E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D
Re: E36 Sedan Trackcar - Vandalisme slachtoffer -.-
Leuk je een keer gesproken te hebben, op naar de volgende zou ik maar zeggen!
Re: E36 Sedan Trackcar - Vandalisme slachtoffer -.-
Dat zeker lennaert! volgend jaar doe jij toch ook mee met de time attack?
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Re: E36 Sedan Trackcar - Time Attack uitslag
Dat is wel de bedoeling, flink doorbouwen en doorsparen
haha, hier niet anders hoor! beginnen met de aero en ga deze winter ook zeker naar vermogen zoeken......... (er spookt al een tijdje verschillende ideeën in me hoofd..)
For Speed Add Lightness
Tja, en nu ga ik even het hele topic omgooien,
De auto staat sinds vandaag tekoop. Waarom? Gewoon omdat ik sneller wil. de auto is zoals ie nu is gewoon perfect kwa rijgedrag (zonder spoiler tot nu toe) ik heb gekeken om er een ander blok ofzo in te gooien maar truth be told, kost gewoon 4000 euro voor alleen een S54B32 blok erin zonder bak, diff etc etc. Ook als ik dat zou doen moet ik de remmen weer gaan aanpassen etc. overigens blijft de spoiler bij mij! die gaat op het volgende project komen namelijk!
Om deze redenen doe ik hem weg en wil ik een compleet nieuw project beginnen. maar ik kan jullie wel 1 ding verzekeren! en dat is dat ik binnen de BMW stal blijf!!
de link naar de advertentie (zullen nog meerdere komen, ook op deze site,) please share the love! ook over facebook mogen de links verdeeld worden! hoe sneller hij weg is des te sneller er een nieuw project begonnen kan worden!!
http://www.raceautotekoop.com/overzicht ... php?id=734
De auto staat sinds vandaag tekoop. Waarom? Gewoon omdat ik sneller wil. de auto is zoals ie nu is gewoon perfect kwa rijgedrag (zonder spoiler tot nu toe) ik heb gekeken om er een ander blok ofzo in te gooien maar truth be told, kost gewoon 4000 euro voor alleen een S54B32 blok erin zonder bak, diff etc etc. Ook als ik dat zou doen moet ik de remmen weer gaan aanpassen etc. overigens blijft de spoiler bij mij! die gaat op het volgende project komen namelijk!
Om deze redenen doe ik hem weg en wil ik een compleet nieuw project beginnen. maar ik kan jullie wel 1 ding verzekeren! en dat is dat ik binnen de BMW stal blijf!!
de link naar de advertentie (zullen nog meerdere komen, ook op deze site,) please share the love! ook over facebook mogen de links verdeeld worden! hoe sneller hij weg is des te sneller er een nieuw project begonnen kan worden!!
http://www.raceautotekoop.com/overzicht ... php?id=734
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar - topic omgooien!
Nu wat slecht en enigszins speciaal/goed nieuws
Helaas heeft mn moeder eergister een ongeluk gehad in de Maserati :evil: en waarschijnlijk ook meteen een total loss,
verhaal int kort: moeder stond voor stoplicht dat was afgezet door politie omdat de Emir langs kwam, stoplicht op groen dus degene die achterop kwam rijden remde niet meer, en zo met een gangetje van 80 volop achterin de maserati geklapt (wel een chevy silverado met V8).
foto:
De auto word vanavond of totalloss verklaard of word gerepareerd. Indien de auto total loss word verklaart is de kans groot dat ik de auto in onderdelen verdeel en zo een gedeelte richting nederland stuur. dat worden dus de Motor, Versnellingsbak, Differentieel, cardan as. Kortom de hele aandrijflijn, maar ook de remmen, en jullie mogen nu 1x raden wat ik daar dan allemaal mee ga doen zolang de BMW nog niet verkocht is..... :autotje spelen:
Helaas heeft mn moeder eergister een ongeluk gehad in de Maserati :evil: en waarschijnlijk ook meteen een total loss,
verhaal int kort: moeder stond voor stoplicht dat was afgezet door politie omdat de Emir langs kwam, stoplicht op groen dus degene die achterop kwam rijden remde niet meer, en zo met een gangetje van 80 volop achterin de maserati geklapt (wel een chevy silverado met V8).
foto:
De auto word vanavond of totalloss verklaard of word gerepareerd. Indien de auto total loss word verklaart is de kans groot dat ik de auto in onderdelen verdeel en zo een gedeelte richting nederland stuur. dat worden dus de Motor, Versnellingsbak, Differentieel, cardan as. Kortom de hele aandrijflijn, maar ook de remmen, en jullie mogen nu 1x raden wat ik daar dan allemaal mee ga doen zolang de BMW nog niet verkocht is..... :autotje spelen:
For Speed Add Lightness
Lukt het al een beetje met de Maserati aandrijflijn in de tracktool?
330d
Doe je hem weg joh! Jammer ik hoopte je eigenlijk vol voorbij te gaan 2013. Wij zijn druk met alle voorbereidingen. Afgelopen keer was meer een test. Nu gaan we begin van het seisoen knallen. Wij hebben de concurentie ingeschaalt en weten wat we er nu uit moeten gaan halen. Jammer jeroen dat je hem weg gaat doen.
(helaas) heeft mijn vader een bod op de auto gekregen die eigenlijk te goed was om te laten schieten, en daarom gaat het niet gebeurem,Hitz schreef:Lukt het al een beetje met de Maserati aandrijflijn in de tracktool?
tja, naar mijn mening haalde die niet genoeg lol tegenover de kosten, die 8x maximaal per jaar dat ik erin rij is het gewoon te duur, keuze is momenteel of de racer houden, of de M3 naar nederland halen (beiden kan opzich wel, maar kost me gewoon veel ste veel). dus als de racer weg is komt in juni/juli de M3 naar nederland toe, gaat me denk ik toch meer lol bezorgen dan de E36 (en kan ik nogsteeds time attack mee rijden dan)VanDolen schreef:Doe je hem weg joh! Jammer ik hoopte je eigenlijk vol voorbij te gaan 2013. Wij zijn druk met alle voorbereidingen. Afgelopen keer was meer een test. Nu gaan we begin van het seisoen knallen. Wij hebben de concurentie ingeschaalt en weten wat we er nu uit moeten gaan halen. Jammer jeroen dat je hem weg gaat doen.
For Speed Add Lightness
die m3 vond ik idd schitterend, dus ik sta in dat opzicht wel achter je keuze!
>>>>Showroom E36's<<<<
dan zal je deze nieuwe foto ook wel super vinden
Laatst gewijzigd door Rene08 op 05 nov 2012, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar - topic omgooien 15-1-2013
Hele topic wissel!
Vandaag, Ben ik blij om te melden dat vanaf vandaag de racer uit de verkoop word gehaald en zich gaat nestelen bij Vandolen Autosport, om onder die naam mee te doen aan het Nederlandse Time Attack kampioenschap! Mijn team maat voor dit seizoen zal worden: Benny van Dolen in zijn eigen E36 328i.
We gaan dus hard strijden het komende seizoen voor een algemeen 1e en 2e plek in het kampioenschap in onze klasse! de aftrap begint bij de Automaxx Streetpower op 17 maart!
De M3 blijft trouwens zolang mijn ouders in kuwait zitten in kuwait staan!
Vandaag, Ben ik blij om te melden dat vanaf vandaag de racer uit de verkoop word gehaald en zich gaat nestelen bij Vandolen Autosport, om onder die naam mee te doen aan het Nederlandse Time Attack kampioenschap! Mijn team maat voor dit seizoen zal worden: Benny van Dolen in zijn eigen E36 328i.
We gaan dus hard strijden het komende seizoen voor een algemeen 1e en 2e plek in het kampioenschap in onze klasse! de aftrap begint bij de Automaxx Streetpower op 17 maart!
De M3 blijft trouwens zolang mijn ouders in kuwait zitten in kuwait staan!
For Speed Add Lightness
- Ramon 325 Vanos
Re: E36 Sedan Trackcar - topic omgooien 15-1-2013!
Mooi man
Gaan jullie bijde de auto kwa kleuren het zelfde make of blijft hij zo
17 maart ben ik zelf ook op automaxx in assen.
Een goede vriend van mij staat met de wagen daar op de stent van automax.
En eventueel de cabrio ook ergens
Dan zal ik je daar wel zien.
Gaan jullie bijde de auto kwa kleuren het zelfde make of blijft hij zo
17 maart ben ik zelf ook op automaxx in assen.
Een goede vriend van mij staat met de wagen daar op de stent van automax.
En eventueel de cabrio ook ergens
Dan zal ik je daar wel zien.
Re: E36 Sedan Trackcar - topic omgooien 15-1-2013!
Ik laat de mijne zowiezo oranje (zit er net 2 jaar op), heb nog genoeg voor een 2e auto spuiten dus wie weet als benny te pooien is ervoor
onze FB pagina van het nieuwe team: https://www.facebook.com/VandolenTimeAttackTeam
onze FB pagina van het nieuwe team: https://www.facebook.com/VandolenTimeAttackTeam
For Speed Add Lightness