MK3 en MK4
MK3 en MK4
hoe zie je het verschil tussen deze 2 navi computers?
Re: MK3 en MK4
Klopt.
En het staat ook in je scherm, bij Instellingen/Einstellungen/Set staat rechtsboven een code als SW X-Y/ZZ. De X staat voor de MK versie.
En het staat ook in je scherm, bij Instellingen/Einstellungen/Set staat rechtsboven een code als SW X-Y/ZZ. De X staat voor de MK versie.
www. M3 register .nl
kan je een MK3 gewoon door een MK4 vervangen (loskoppelen en andere terug aansluiten) of moet er nog meer gebeuren?
en dan kan ik meteen heel europa op een dvd-tje spelen + Nederlandse stem kiezen?
De 'Hardware' kant is inderdaad hetzelfde.
De MK4 past gewoon in het vakje van de MK3, en ook de stekkers zijn gelijk.
Je moet echter wel oppassen dat het geen MK4 is van een Radionavigatie als je een 4:3 of 16:9 hebt, of andersom (Een MK4 van 4:3/16:9 als je Radionavigatie hebt)
Bovendien is het raadzaam om de MK4 te laten coderen op je auto, dus de autogegevens in de MK4 laten programmeren (Kan ik evt. doen)
Daarnaast, als je toch naar MK4 gaat, is het helemaal mooi als dat gelijk met de nieuwste software V.31 (SW 4-1/100) is, met uiteraard een Nederlandse dame en menu
Het is dus geheel afhankelijk wat voor software er op de MK4 staat, of hij Nederlandstalig is en geschikt is voor jouw auto
De DVD van Europa past er gewoon in. Momenteel gebruik ik de 2008-2 Double Layer, werkt perfect
Mocht je hulp nodig hebben, stuur me even een PB'tje
Je moet echter wel oppassen dat het geen MK4 is van een Radionavigatie als je een 4:3 of 16:9 hebt, of andersom (Een MK4 van 4:3/16:9 als je Radionavigatie hebt)
Bovendien is het raadzaam om de MK4 te laten coderen op je auto, dus de autogegevens in de MK4 laten programmeren (Kan ik evt. doen)
Daarnaast, als je toch naar MK4 gaat, is het helemaal mooi als dat gelijk met de nieuwste software V.31 (SW 4-1/100) is, met uiteraard een Nederlandse dame en menu
Het is dus geheel afhankelijk wat voor software er op de MK4 staat, of hij Nederlandstalig is en geschikt is voor jouw auto
De DVD van Europa past er gewoon in. Momenteel gebruik ik de 2008-2 Double Layer, werkt perfect
www. M3 register .nl
maw, er zijn 2 versies van de MK4??? En die zijn niet onderling uitwisselbaar?BertusE46 schreef:De 'Hardware' kant is inderdaad hetzelfde.
Ik weet een MK4 te koop, samen met de business radio/cassette/navi (die met dat hele kleine schermpje). Ik heb nu ook zo'n navi zitten, maar met een MK3. Dacht om alvast de MK3 te vervangen, en dan op termijn een 16:9 en BM54 te kopen. Maar dat gaat dus niet?
Gaat niet direct inderdaad.
Je zou hem om moeten laten programmeren van Monochrome naar Color. Dit zou ik eventueel voor je kunnen doen
Je zou hem om moeten laten programmeren van Monochrome naar Color. Dit zou ik eventueel voor je kunnen doen
www. M3 register .nl