USB-poort in knoppenbalk
-
USB-poort in knoppenbalk
Hallo,
Ik heb een vraagje, aangezien ik nog de originele BMW radio/cd speler in mijn auto heb zitten, heb ik een Grom-audio kastje ingebouwd (http://www.motrade.nl/index.php?), aangesloten op de CD-wisselaar stekkers in de kofferbak.
Via blue-tooth kan ik nu handsfree bellen en eventueel ook muziek streamen naar mijn radio, maar wil ook graag van de USB-optie gebruik maken.
Ik zou natuurlijk een usb-stick in het kastje in de kofferbak kunnen doen en klaar, ware het niet dat ik nogal eigenwijs ben en de USB-poort graag voorin, in de auto, wil hebben.
Nu heb ik voor weinig een mooi USB-stekkertje gekocht, welke netjes oranje oplicht a lá de dashboardverlichting.
Deze wil ik netjes in proberen te bouwen in de knoppenbalk boven de asbak.
De situatie in mijn geval is als onderstaand (uhh nee, bij mij zit de unit nog wél in m'n auto):
Vraag is dus eigenlijk: Kan ik het balkje naast mijn ASC knop er aan de voorzijde uitwippen of moet (zoals op de foto) die hele unit eruit ?
Alvast bedankt voor eventuele adviezen
Ik heb een vraagje, aangezien ik nog de originele BMW radio/cd speler in mijn auto heb zitten, heb ik een Grom-audio kastje ingebouwd (http://www.motrade.nl/index.php?), aangesloten op de CD-wisselaar stekkers in de kofferbak.
Via blue-tooth kan ik nu handsfree bellen en eventueel ook muziek streamen naar mijn radio, maar wil ook graag van de USB-optie gebruik maken.
Ik zou natuurlijk een usb-stick in het kastje in de kofferbak kunnen doen en klaar, ware het niet dat ik nogal eigenwijs ben en de USB-poort graag voorin, in de auto, wil hebben.
Nu heb ik voor weinig een mooi USB-stekkertje gekocht, welke netjes oranje oplicht a lá de dashboardverlichting.
Deze wil ik netjes in proberen te bouwen in de knoppenbalk boven de asbak.
De situatie in mijn geval is als onderstaand (uhh nee, bij mij zit de unit nog wél in m'n auto):
Vraag is dus eigenlijk: Kan ik het balkje naast mijn ASC knop er aan de voorzijde uitwippen of moet (zoals op de foto) die hele unit eruit ?
Alvast bedankt voor eventuele adviezen
Re: USB-poort in knoppenbalk
Hele unit is wel makkelijker, dan kan je van achter het stripje er uit duwen
Anders rijge je veel beschadigingen.
uitbouwen is je pook hoes los trekken,
2 schroefjes van je sierlijst
en dan 2 schroefjes van de unit
5 min en je hebt hem er uit
Anders rijge je veel beschadigingen.
uitbouwen is je pook hoes los trekken,
2 schroefjes van je sierlijst
en dan 2 schroefjes van de unit
5 min en je hebt hem er uit
-
Ok dank je Vinnie, ga ik komend weekend eens lekker op me gemak een middagje hobbieën :-)
Vergeet niet dat je ook dat bovenste vakje er uit moet klikken. Gewoon naar je toe trekken. Daar achter zitten ook twee schroeven die het frame op z'n plek houden.
-
Ja thanks René, daar kwam ik vandaag ook achter hahah, maar 't is gelukt, heb het balkje eruit, morgen effe met een Dremel een mooi vierkant gaatje uit zagen, usb-poort erachter inbouwen, aansluiten en m'n eerste (zei het bescheiden) mod-je is klaar Wordt wel nice denk ik.
Beiden bedankt voor de adviezen btw.
Beiden bedankt voor de adviezen btw.
- buhrmann
Maak je er een paar foto's van en een DIY?
Volvo V70 2.5D remap 170pk (2000) *current*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
-
Nou ben inmiddels klaar, ben erg tevreden met het resultaat, zit nu dus een oranje verlichte usb-poort naast mijn ASC knop. Foto's volgen nog :-)
-
Nou poort zit er in, en wonder boven wonder, alles is nog heel en het werkt
Voordat iedereen naast zijn stoel ligt van het lachen, of van het afgrijzen haren uit zijn hoofd begint te trekken:
De afwerking kan misschien (iets) netter (ook al ben ik tevreden), maar aan mij is geen groot automonteur verloren gegaan zal ik maar zeggen :-)
Voordat iedereen naast zijn stoel ligt van het lachen, of van het afgrijzen haren uit zijn hoofd begint te trekken:
De afwerking kan misschien (iets) netter (ook al ben ik tevreden), maar aan mij is geen groot automonteur verloren gegaan zal ik maar zeggen :-)
Ziet er toch nog goed uit!
-
Ziet er netjes uit ja! Ik had het niet veel beter gekund