BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 - Styling 89 onder de Siena! P22
18 inch breed smal, geen M wiel, dus doe maar eens een gok:P dan upload ik zo ff een foto in m'n voorstel topic 

--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
allebei niet
, ik upload ff een foto in me voorsteltopic moet je maar kijken

--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
Re: BMW 328i E46 - Styling 89 onder de Siena!
Eerst inspuiten met W5 schoonmaakmiddel (volgens mij te kopen bij een action). Even in laten trekken en dan met een borstel erover en afspuiten. Bij mij was het zo schoon.JzAero schreef:Vandaag in de regen toch maar de 18 inch Styling 65 schoon gemaakt, wil ze namelijk pekelvrij opslaan.
Remstof wegschrobben...
Ik had inderdaad W5 gebruikt, maar het was alsnog erg hard schrobben met een sponsje om het eraf te krijgen! Auto heeft ook nooit op winterwielen gestaan (en zelfs dan maakt niet iedereen ze schoon), dus dat heeft er al wel tijd in gezeten denk ik! Hier nog plaatje van het schone wiel
en ja dat gele flesje is inderdaad agressief spul, maar ik laat het slechts 15 seconden erop zitten en spoel het dan meteen af met een nat doekje om zo teveel aanslag te voorkomen. Eenmalig aan de binnenkant moet geen probleem zijn lijkt me!

-
Je verf valt er niet 123 af, Ik heb in het verleden in een truckwash heel wat gewerkt met zuur en dergelijke.
Zelfs op verzoek complete cabines gewassen met zuur. Gebeurt weinig mee alleen oppassen voor glas want dat word grijs.
Zelfs op verzoek complete cabines gewassen met zuur. Gebeurt weinig mee alleen oppassen voor glas want dat word grijs.
Klopt! Alleen die Styling 65 heeft niet zo'n goede lak meer, ik heb geen idee hoe lang die al onder de auto zit, maar hij is wel aan restauratie toe. Daarom dat ik wel beetje gemengde gevoelens had met dat soort middelen 

Het blijft een hele nette auto, met een lekkere soepele motor. Maar weet je zeker dat dat eibach sportline is (rooie veren). Vindt dat die erg laag uitvalt tegenover de foto's die ik op internet zie. Wil zelf overstappen van pro naar sportline.
Het zijn inderdaad rode veren, op sommige foto's is hij vergelijkbaar en andere foto's vind ik hem weer lager tov het internet, kan het niet met zekerheid zeggen, maar misschien zijn de foto's op het internet nog niet zo lang erop gezet? Deze zitten (aan de staat van de veren te zien) er al een tijd op. Geen idee hoe lang overigens..
Tja, brief binnen gekregen van de APK. Maak me op zich niet zo heel veel zorgen (ben van de meeste dingen al op de hoogte), maar moet dus wel binnenkort afspraakje maken. Ik laat voordat ik er naartoe ga nog wel een beurtje aan geven.
Wat er verwacht wordt:
- Remschoenen vervangen
- Remschijven vervangen
- Oliewissel bij de beurt (olie zit erin sinds 18.000km geleden)
- Opmerking over mijn banden die niet zo veel profiel meer hebben (V:4mm A: 4.5mm)
Ben benieuwd wat eruit komt!
Wat er verwacht wordt:
- Remschoenen vervangen
- Remschijven vervangen
- Oliewissel bij de beurt (olie zit erin sinds 18.000km geleden)
- Opmerking over mijn banden die niet zo veel profiel meer hebben (V:4mm A: 4.5mm)
Ben benieuwd wat eruit komt!
Een APK keuring is altijd spannend
je hebt al een aardig lijstje dus veel succes! 

Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
das al een best lijstje, hopen dat het daarbij blijft!
succes!! moet binnenkort zelf ook!
succes!! moet binnenkort zelf ook!
>>>>Showroom E36's<<<<
Komt goed! Ik hoop het ook
Komend weekend naar de garage om dingetjes aan te pakken!

- bob de bouwer