Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie's 318Ci ///M - Schade pag.53
wtf, hoe kan je zo'n schade aanrichten, lijkt idd opzettelijk haast (vooral ook omdat het raam geraakt is)
Anyway, succes met dit hele verhaal.
Anyway, succes met dit hele verhaal.
Zeer vreemde schade idd :S, lijkt wel vandalisme al helemaal omdat je ruit achter ook nog geraakt is.
Hopelijk wordt het snel hersteld zonder dat je er (financieel) iets van merkt!
Hopelijk wordt het snel hersteld zonder dat je er (financieel) iets van merkt!
Klote!! Raamschade is wellicht van de spiegel van de veroorzaker?
- bob de bouwer
nouw alex dat ziet er niet leuk uit altijd minder schade aan je wagen .hoop dat het herstel voor je mee valt
Wie laat tegenwoordig nog een bericht achter als men schade heeft veroorzaakt!... . juist niemand. Ze vluchten bij de eerste beste mogelijkheid gelijk weg alsof er niks aan de hand is.
Ik weet precies hoe je voel heb 2x schade gehad zonder dader uiteindelijk uit eigen zak moeten betalen.
Veel Succes en sterkte.
Ik weet precies hoe je voel heb 2x schade gehad zonder dader uiteindelijk uit eigen zak moeten betalen.
Veel Succes en sterkte.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Pfoe.. Flinke schade. Hoop dat het WBF iets voor je kan doen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
328 juni '12 en 740xd juni '12
Zomaar wat pictures...
De nieuwe 328 van een collega:
(met 20inch velgen eronder )
(Afgelopen vrijdag/zaterdag in mogen rijden, wat een verademing)
De nieuwe 328 van een collega:
(met 20inch velgen eronder )
- Spoiler: Laat zien
(Afgelopen vrijdag/zaterdag in mogen rijden, wat een verademing)
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Lexie op 16 aug 2012, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- bob de bouwer
Re: Lexie's 318Ci ///M - pag.54 nieuwe 328i en 740XD high ex
vind jouw model toch mooier alex .mijn mening
Re: Lexie's 318Ci ///M - pag.54 nieuwe 328i en 740XD high ex
Dikke auto's, maar die coupe blijft indd toch mooier uitzien (ook na 10 jaar )
Re: Lexie's 318Ci ///M - pag.54 Vakantievervoer :-)
Zaterdag op vakantie...
Dit keer alleen met een ander vervoer dan de Bimmer;
Dit keer alleen met een ander vervoer dan de Bimmer;
Re: Lexie's 318Ci ///M - pag.54 Vakantievervoer 2012
Goeie grutten, dat'ie nog niet achterover valt...
Maar; goeie vakantie, geniet ervan!
Maar; goeie vakantie, geniet ervan!
- bob de bouwer
dat is even iets anders als je bmw alex maar wel een goede vakantie gewenst want daar gaat het over
Laatst gewijzigd door bob de bouwer op 20 aug 2012, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Zooow, die 328i ziet er fantastisch uit! Geweldige sloffen, wel lekker schreeuwerig maar dat vind ik wel gaaf! Prima auto Fijne vakantie toegewenst!
Re: Lexie's 318Ci ///M - PROBLEEM
A.s. woensdag komt de schade-expert kijken naar de schade waarbij de dader op het kerkhof ligt.
Even afwachten dus... (zie vorige posts)
Nu dient het volgende probleem zich aan:
Sinds een paar dagen houd de motor erg in en is 'sloom', verbruik omhoog gegaan, maar geen storingen op dash. (kon haast niet eens meekomen met normale verkeer op snelweg met name bij inhalen). Tevens gaat het gepaard met een toenemende 'brom' (wellicht ook de eisenmann die daar meespeelt, moeilijk te horen) omdat dit vooral tot aan ongeveer 3000-3500rpm is.
Vanochtend naar garage met het idee, wellicht LMM of een kapot slangetje en daardoor misschien vacuum.
NOT
Uitlezen geeft probleem aan van Vanos... (nu heb ik er geen verstand van, maar hij heeft het uitgelegd).
1 van de tandwielen/sensoren (o.i.d.) geeft continue een foutmelding (niet op tijd, of te laat?). Stekker eraf gehad (voorste nokkenas? en waarom weet ik niet precies). Vervolgens er weer op, maar de wagen loopt voor geen meter meer stationair (was nog niet). Trillen, brommen etc.
Wrs. de distributieketting en de tandwielen vervangen en weer 'op tijd' zetten. Zal een duur grapje worden dan...
Baal enorm, ging de laatste jaren wel erg lekker, veel preventief onderhoud, weinig tot geen mankementen.
Extra info:
N42 motor
145x km.
dec. 2003
Met een beetje mazzel zou het volgens de monteur ook nog alleen aan een 'stiftje' van een tandwiel kunnen liggen, maar hij is bang dat de ketting op een tandwiel verplaatst is!!
Iemand nog iedeeen of suggesties?? Of waar op te letten etc. Tips zijn altijd welkom!
Even afwachten dus... (zie vorige posts)
Nu dient het volgende probleem zich aan:
Sinds een paar dagen houd de motor erg in en is 'sloom', verbruik omhoog gegaan, maar geen storingen op dash. (kon haast niet eens meekomen met normale verkeer op snelweg met name bij inhalen). Tevens gaat het gepaard met een toenemende 'brom' (wellicht ook de eisenmann die daar meespeelt, moeilijk te horen) omdat dit vooral tot aan ongeveer 3000-3500rpm is.
Vanochtend naar garage met het idee, wellicht LMM of een kapot slangetje en daardoor misschien vacuum.
NOT
Uitlezen geeft probleem aan van Vanos... (nu heb ik er geen verstand van, maar hij heeft het uitgelegd).
1 van de tandwielen/sensoren (o.i.d.) geeft continue een foutmelding (niet op tijd, of te laat?). Stekker eraf gehad (voorste nokkenas? en waarom weet ik niet precies). Vervolgens er weer op, maar de wagen loopt voor geen meter meer stationair (was nog niet). Trillen, brommen etc.
Wrs. de distributieketting en de tandwielen vervangen en weer 'op tijd' zetten. Zal een duur grapje worden dan...
Baal enorm, ging de laatste jaren wel erg lekker, veel preventief onderhoud, weinig tot geen mankementen.
Extra info:
N42 motor
145x km.
dec. 2003
Met een beetje mazzel zou het volgens de monteur ook nog alleen aan een 'stiftje' van een tandwiel kunnen liggen, maar hij is bang dat de ketting op een tandwiel verplaatst is!!
Iemand nog iedeeen of suggesties?? Of waar op te letten etc. Tips zijn altijd welkom!
Laatst gewijzigd door Lexie op 07 sep 2012, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lexie's 318Ci ///M - pag.54 PROBLEEM!
niet gewoon de gebruikelijke nokkenassensoren kapot dan?
-- Houdoe wanne --