En daar was ik weer even... (vanaf pag. 31, zeg maar)
Re: Eerste 'Grijze Muis' plaatjes (vanaf pag. 18)
Nette 325 zeg! Misschien is het een idee om de interieurlijsten titan te laten spuiten met een glanslaag? Zo heb ik ze ook laten spuiten, geeft een mooi contrast! Check m'n showroom mocht je willen weten hoe het er uit ziet.
Je schrijft leuke verhalen. Plezierig om te lezen, en mooi dat je de auto zo goed verzorgd.
Veel plezier met de auto toegewenst.
Veel plezier met de auto toegewenst.
BMW E46 330i
Mooie strakke wagen geworden
There's a BMW in your future!
- bob de bouwer
mooie collectie kerel
Mooie sedan heb je gekocht, blijft een mooie kleur. Staat er strak bij
Wauw maatje, deze stond in Heerenveen hè? Ik heb hem online ook nog gezien en het eerste wat opviel was hoe mooi hij er uit zag op de foto's! Gefeliciteerd hoor!
-
- Contacteer:
Re: Afscheid van de Budget Bimmer... (pag. 19)
Ik vind ze allebei zeer netjes.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Aah, altijd jammer, afscheid nemen. Gelukkig heb je er plezier van gehad en ik ben het met je eens dat een BMW automaat veel relaxder rijdt dan een handbak, ongeacht welke motor er aan gekoppeld wordt. Maar ach, je bent dan weer meer 'connected' met je auto wanneer je een handbak erin hebt. Ik wens de eigenaar ook veel plezier ermee, zien we deze nog terug op het forum? Zou wel leuk zijn natuurlijk
Afscheid nemen is nooit leuk maarja je hebt er wel een waardige opvolger voor terug
Re:
RoLoo schreef:Geen idee of we de nieuwe eigenaar hier terugzien.
Hij is wel bekend met hier, en heeft de auto ook gevonden via onze eigen Markt.
Hij heeft mij even naar huis gebracht in zijn E36 318iS Coupé..., en je kunt kletsen wat je wilt, maar zo'n karretje rijdt toch ook nog altijd uitermate prettig.
Die hij dat ben ik en dat is dan Luuk Jan.
Heb gisteren van Ron alle sleutels e.d. van Ron mogen ontvangen, Ron zijn Budget Bimmer is nu onze dagelijkse BMW 318i geworden. Daarnaast hebben we nog een mooie Estoril Blauwe 323i E36 De 318iS gaat straks in de verkoop en inderdaad de Alpina's komen onder de E46, lijkt mij met die donker blauwe kleur een mooie combi.
Voor nu even een fotootje waar ze nog onder mijn 318iS zitten en inderdaad de iS rijdt zeker nog heel goed. Het is alleen met 2 kids niet super praktisch vandaar nu de switch naar de E46 sedan.
Ron in ieder geval bedankt voor het prettige zaken doen en wie weet zie je de 318i nog een keer voor bij rijden.
Mvg,
Luuk Jan
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot