Andere kappen worden ook zeker gedaan, maar eerst even aankijken hoe het gaat met de niet hittebestendige lak. Mocht die het niet houden zal ik eerst een paar bussen met de juiste lak aan moeten schaffen.MPower72 schreef:Nice Johan Andere panelen zeker doen ja ben benieuwd naar t resultaat !
hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46. 318i sedan titansilver
Ziet er goed uit!
Heb je er ook blanke lak overheen gedaan? Das mooier qua glans en makkelijker schoon te houden
Heb je er ook blanke lak overheen gedaan? Das mooier qua glans en makkelijker schoon te houden
www. M3 register .nl
- Silver Shadow
Nice paintjob , Nu hopen dat het ook in deze mooie conditie blijft
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Yep, in totaal 3 lagen lak en 2 lagen blanke lak, resultaat is nu ook een stuk mooier als bij de interieurlijsten. Dus die gaan binnenkort ook nog een keer opnieuw gedaan worden.BertusE46 schreef:Ziet er goed uit!
Gaat het door de warmte niet afbladeren?
Ik vind het niet verkeerd staan! Keer wat anders .. Zou zelf alles wel in Carbon willen ..
Ik vind het niet verkeerd staan! Keer wat anders .. Zou zelf alles wel in Carbon willen ..
Geen idee, ik kijk het even aan hoe het gaat. Als het niet gaat bladeren of ernstig verkleuren dan doe ik de rest ook op deze manier. Als het wel gebeurt, doe ik ze opnieuw en dan met hittebestendige lak.Dnl schreef:Gaat het door de warmte niet afbladeren?
Mooi resultaat zeg ! |p
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Vanmiddag toch nog een kleine update gedaan.
En de rest van het blok wordt komende zomer nog schoongemaakt.
En de rest van het blok wordt komende zomer nog schoongemaakt.
Moet jij ons niet wat vertellen? :>
JAA , vertel ! vertel ! :pimp:
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Nee, degene die naar BMWexperience komen kunnen het als alles volgens planning verloopt zien.Dnl schreef:Moet jij ons niet wat vertellen? :>
Tot die tijd laat ik nog niks los.
Ow? Het staat anders wel op E46Fanatics.com Niet echt logisch dan
Niet iedereen kijkt op fanatics. Voor de rest blijft het dan nog een verrassing.Dnl schreef:Ow? Het staat anders wel op E46Fanatics.com Niet echt logisch dan
Nee hoor, je hebt het in het Meguiars meeting topic ook al verklapt hoorhennep E46 schreef:Niet iedereen kijkt op fanatics. Voor de rest blijft het dan nog een verrassing.