race cats
Re: race cats
meer vermogen, meer koppel zonder een turboset te gaan plaatsen
Bedenk je wel dat de S54 een atmosferische motor is en al aardig aan het einde van zijn mogelijkheden in de standaard setup zit. Het vermogen zal je wel beïnvloeden met een verandering in tegendruk door kat/uitlaat maar het is geen een vast gegeven dat je méér vermogen krijgt met een andere tegendruk. Het zou ook zomaar minder vermogen kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat je (iets) meer vermogen en (iets) meer koppel haalt uit aangepaste software (al of niet aangevuld met een fatsoenlijke airbox) met de gehele uitlaat standaard dan met de aanpassing van je uitlaat.
Persoonlijk denk ik dat je (iets) meer vermogen en (iets) meer koppel haalt uit aangepaste software (al of niet aangevuld met een fatsoenlijke airbox) met de gehele uitlaat standaard dan met de aanpassing van je uitlaat.
Beest Met 4 Wielen
-
- Contacteer:
er zit een carbon airbox met carbon lucht happer k&N filter en Alpha n software in.
Daarnaast okada ontsteking en plasma ground. Dus dat zou in orde moeten zijn.
De uitlaat leverancier schat 25 PK in met de combi cats en spaghetti
Ik ga nog verder informeren. Laat jullie het weten
Daarnaast okada ontsteking en plasma ground. Dus dat zou in orde moeten zijn.
De uitlaat leverancier schat 25 PK in met de combi cats en spaghetti
Ik ga nog verder informeren. Laat jullie het weten
Afgaan op een opgave van de leverancier is zoiets als de slager die zijn eigen worst keurt.
Dus meten is weten: eerst een Dynorun in de huidige setup, dan jouw gewenste aanpassingen doen en daarna, op dezelfde Dynorunbank weer een run laten doen.
Ik denk, zonder verder inzicht in jouw auto, dat een winst van 25 pk ernstig overdreven is te noemen.
Dus meten is weten: eerst een Dynorun in de huidige setup, dan jouw gewenste aanpassingen doen en daarna, op dezelfde Dynorunbank weer een run laten doen.
Ik denk, zonder verder inzicht in jouw auto, dat een winst van 25 pk ernstig overdreven is te noemen.
Beest Met 4 Wielen