Telos schreef:Nee hoor, blijf hem lekker rijden!!
Maar mocht ik er dat geld voor krijgen, dan mag 'ie plaats maken voor een cabrio.
Maar geen cent minder
Zit dat niet lastig met die rugleuning zo.
Telos schreef:Nee hoor, blijf hem lekker rijden!!
Maar mocht ik er dat geld voor krijgen, dan mag 'ie plaats maken voor een cabrio.
Maar geen cent minder
Nou nog steeds want het carbon logo zit er echt in geslepen als je hem wel eens hebt vastgehouden en met een plaklogo krijg je dit niet voor elkaar.BimmerBob schreef:Die motorsport logo's kun je gewoon los op ebay kopen voor op die lijsten te maken. Dus dat is ook niet zo de wereld
Een 'neppe' kost ookal 160 euro, een echte tussen de 150 en de 200 op ebay/marktplaats, dan zou ik toch voor de echte gaanBimmerBob schreef:Ja ik heb de echte nog nooit vastgehad, maar inderdaad het logo inleggen wordt moeilijk.BMWBoii schreef:Nou nog steeds want het carbon logo zit er echt in geslepen als je hem wel eens hebt vastgehouden en met een plaklogo krijg je dit niet voor elkaar.BimmerBob schreef:Die motorsport logo's kun je gewoon los op ebay kopen voor op die lijsten te maken. Dus dat is ook niet zo de wereld
Maargoed de échte is dan ook stervens duur en staat totaal niet in verhouding met de looks (vind ik)