Verheeske's 320daT doet het nog verrekes
Re: Verheeske's 320daT >300K
Sport interieur van Optimus. Toen doe in mij jn auto zat bij de Ring vertelde je hoe graag je een sport interieur wou.
BMW E46 330i
Scherp KevinVerheeske schreef:.....en dan moet ik toch echt op mijn geld gaan zitten.....
- bimmer-jeroen
lol
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
-- Houdoe wanne --
Dat alcantara sportinterieur had ik ook graag gehad, al helemaal voor prijs. Maar ja, touring hè...
Kijk jij hebt hem door!Rene08 schreef:Scherp KevinVerheeske schreef:.....en dan moet ik toch echt op mijn geld gaan zitten.....
BMW E46 330i
En het zit heerlijk. Meteen 130km lang kunnen proberen. Scheelt ook nog super veel dat deze stoel wel helemaal naar achter gaat. Dat deed de mijne niet. Nooit echt de tijd voor genomen om te kijken waarom. Maar dat maakt nu niet meer uit.
vlugge iPhone foto:
Het is niet meer nieuw. Maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Nog ff een keer goed reinigen.
En ook nog een 250km gereden met een kwart tank. Ik weet nu hoe die mensen rijden die >1000km kunnen rijden met een tank. Als een stel bejaarden Maar dat ga ik toch eens aanhouden. Scheel wel erg veel.
Helaas zat ik te gapen op de terugweg. De cc stond op 100km/h (kwam van een autoweg af). daar had ik geen rekening mee gehouden toen ik op de return knop drukte. Pas toen die ene vieze smerige paal flitste bedacht ik me dat ik geen 80 reed op de provinciale weg.
Hij flitste wel pas toen ik er ongeveer een meter voor reed (tegemoet) dus ben benieuwd of mijn kenteken op de foto staat.
vlugge iPhone foto:
Het is niet meer nieuw. Maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Nog ff een keer goed reinigen.
En ook nog een 250km gereden met een kwart tank. Ik weet nu hoe die mensen rijden die >1000km kunnen rijden met een tank. Als een stel bejaarden Maar dat ga ik toch eens aanhouden. Scheel wel erg veel.
Helaas zat ik te gapen op de terugweg. De cc stond op 100km/h (kwam van een autoweg af). daar had ik geen rekening mee gehouden toen ik op de return knop drukte. Pas toen die ene vieze smerige paal flitste bedacht ik me dat ik geen 80 reed op de provinciale weg.
Hij flitste wel pas toen ik er ongeveer een meter voor reed (tegemoet) dus ben benieuwd of mijn kenteken op de foto staat.
-- Houdoe wanne --
Re: Verheeske's 320daT Sport Interieur
en zo wordt het toch een iets duurder interieurtje....
ziet er gelijk 5 jaar jonger uit!
weer een liefhebber blij gemaakt, bedankt
ziet er gelijk 5 jaar jonger uit!
weer een liefhebber blij gemaakt, bedankt
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bimmer-jeroen
ziet er erg netjes uit hoor met dat alcantara
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
mij is het 2 maand geleden gelukt om meer dan 1000km te rijden met 1 tank en een maand en niet zoals een opa te rijden, maar had shell diesel v power getankt en je kunt verder rijden dan met andere merken, mooi interieur bye the way
Netjes!! Nu blijf je beter op je plek tijdens een ritje ring
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ziet er goed uit Tom. Geniet maar van je fijne stoeltjes!
BMW E46 330i
Ziet er veel mooier uit zo! En het zit heerlijk!
Nice, ook al is het niet nieuw ziet er goed uit.