d1 spec voltage stabilizer
-
Re: d1 spec voltage stabilizer
Leuke test, http://www.importtuner.com/tech/impp_10 ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou moet ik zelf vertellen, nadat ik een aantal elektrische onderdelen had vervangen aan mn auto had ik wel het idee dat het gas response\acceleratie verbeterd was vreemd genoeg...ging in mijn geval om een niet goed werkende Egel en een radiateur ventilator.
Nou moet ik zelf vertellen, nadat ik een aantal elektrische onderdelen had vervangen aan mn auto had ik wel het idee dat het gas response\acceleratie verbeterd was vreemd genoeg...ging in mijn geval om een niet goed werkende Egel en een radiateur ventilator.
Inmiddels binnen en getest, maar merk eigenlijk totaal niks.
Maar goed was het proberen waard
Was ook te mooi om waar te zijn
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er niet mee gereden heb met het kastje ertussen, misschien moet ik dat juist wel doen
Maar goed was het proberen waard

Was ook te mooi om waar te zijn

Moet wel eerlijk zeggen dat ik er niet mee gereden heb met het kastje ertussen, misschien moet ik dat juist wel doen

Zo net maar even het kastje netjes gemonteerd en aangesloten, ziet er wel netjes uit zelf het doorvoer rubber is van BMW
Vond het toch wel zonde om niet eerst uit te proberen na 3 weken wachten uit Hong Kong.

Vond het toch wel zonde om niet eerst uit te proberen na 3 weken wachten uit Hong Kong.

Laatst gewijzigd door Hompie op 07 mei 2012, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
myth busted!
- rick.bosch
Netjes ingebouwd, maar eigenlijk heb je er dus niks aan want je merkt geen verschil?
BMW 120d | 2007 | 163pk
Nee niet echt, of ik moet het me inbeelden dat ie wat soepeler rijd en schakelt, maar misschien deed ie dat al
Wel heb ik het idee dat ie veel rustiger en stabieler stationair loopt
Wel leuk om je voltage te zien als je je boodschappen in de kofferbak doet

Wel heb ik het idee dat ie veel rustiger en stabieler stationair loopt

Wel leuk om je voltage te zien als je je boodschappen in de kofferbak doet

ik denk dat het weinig nut heeft..
Code: Selecteer alles
http://www.youtube.com/watch?v=BqdneC-DSbA&feature=related
//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik heb een Pivot Mega Raizin erin zitten, dat is de laatste versie met display.
Moet wel nog toevoegen dat mijn gemiddelde verbruik van 1 op 7.9 naar 1 op 9.3 is gegaan over dezelfde afstand en ritten
(80% in de stad)
En ik zeg het nogmaals, ik vind dat ie echt merkbaar soepeler rijd en schakelt, moet er wel bij zeggen dat ik nu ook op BP Ultimate 98 ook rij sinds me laatste tank, maar weet niet of het daar door komt
Moet wel nog toevoegen dat mijn gemiddelde verbruik van 1 op 7.9 naar 1 op 9.3 is gegaan over dezelfde afstand en ritten
(80% in de stad)
En ik zeg het nogmaals, ik vind dat ie echt merkbaar soepeler rijd en schakelt, moet er wel bij zeggen dat ik nu ook op BP Ultimate 98 ook rij sinds me laatste tank, maar weet niet of het daar door komt

Inmiddels de Voltage Stabilizer verwijderd in verband met accu problemen omdat de display
(toch geen originele waarschijnlijk) niet uit ging van het apparaatje, vreemd genoeg vond ik me auto met kastje er tussen toch beter rijden, wat feller en zuiniger, rustiger stationair en beter koude start had ik het idee
Misschien dat ik er toch een D1 Spec II van JDM tussen zet, daar zit ook een schakeldraad bij die je kan aansluiten op bijvoorbeeld je kofferbak schakelaar of kofferbak verlichting, op het moment dat je je kofferbak open doet gaat de display en verlichting van de Voltage stabilizer aan.
Ga er nog een over nadenken en wat googelen.
(toch geen originele waarschijnlijk) niet uit ging van het apparaatje, vreemd genoeg vond ik me auto met kastje er tussen toch beter rijden, wat feller en zuiniger, rustiger stationair en beter koude start had ik het idee

Misschien dat ik er toch een D1 Spec II van JDM tussen zet, daar zit ook een schakeldraad bij die je kan aansluiten op bijvoorbeeld je kofferbak schakelaar of kofferbak verlichting, op het moment dat je je kofferbak open doet gaat de display en verlichting van de Voltage stabilizer aan.
Ga er nog een over nadenken en wat googelen.
laat die rotzooi uit je auto. Je hebt alleen maar gezeik ermee.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

- DJLeonardo
Ik snap het nut er ook niet van. De dynamo maakt 13,9 V als de motor draait. Welk instrument in de auto is zo gevoelig voor spannings schommelingen van een paar 0.1 Volt dat het beter zou presteren met zo'n ding ertussen?
Volgens mij hoort dit thuis in het rijtje sprintbooster en eram superchargers etc.
Volgens mij hoort dit thuis in het rijtje sprintbooster en eram superchargers etc.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Het wordt volgens mij ook meer gebruikt in Honda en Nissan tuning en zo, tenminste daar vind je het vaak in terug (in Japan) maar goed heb nu GEEN accu problemen meer, dus vind het wel prima zo.