Cabrio turbo ( 18-11-2013 Updatetje )
Re: 325 Vanos Cabrio turbo ( Foto's 19 inch rims erop )
kan je beter mijn kit kopen voor je BBK... ben je goedkoper uit en een kwalitatief beter merk dan D2 (heb niet zoveel goeds over hun gehoord namelijk)
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
geweldige velgen met een supermooie fitment!
en ja camberset zorgt ervoor dat de wielen /--\ zo gaan staan!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Ramon 325 Vanos
Idd Danny.
E36 Racer:
Ja ik ga wel eens rond neuzen over de previews over D2.
En K-sport daar ervaring mee?
Ja die set van jouw ben ik niet in thuis en de eerst maanden kan ik toch niks meer kopen
Ben me nu hier aan daar al dingen uit aant zoeken voor over tijdje te gaan kopen.
Zodra dat de garage er staat gaan we weer aan de slag.
Ik ga nog kijken of bmw product eventueel een rolkooi kan aan passen wat ze bij hun verkopen.
Kijken of die van een coupe met een beetje werk ook in de caab past
E36 Racer:
Ja ik ga wel eens rond neuzen over de previews over D2.
En K-sport daar ervaring mee?
Ja die set van jouw ben ik niet in thuis en de eerst maanden kan ik toch niks meer kopen
Ben me nu hier aan daar al dingen uit aant zoeken voor over tijdje te gaan kopen.
Zodra dat de garage er staat gaan we weer aan de slag.
Ik ga nog kijken of bmw product eventueel een rolkooi kan aan passen wat ze bij hun verkopen.
Kijken of die van een coupe met een beetje werk ook in de caab past
K-sport, tja wat moet ik er over zeggen? goedkoop = duurkoop laat ik dat maar zeggen, zelfde met D2 trouwens..
lijkt allemaal goed, totdat je een keer echt gebruik van je remmen wilt maken, zijn meer show remmen dan echt goede remmen, daar is de prijs dan ook echt naar! vraag maar is rond bij mensen die circuit rijden die zullen al die merken zoals K-sport, D2, Vmaxx etc toch echt afraden!
WPPro daar in tegen is midden moot ongeveer kwa prijs, heb 1x mee gereden op een vriend zijn auto en dat remt wel errug goed! ook met circuit gebruik...
lijkt allemaal goed, totdat je een keer echt gebruik van je remmen wilt maken, zijn meer show remmen dan echt goede remmen, daar is de prijs dan ook echt naar! vraag maar is rond bij mensen die circuit rijden die zullen al die merken zoals K-sport, D2, Vmaxx etc toch echt afraden!
WPPro daar in tegen is midden moot ongeveer kwa prijs, heb 1x mee gereden op een vriend zijn auto en dat remt wel errug goed! ook met circuit gebruik...
For Speed Add Lightness
Persoonlijk ben ik nog altijd te spreken over D2 en K-sport, zeker voor de prijs.
De jongens van Jeroentje Tuning rijden allemaal Time-Attack met K-sport onderstel en remmerij, ze verkopen het ook en hebben daarbij ook vertrouwen in hun product.
Er zit natuurlijk wel een MAAR aan, het is niet te vergelijken met de producten van bijv. AP-racing of Brembo, je betaald natuurlijk altijd voor een stukje kwaliteit. En de verhouding hier van ligt naar mijn idee bij K-sport en D2 goed, echter is dit exact hetzelfde merk als je het mij vraagt.
Wielen staan hem iig goed!
De jongens van Jeroentje Tuning rijden allemaal Time-Attack met K-sport onderstel en remmerij, ze verkopen het ook en hebben daarbij ook vertrouwen in hun product.
Er zit natuurlijk wel een MAAR aan, het is niet te vergelijken met de producten van bijv. AP-racing of Brembo, je betaald natuurlijk altijd voor een stukje kwaliteit. En de verhouding hier van ligt naar mijn idee bij K-sport en D2 goed, echter is dit exact hetzelfde merk als je het mij vraagt.
Wielen staan hem iig goed!
Haha wat een velgen. Persoonlijk vind ik 19inch te groot onder een e36, maar toch ben ik ook benieuwd naar het totaal plaatje! Succes verder.
Lenneart, ik heb toevallig met iemand gesproken die wat vaker reed dan alleen de time attack (ook trackdays etc) en die moest zijn klauwen elk seizoen reviseren omdat de zuigers anders vast bleven zitten etc... na 3 seizoenen heeft hij gewisseld naar WPPro remmen en sindsdien probleemloos (daarom had ik ze ook gekocht, maar nooit tijd voor gehad). en zoals ik in een PB al verstuurde naar ramon, Merken zoals D2 en Ksport zijn niet per auto ontworpen zoals Brembo, WPPro, stoptech etc, dus de rem balans is vaak heel raar/onlogisch... hoor eigenlijk alleen maar goed commentaar over D2/Ksport/G4 etc onder jappen (jeroentje rijd jappen dusja)...
Verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk! maar als je met veel vermogen gaat werken zou ik wel goed investeren in remmen (ja of je moet stil willen komen te staan tegen een boom ofzo? )
Verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk! maar als je met veel vermogen gaat werken zou ik wel goed investeren in remmen (ja of je moet stil willen komen te staan tegen een boom ofzo? )
For Speed Add Lightness
de velgen zien goed uit op je auto, ik weet dat ze van Ron zijn geweest uit Geleen. die velgen hebben nog nooit 1meter gereden, want ze waren eigenlijk bedoeld voor een e34 530i maar het is er nooit van gekomen.
Gelukkig heb jij ze nu en gaan ze rijden
Gelukkig heb jij ze nu en gaan ze rijden
- Ramon 325 Vanos
ja ik klop.
Ik kon Ron ook al want hij had al wat onderdelen bij mij gehaald
De velgen zijn gewoon hagel nieuw echt blij mee
En heb misschien volgende week nog een leuke update.
Wordt de wagen wel wat zwaarder van maar ziet er wel nice uit.
Wacht nog even op een mailtje en dan weet ik het zeker
Ra ra wat is het...........
Ik kon Ron ook al want hij had al wat onderdelen bij mij gehaald
De velgen zijn gewoon hagel nieuw echt blij mee
En heb misschien volgende week nog een leuke update.
Wordt de wagen wel wat zwaarder van maar ziet er wel nice uit.
Wacht nog even op een mailtje en dan weet ik het zeker
Ra ra wat is het...........
Ik weet het al maar zeg lekker niets
For Speed Add Lightness
- Ramon 325 Vanos
Oblivion: hardtop heb ik al
Lieuwe:
Jeroen: Kreeg een leuk aanbod wat ik niet af kon slaan
Lieuwe:
Jeroen: Kreeg een leuk aanbod wat ik niet af kon slaan
mooi toch? dan zou ik het ook ckr doen, safety first
For Speed Add Lightness
Jij staat echt nooit stil.