hebt een pm
Ontvangen en dit x ook gereageerd
@Zizouaar: Wil je ze weer in nieuwstaat hebben? Dus opnieuw gepolijst?
Om deze velgen te herstellen moeten de velgen met de hand kaal gemaakt worden.
De tegenwoordige afbijt is ook niet bijzonder meer maar zelfs als t wel zo zou zijn kan je t niet gebruiken anders creeer je schade aan de gespoten deel.
Het kan dus wel, maar kost veel tijd, misschien dat medeforumlid Oblivion wat weet?
@Zizouaar: Wil je ze weer in nieuwstaat hebben? Dus opnieuw gepolijst?
Om deze velgen te herstellen moeten de velgen met de hand kaal gemaakt worden.
De tegenwoordige afbijt is ook niet bijzonder meer maar zelfs als t wel zo zou zijn kan je t niet gebruiken anders creeer je schade aan de gespoten deel.
Het kan dus wel, maar kost veel tijd, misschien dat medeforumlid Oblivion wat weet?
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Jaa wil ze ook opnieuw gepolijst hebben dus als nieuw weer.
Als je er wat van kan maken hoor ik t graag en je prijs wat je ervoor wilt hebben (via PM als je dat liever hebt).
Qua tijd heb ik niet echt haast erbij, auto staat toch in de stalling tot aan de zomer.
Als je er wat van kan maken hoor ik t graag en je prijs wat je ervoor wilt hebben (via PM als je dat liever hebt).
Qua tijd heb ik niet echt haast erbij, auto staat toch in de stalling tot aan de zomer.
Ik zou toch wat anders willen met die velgen, glans zwart laten spuiten.
Scheelt ook qua werk klopt dat?
Scheelt ook qua werk klopt dat?
Dat schilt indd veel werk, het moet nog steeds kaal gemaakt worden ivm de oxidatie.
Er simpel weg overheen spuiten werkt niet voor lang want zal ook weer los gaan laten.
Ik stuur je de prijs per pm
Er simpel weg overheen spuiten werkt niet voor lang want zal ook weer los gaan laten.
Ik stuur je de prijs per pm
Met welke afbijtmiddel bijten jullie de velgen af?
Heb er al 3 verschillende merken geprobeerd om de blanke lak af te bijten maar geen resultaat.
Heb er al 3 verschillende merken geprobeerd om de blanke lak af te bijten maar geen resultaat.
Gebruik zelf Histor voor alu... Ben er alleen niet zo fan van... Beter schuren...
Wat wel belangrijk is dat je de afbijt vochtig houd, anders droogt het heel snel uit en kan je weer opnieuw beginnen... Dus zodra het "uitgeknarst" is weer even inspuiten met water...
Wat wel belangrijk is dat je de afbijt vochtig houd, anders droogt het heel snel uit en kan je weer opnieuw beginnen... Dus zodra het "uitgeknarst" is weer even inspuiten met water...
Heb onlangs een set 17" ACS type 3 gekocht als zomerset. Velgen zien er goed uit, geen stoeprandschade. Omdat de banden gewisseld gaan worden, en ik zilveren velgen op een zilveren auto een beetje tam vind ogen wil ik ze laten spuiten in gunmetal of een dergelijke kleur. Is dit iets voor Nassje, en zo ja aan welke kosten moet ik denken?
Ik wil mijn style 68 set als nieuw hebben, nu zitten de banden er nog om heen.
Nu twijvel ik of het wel 100% netjes word als ik dit ga af plakken, heeft iemand nog tips en tricks?
Scheelt me weer €50 voor het eraf halen en er weer op zetten.
Nu twijvel ik of het wel 100% netjes word als ik dit ga af plakken, heeft iemand nog tips en tricks?
Scheelt me weer €50 voor het eraf halen en er weer op zetten.