BMW E82 135i Coupé Le Mans Blau
Re: BMW E82 135i Coupé Le Mans Blau
Hardstikke mooie 1, ben benieuwd na je zomerwielen
keimoie kleur mooie zomer wiele ook
Thx!!!
En met dit weer zit ik er steeds meer aan te denken om de zomerwielen er weer op te zetten....
En met dit weer zit ik er steeds meer aan te denken om de zomerwielen er weer op te zetten....
BMW 135i Coupé viewtopic.php?f=134&t=31083
idd wij hebben het in ieder geval wel gedaan sneeuw zal er tog nie komen
-
Hallo Mikie,
Gefeliciteerd met de aankoop! Dat is een stuk lichter dan een 3 serie. Is dat ook de reden dat je de 3.25 weg hebt gedaan? Zal wel een lekker bommetje zijn ik kan leuk spelen met mijn 335i maar een paar kilo's lichter maakt het volgens mij nog veel leuker!
Iig hele mooie ride met de juiste opties!
Grt Vincent.
Gefeliciteerd met de aankoop! Dat is een stuk lichter dan een 3 serie. Is dat ook de reden dat je de 3.25 weg hebt gedaan? Zal wel een lekker bommetje zijn ik kan leuk spelen met mijn 335i maar een paar kilo's lichter maakt het volgens mij nog veel leuker!
Iig hele mooie ride met de juiste opties!
Grt Vincent.
-
hahah Ja herkenbaar!!Mikie schreef:Thx
Ondertussen al 2x bij de pomp gestaan maar wat een heerlijke wagen
Maar ach een glimlach van oor tot oor is ook wat waard
Thx !
Mijn vorige 325 was heerlijke wagen en kon je heerlijk in de toeren jagen! Rijd erg leuk! Maar.... al vanaf het begin verliefd op de 135 en nu eindelijk betaalbaar dus gelijk maar werk van gemaakt
Ook nog ter vergelijk in verschillende 335i gereden maar is toch echt een verschil! De 1 is veel lichter om te sturen maar ook een heeeeeeel stuk beweeglijker ! Daar moet je van houden maar ik vind het wel leuk om te werken in de auto
Heeeerlijke auto gewoon! De 3 was luxer en comfortabeler maar dit is toch wel heel iets anders om in te rijden... Laatst nog erg veel plezier gehad toen ik op de cruisecontrol op de snelweg reed en er kwam een veelste grote Audi op mijn bumper hangen..... De bestuurder van de Audi droop wel een beetje zichtbaar gefrustreerd af
Zo is het Vincentnavishop.nl schreef:hahah Ja herkenbaar!!Mikie schreef:Thx
Ondertussen al 2x bij de pomp gestaan maar wat een heerlijke wagen
Maar ach een glimlach van oor tot oor is ook wat waard
Mijn vorige 325 was heerlijke wagen en kon je heerlijk in de toeren jagen! Rijd erg leuk! Maar.... al vanaf het begin verliefd op de 135 en nu eindelijk betaalbaar dus gelijk maar werk van gemaakt
Ook nog ter vergelijk in verschillende 335i gereden maar is toch echt een verschil! De 1 is veel lichter om te sturen maar ook een heeeeeeel stuk beweeglijker ! Daar moet je van houden maar ik vind het wel leuk om te werken in de auto
Heeeerlijke auto gewoon! De 3 was luxer en comfortabeler maar dit is toch wel heel iets anders om in te rijden... Laatst nog erg veel plezier gehad toen ik op de cruisecontrol op de snelweg reed en er kwam een veelste grote Audi op mijn bumper hangen..... De bestuurder van de Audi droop wel een beetje zichtbaar gefrustreerd af
Blijft een mooie wagen Mikie,en NU CHIPPEN die handel
Thx Rick
is al gechipt
is al gechipt
Laatst gewijzigd door Rene08 op 18 jan 2013, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Jaja,bewijs het maar.
Staat dan nog niet bij je specs.
Staat dan nog niet bij je specs.
Binnenkort weer naar beek auto racing. Zie je dan ?
Vandaag even er op uit gegaan
klasse mike de laatste is lekker he
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Baantje lag er veelste mooi bij om geen gebruik van te maken
Was wel lekker effe ja haha daarna ging Joop ook nog even. Jij bent niet meer geweest toch? Kap open en gaan haha
Was wel lekker effe ja haha daarna ging Joop ook nog even. Jij bent niet meer geweest toch? Kap open en gaan haha
Laatst gewijzigd door Rene08 op 21 jan 2013, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.