net wat alexjeen zegt gewoon goed ontvetten en het spul erop spuiten maar ik had bij een velg de dip verwijderd voor het repareren van de velg. bij mijn ging het er een stuk handiger vanaf als op het filmpje hoorDcreator schreef:hoe precies werkt dat plasti dip dan?
spuit je dat gewoon zo over je oppervlak heen, of vraagt het dezelfde voorbewerking als spuiten?
en wat is hier nu het bijkomend voordeel van ten opzichte van normale (mat)zwarte lak?
Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny E93 335i pech
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Re: Kenny E93 335i 2013 picas
allemaal de beste wensen nog
zo is even wat 2013 fotos geschoten
zo is even wat 2013 fotos geschoten
dik cabrio! blaast dat er een beetje op los zo'n 335i??
Geen winterrubber zo te zien of wel? haha.
Geen winterrubber zo te zien of wel? haha.
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
ja looopt goed joh nee winterrubbies liggen in de schuur
Die had je er better op gehad gisteren Kenny
Laatst gewijzigd door Rene08 op 21 jan 2013, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
ik weet het marc hahaha lekker glijde zo
Re: Kenny E93 335i Te Koop
Toe maar, een E92 M3! Toch was dit ook een hele mooie wagen
is een hele mooi auto en iedere keer als ik erin rijd krijg ik een smile van oor tot oor
was altijd al verkikkert op de e46 m3 maar bij de koop van deze 335i vond ik de e46 te oud en de e92 m3 was toen dik aan de prijs. wil niet zeggen dat ze nu goedkoop zijn maar wel wat ik er aan uit wil geven ongeveer.
dusss...
was altijd al verkikkert op de e46 m3 maar bij de koop van deze 335i vond ik de e46 te oud en de e92 m3 was toen dik aan de prijs. wil niet zeggen dat ze nu goedkoop zijn maar wel wat ik er aan uit wil geven ongeveer.
dusss...
tis een schitterende auto, maar je reden van verkoop kan ik ook heel goed begrijpen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Je had het er al over op fast car festival.. Al vind ik de cabrio ook al erg dik
Word de M een coupe of cabrio? Of sedan?
Word de M een coupe of cabrio? Of sedan?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
dikke bak ja het is alleen nie de beste tijd om nu een auto te verkopen.
klopt ja het zwerft al geruime tijd rond in de bovenkamer haha
ik ga zoizo voor de M3 en zoals het er nu voor staat de coupe, hand of automaat ben ik nog niet uit ik denk handgeschakeld.
klopt ja het zwerft al geruime tijd rond in de bovenkamer haha
ik ga zoizo voor de M3 en zoals het er nu voor staat de coupe, hand of automaat ben ik nog niet uit ik denk handgeschakeld.
Persoonlijk zou ik ook een handbak nemen! is het niet voor de fun, danwel het geluid van de handbak wat ikzelf net ff gaver vind!
>>>>Showroom E36's<<<<
Je zou echt een met een SMG bak moeten rijden Danny. Dan ontdek je ook daar de fun van. Zeker op een M3!