(535d matt-grey) FF voorstellen dus .....
Re: (535d matt-grey) FF voorstellen dus .....
Welkom hier!
voor ik een oordeel vel wacht ik nog even de wat duidelijkere foto's af, ben wel benieuwd naar een goed overzicht van deze auto!
voor ik een oordeel vel wacht ik nog even de wat duidelijkere foto's af, ben wel benieuwd naar een goed overzicht van deze auto!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ik probeer er zo spoedig mogelijk werk van te maken......
Laatst gewijzigd door Rene08 op 23 jan 2013, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
- Schmiedmann530
Welkom
Vind de kleur niet slecht staan, dak velgen en spiegels hoogglans zwart rest mat zou mooi zijn, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Las in je eerdere berichten discussie over het station gedoe, elke merk noemt het weer iets anders.
Audi: Avant
BMW: Touring
Mercedes: kombi
VW: Variant
enz.enz.
Maar vind het makkelijkste toch station.
Vind de kleur niet slecht staan, dak velgen en spiegels hoogglans zwart rest mat zou mooi zijn, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Las in je eerdere berichten discussie over het station gedoe, elke merk noemt het weer iets anders.
Audi: Avant
Mercedes: kombi
enz.enz.
Maar vind het makkelijkste toch station.
Welkom!
Mooie bak (ook al ben ik persoonlijk geen fan van de E6x). Maar persoonlijk zou ik de sierlijsten gewoon hoogglans zwart gelaten hebben (of matzwart gespoten).
Zolang er marketingboys zijn zullen die benamingen geregeld veranderen. Ik zeg: verhuiswagenSchmiedmann530 schreef: Audi: Avant
Mercedes: Combi -> tegenwoordig: Estate
enz.enz.
Mooie bak (ook al ben ik persoonlijk geen fan van de E6x). Maar persoonlijk zou ik de sierlijsten gewoon hoogglans zwart gelaten hebben (of matzwart gespoten).
"Drive softly, but carry a big engine"
Ik vind het een mooie station, touring, verhuiswagen, lijkenwagen what ever je het wilt noemen . Vind het erg gaaf dat je de auto volledig hebt geplastidipped! Het ziet er natuurlijk een beetje patserig en opvallend uit maar iedere keer dezelfde bmw langs zien rijden verveelt op een gegeven moment natuurlijk ook een beetje . Mag ik vragen hoe je deze kleur zelf hebt samen kunnen stellen? Het lijkt namelijk erg veel op gun metal grey van plasti dip. Heb met die kleur laatst de scooter van mn schoonbroertje gespoten en ben erg tevreden over het resultaat! En hoe heb je het gespoten? Met een wagner verfspuit of spuitbusjes?
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Thx voor je reactie .....
De reden dat ik hem veranderd heb is om inderdaad niet met dezelfde wagen als piet, Paul en Achmed te rijden....
We zijn vertrokken met 5 eenheden zwart en daar wit aan toegevoegd tot we exact de kleur hadden die ik voor ogen had .... Wou namelijk niet het matte zwart dat je ondertussen op elk model wagen bijna tegenkomt.....
De wagen is gespoten met een speciale verfspuit gespoten maar niet de Wagner denk ik .... Met spuitbusjes zag ik dat niet zitten.... Deze zijn anders wel goed om velgen te doen...
Dat de velgen niet echt ieders smaak zijn versta ik ondertussen ook maar de bedoeling is vaak te wisselen velgen om andere look te hebben ....
In ieder geval bedankt voor de verwelkoming.
De reden dat ik hem veranderd heb is om inderdaad niet met dezelfde wagen als piet, Paul en Achmed te rijden....
We zijn vertrokken met 5 eenheden zwart en daar wit aan toegevoegd tot we exact de kleur hadden die ik voor ogen had .... Wou namelijk niet het matte zwart dat je ondertussen op elk model wagen bijna tegenkomt.....
De wagen is gespoten met een speciale verfspuit gespoten maar niet de Wagner denk ik .... Met spuitbusjes zag ik dat niet zitten.... Deze zijn anders wel goed om velgen te doen...
Dat de velgen niet echt ieders smaak zijn versta ik ondertussen ook maar de bedoeling is vaak te wisselen velgen om andere look te hebben ....
In ieder geval bedankt voor de verwelkoming.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 08 feb 2013, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je de mogelijk hebt om vaak te wisselen van velgen zou ik dat zeker doen! Iedere dag speghetti is ook niet lekker .
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?