Conversie 323 naar 325
Conversie 323 naar 325
Weet er iemand of het mogelijk is om het motormanagement van de 325 op de 323 te zetten?
De motoren zijn nagenoeg indentiek (2500cc, bore & stroke hetzelfde en beide dubbele vanos)
Het maximale koppel is ook hetzelfde, enkel het piekvermogen is wat afgenepen.
Die 192pk lijkt me wel leuk
De motoren zijn nagenoeg indentiek (2500cc, bore & stroke hetzelfde en beide dubbele vanos)
Het maximale koppel is ook hetzelfde, enkel het piekvermogen is wat afgenepen.
Die 192pk lijkt me wel leuk
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you."
Re: Conversie 323 naar 325
ik heb hier niet veel verstand van, maar als het puur een kwestie van motormanagement is, zouden ze elke 323 dan niet als 325 verkopen?
323 is ook een andere motor als 325 m52 vs m54
323 is ook een andere motor als 325 m52 vs m54
Mooi zwart is niet lelijk!
Re: Conversie 323 naar 325
Als je dat echt wilt weet ik daar wel mensen voor Kees...
Bekenden van mij hebben een bedrijf die custom made turbo oplossingen maken
Bekenden van mij hebben een bedrijf die custom made turbo oplossingen maken
Re: Conversie 323 naar 325
Is de compressie verhouding van de 323i en 325i ook hetzelfde? Ik zou eens kijken op http://www.BMWLand.co.uk, is ook veel te vinden. Ben wel benieuwd
Re: Conversie 323 naar 325
Ik heb hier nog een 390d in de aanbieding. Was eerst een 320d...
Ik houd me ook aanbevolen!
Ik houd me ook aanbevolen!
Re: Conversie 323 naar 325
Je wint geen vermogen met een sper differentiëel, je kan het alleen beter op de weg kwijt. En als je alleen de verhouding verandert, van je diff, dan veranders je alleen de overbrengingsverhoudingen tussen wiel en motor. Of je hebt meer top en levert acceleratie in, of je levert top in en krijgt er een snellere acceleratie voor terug.
De hoeveelheid sper heeft dan weer meer te maken met hoe goed je je tractie kwijt kan onder verschillende omstandigheden.
De hoeveelheid sper heeft dan weer meer te maken met hoe goed je je tractie kwijt kan onder verschillende omstandigheden.
Re: Conversie 323 naar 325
en als het gaat over een 325 en 328 ?
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
Re: Conversie 323 naar 325
328 is niet zo zeer geknepen
de 325 is de opvolger van de 328 met zelfde aantal pk vs lagere literinhoud vd motor
en een nieuwere motor m54 (325) vs m52 (328)
de 325 is de opvolger van de 328 met zelfde aantal pk vs lagere literinhoud vd motor
en een nieuwere motor m54 (325) vs m52 (328)
Mooi zwart is niet lelijk!
Re: Conversie 323 naar 325
Op de inlaat ..ED ED schreef:en als het gaat over een 325 en 328 ?
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
Re: Conversie 323 naar 325
Is er ook een andere inlaat voor verkrijgbaar?En veel vermogens winst?wimo schreef:Op de inlaat ..ED ED schreef:en als het gaat over een 325 en 328 ?
waar wordt een 328 dan op geknepen ?
die heeft maar 1pktje extra.
Re: Conversie 323 naar 325
dat geknepen op de inlaat is toch niet meer vantoepassing bij de e46
bij de e36 is dit wel over te zetten met vermogens winst ?
bij de e36 is dit wel over te zetten met vermogens winst ?
Re: Conversie 323 naar 325
Twister luchtfilter met turbogeluid330dM schreef:Ik wil van de mijne wel een 335d maken, die 100PK erbij lijkt mij ook wel wat, laat maar even horen als je de oplossing hebt
zet je deze erop 330dM dan hebtie wel 12pk extra! en een heus turbo geluid
Mooi zwart is niet lelijk!
Re: Conversie 323 naar 325
ik maakte een grapje zie de smiley
in een BMW zescilinder doet een K&N filter zonder heatshield zelfs weinig vanwege de krappe motorruimte en de teveel aanwezige warme lucht van de motor
in een BMW zescilinder doet een K&N filter zonder heatshield zelfs weinig vanwege de krappe motorruimte en de teveel aanwezige warme lucht van de motor
Mooi zwart is niet lelijk!
Re: Conversie 323 naar 325
Maar het klinkt wel lekkerGuiding schreef:ik maakte een grapje zie de smiley
in een BMW zescilinder doet een K&N filter zonder heatshield zelfs weinig vanwege de krappe motorruimte en de teveel aanwezige warme lucht van de motor