MP Advertenties
Re: MP Advertenties
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=214337999
Lijkt wel een M50 onder de kap? Ook geen Vadar-stoelen. Klopt dit wel?
Lijkt wel een M50 onder de kap? Ook geen Vadar-stoelen. Klopt dit wel?
330d
Is een Amerikaan van oorsprong denk ik, die M3's daar hadden een M50 blok
heb ook nog nooit een e36 m3 automaat gezien,
aleen hand of smg1
aleen hand of smg1
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Personenauto
Merk M3A
Handelsbenaming
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 5-12-2012
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling
24-03-2012
M3A??
is volgens mij een gewoon een 325 wat is ingevoerd als een M3 denk....
Nee die hadden een aangepaste variant van de M52 uit de 328 toch? En hier zie ik een M50.. Bovendien heb ik nog nooit zo'n knuppel in een M3 gezien.BMWBoii schreef:Is een Amerikaan van oorsprong denk ik, die M3's daar hadden een M50 blok
330d
hij is 2 jaar na dat hij ergens geregistreerd was naar nederland gekomen,
waarschijnlijk als inboedel want er is geen bpm beschikbaar.
waarschijnlijk als inboedel want er is geen bpm beschikbaar.
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
van stilstaan worden ze ook niet beter denk ik
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Heren,
Is deze auto 4500 waar volgens jullie? Wat zou jullie bod zijn?
http://link.marktplaats.nl/545037698
Is deze auto 4500 waar volgens jullie? Wat zou jullie bod zijn?
http://link.marktplaats.nl/545037698
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Voor die prijs zou ik tenminste ook nog een multifunctional stuur verwachten en parkeersensoren.
Verder zul je toch echt bij de wagen moeten gaan kijken om te beoordelen hoe hij er in het echt uitziet, klinkt en rijdt.
Daarnaast is het een import-wagen, dus je weet niet of de kmstand eerlijk is.
Daarbij moet je zeker weten dat de automaat goed is. Bij 230.000km is vaak de automaat toe aan een revisie. Dit hoeft niet perse nodig te zijn, mijn vorige 320d had ruim 4ton gedraaid zonder revisie en deed het nog steeds goed. Maar een controle kan zeker geen kwaad. De brandstofpomp van de prefacelift is wat zwakker, dus als die vervangen is, heb je daar alleen maar profijt van. Kosten daarvan zijn gauw zo'n 1500euro.
Ik zou voor €4000 gaan, maar uiterst €4500. Bekijk de waarde anders eens op zomoto.nl - waardebepaling.
Verder zul je toch echt bij de wagen moeten gaan kijken om te beoordelen hoe hij er in het echt uitziet, klinkt en rijdt.
Daarnaast is het een import-wagen, dus je weet niet of de kmstand eerlijk is.
Daarbij moet je zeker weten dat de automaat goed is. Bij 230.000km is vaak de automaat toe aan een revisie. Dit hoeft niet perse nodig te zijn, mijn vorige 320d had ruim 4ton gedraaid zonder revisie en deed het nog steeds goed. Maar een controle kan zeker geen kwaad. De brandstofpomp van de prefacelift is wat zwakker, dus als die vervangen is, heb je daar alleen maar profijt van. Kosten daarvan zijn gauw zo'n 1500euro.
Ik zou voor €4000 gaan, maar uiterst €4500. Bekijk de waarde anders eens op zomoto.nl - waardebepaling.
Kan aardig zijn. Op zich is 5k niet heel duur, maar je zou inderdaad wel een multifunctioneel stuur en PDC verwachten, zo'n titel met 'bomvol' erin wekt dan ook acute jeuk op (xenon aftermarket, geen regensensor, geen 4x elektrische ramen, geen stoelverwarming, geen trekhaak, geen H/K etc). Op zich niet erg als je die opties niet nodig hebt, maar hij is verre van 'bomvol'. Het interieur is dan weer wel netjes, en de eigenaar lijkt zijn 'bomvol' dan ook daaraan af te meten (en aan die matige 18" wielen).
De opties die opgesomd staan zijn ook grotendeels zaken die bij de standaardinventaris van een auto horen. Ik zou het geen opties durven noemen.
Wel treurig als je ziet hoeveel zo'n kar dus nog waard is. Mijn auto heeft iets minder gelopen maar is dus behoorlijk gedevalueerd de afgelopen twee jaar.
De opties die opgesomd staan zijn ook grotendeels zaken die bij de standaardinventaris van een auto horen. Ik zou het geen opties durven noemen.
Wel treurig als je ziet hoeveel zo'n kar dus nog waard is. Mijn auto heeft iets minder gelopen maar is dus behoorlijk gedevalueerd de afgelopen twee jaar.
En geen cruise control is lastig bij een diesel leek me, maar dat is nog wel aan te sluiten (90 euro bij rap), samen met mf wheel, maar geen pdc leek me bezwaarlijker. Vind overigens de auto niet echt uitstraling hebben en best duur nog voor een diesel. Wel dikke plus dat het een automaat is.
Kan best nog wel wat van de prijs af, inruil zou die ook maar 3000 krijgen dus ik zou 3750 bieden ofzo.
Kan best nog wel wat van de prijs af, inruil zou die ook maar 3000 krijgen dus ik zou 3750 bieden ofzo.
Hoezo duur voor een diesel? Hoe duurder de brandstof in NL wordt, hoe sneller het rendabel is om diesel te rijden.
Een diesel met zoveel (of weinig) opties en een wat hogere kmstand levert nu helaas niet zo veel meer op.
Voor mijn 320d heb ik ook maar €2000 gekregen. Weliswaar had deze 417.000km op de teller, maar ja...
Voor mijn 320d heb ik ook maar €2000 gekregen. Weliswaar had deze 417.000km op de teller, maar ja...
Maar een auto mat 417k hoeft niet slecht te wezen?
Auto van mijn zussie (320D 05-1999) met tegen de 340k zou ik zo kopen.
Het verschil is dat ik weet wat er met de auto gebeurd is.
Ik weet wat er vervangen/vernieuwd is.
Dit weet je dus vaak niet bij een vreemde/handelaar.
Vaak moet je op zijn verhaal afgaan en aan jou de keus of je het wel/niet vertrouwd.
Mijn 2de auto (330XD 01-2002) vorig jaar januari gekocht met 211k op de klok.
Ik wist dat er een hoop aangedaan moest worden maa daar was de aanschafprijs ook naar.
Normaal gesproken kan ik nu naar de 400k zonder grote problemen.
Het is vaak de plussen en minnen tegen over elkaar afwegen en een reserve potje achter handen houden.
Over de advertentie die joeyv plaatste,
Auto heeft 140 pk
LEDEREN BEKLEDING nog in goeie staat! geen afgetrapt leer. zie foto : Een foto van de instap plaats zet hij er dan niet bij?
Nep Xenon
Geen MF stuur
Geen CC
Mij iets te kort bij 2 grenzen met het oog op terugdraaien.
Nee, ik wil geen mensen discrimineren die daar wonen maar het is voor mij een puntje
Auto van mijn zussie (320D 05-1999) met tegen de 340k zou ik zo kopen.
Het verschil is dat ik weet wat er met de auto gebeurd is.
Ik weet wat er vervangen/vernieuwd is.
Dit weet je dus vaak niet bij een vreemde/handelaar.
Vaak moet je op zijn verhaal afgaan en aan jou de keus of je het wel/niet vertrouwd.
Mijn 2de auto (330XD 01-2002) vorig jaar januari gekocht met 211k op de klok.
Ik wist dat er een hoop aangedaan moest worden maa daar was de aanschafprijs ook naar.
Normaal gesproken kan ik nu naar de 400k zonder grote problemen.
Het is vaak de plussen en minnen tegen over elkaar afwegen en een reserve potje achter handen houden.
Over de advertentie die joeyv plaatste,
Auto heeft 140 pk
LEDEREN BEKLEDING nog in goeie staat! geen afgetrapt leer. zie foto : Een foto van de instap plaats zet hij er dan niet bij?
Nep Xenon
Geen MF stuur
Geen CC
Mij iets te kort bij 2 grenzen met het oog op terugdraaien.
Nee, ik wil geen mensen discrimineren die daar wonen maar het is voor mij een puntje
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!