BMW M6 V10
BMW M6 V10
Hallo allemaal!
ben sinds kort in bezit van een BMW M6, mijn 19e auto alweer, zeker een leuke aanvulling aan mijn autohistorie.
ben sinds kort in bezit van een BMW M6, mijn 19e auto alweer, zeker een leuke aanvulling aan mijn autohistorie.
Laatst gewijzigd door Falco op 14 jul 2013, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW M6 V10
Mijn mening? Absoluut wit gewrapt laten! Mocht je hier ooit op uitgekeken raken dan kun je het er altijd nog afhalen! Bovendien staat het wit echt mooi Zo`n auto mag best een klein beetje opvallen . Prachtige wagen!
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
DIKKE bak hoor!! .
Ook ik zou hem wit gewrapt laten! Witte kleur bij een sportauto vind ik sowieso mooier
Ook ik zou hem wit gewrapt laten! Witte kleur bij een sportauto vind ik sowieso mooier
Is het een matwitte wrap? Zo ja dan zou ik hem eraf halen, zo nee zou ik hem wel erop houden Mooie 6! Ben benieuwd naar de komende updates!
Het is een glanswitte wrap, en jullie maken het me er niet makkelijker op!
Je moet uiteindelijk zelf doen wat je mooi lijkt!
Je kunt ook zo denken, dat je het er nu op laat zitten omdat je het bijv. mooi vindt en over een poosje wanneer je het zat wordt er alsnog vanaf trekt.
Maar de keuze is aan jezelf.
Je kunt ook zo denken, dat je het er nu op laat zitten omdat je het bijv. mooi vindt en over een poosje wanneer je het zat wordt er alsnog vanaf trekt.
Maar de keuze is aan jezelf.
Glanswit zou ik er op houden tot je er inderdaad op uitgekeken bent of tot de wrap zijn beste tijd heeft gehad. Mooie wagen! Top
Ik zou het erop laten, erg dik zo'n kleur!
Dikke M6 !!!
Zou em ook ff wit laten ! Eraf kan altijd nog
Allen , apk verlopen sinds juli 2012 ?
Zou em ook ff wit laten ! Eraf kan altijd nog
Allen , apk verlopen sinds juli 2012 ?
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
staat sinds de schade stil, vandaar de verlopen apk. De wrap is er op de gehele rechter zijkant vanaf ivm schade.
dit deel opnieuw wrappen kost evenveel als de spuitkosten vandaar mijn twijfels!
dit deel opnieuw wrappen kost evenveel als de spuitkosten vandaar mijn twijfels!
Nodig op zoek naar een rechter buitenspiegel ! als iemand weet waar ik een betaalbaar gebruikt exemplaar kan vinden hoor ik dat graag.
Hij is mooi zo in het zwart.
Aangezien je lakschade, was de wrap verwijderen wel de verstandigste keuze. Zo is de auto weer geheel netjes in zijn originele kleur.
Weet ook niet of 1 deel wrappen mooi was geworden ivm kleurverschil...
Pracht auto! Kom je nog naar de zomerwielen meet?
Aangezien je lakschade, was de wrap verwijderen wel de verstandigste keuze. Zo is de auto weer geheel netjes in zijn originele kleur.
Weet ook niet of 1 deel wrappen mooi was geworden ivm kleurverschil...
Pracht auto! Kom je nog naar de zomerwielen meet?