De 335i Cabrio inmiddels ook weer vervangen... M3 Cabrio
Re: De M3 gaat eruit... voor een 335i Cabrio
Ik ga juist bij Breeman en Little Exhaust verstek laten gaan. Voor mij wordt het de Zomerwielenmeet, de Toerrit in Friesland, BMW Promotiedag en Bimmerfest. Toch wel een volle periode die er aan komt. Gezellig!!
- matthyssie
...moet ik je in het Friesche land maar even spreken!
'E92, is dat een kleurstof of een conserveermiddel?'
sh** ja, dat is 'm! Nooit gedacht dat hij zo toegetakeld zou zijn!! Stoelen zijn vervangen, mooie BBS-wielen zijn weg, damn.... Ik geloofde niet dat het 'm was tot ik het kenteken zag...
Heb net de hele advertentie bekeken om te zien of ik 'm misschien voor een appel en een ei terug zou willen kopen, maar het hele interieur is verpest. Alles wat paars was (en dus bijzonder) is vervangen door zwart. De stoelen, de achterbank, de deurpanelen... Wat een zonde..... En dan heb ik het nog niet over de wielen uit 1982...
Laatst gewijzigd door Bart335i op 21 mar 2013, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Jah cker een verschil!
En dat is niet in de goede zin dit keer!
Vraag me dan ook gelijk af hoe de staat van de rest van de auto is.....
Greetz ghaas
En dat is niet in de goede zin dit keer!
Vraag me dan ook gelijk af hoe de staat van de rest van de auto is.....
Greetz ghaas
Wel erg bedankt voor je moeite! Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik 'm ooit zou terugvinden en dankzij je hulp komt 'ie gewoon dezelfde avond bovendrijven. Ben d'r echt van ondersteboven hoe een vroeger topmodel (die er in 2006 nog fantastisch uitzag) zo onwijs achteruit kan gaan. Maar aan de andere kant, 2006 is wel 7 jaar geleden en inmiddels is de auto ook 18 jaar (?!?!?!?) oud.... Time flies...
(Heb wel snel de foto's opgeslagen, je weet nooit...)
(Heb wel snel de foto's opgeslagen, je weet nooit...)
Geen probleem!
Nu heb je in ieder geval de foto's nog ja!
Gewoon even de velgen er in fotoshoppen!
Zonder gekheid: In 7 jaar kan er inderdaad veel gebeuren met een auto, jammer dat het niet ten goede is geweest.
Greetz ghaas
Nu heb je in ieder geval de foto's nog ja!
Gewoon even de velgen er in fotoshoppen!
Zonder gekheid: In 7 jaar kan er inderdaad veel gebeuren met een auto, jammer dat het niet ten goede is geweest.
Greetz ghaas
Het is inderdaad altijd jammer om je "oude liefde" volledig uitgewoont terug te zien. Maar goed je hebt een mooi wagenpark ervoor terug gehad. Blijkbaar nog geen crisis bij de gemeentes in Brabant??? (niet lullig bedoeld)
Zeker is het hier in Brabant ook wel crisis, maar daarom hebben ze mij juist nodig omdat ik voor geld zorg. Daarnaast heb ik afgelopen jaren hard gespaard en al m'n spaarcenten steeds in BMW's gestopt.
Wel onwijs zonde van de 328i zeg...
Wel onwijs zonde van de 328i zeg...
Laatst gewijzigd door Rene08 op 22 mar 2013, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal Huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal Huisregels m.b.t. quoten
Potverdorie... Zie net je post dat je een M3 Cabrio hebt.
Wat een mooi ding zeg!
Ben zelf ook weer in de markt voor een vervanger, voor mij geen cabrio, maar gewoon een nette E92 M3.
Heb al wat op het oog, maar krijg qua inruil net niet wat ik wil hebben. Dus toch maar even kijken of het lukt hem te verkopen en anders nog even verder zoeken.
Veel fijne km's en misschien tot de zomerwielen meet...
Wat een mooi ding zeg!
Ben zelf ook weer in de markt voor een vervanger, voor mij geen cabrio, maar gewoon een nette E92 M3.
Heb al wat op het oog, maar krijg qua inruil net niet wat ik wil hebben. Dus toch maar even kijken of het lukt hem te verkopen en anders nog even verder zoeken.
Veel fijne km's en misschien tot de zomerwielen meet...
Spannend!! En bij de zomerwielenmeet gaan we elkaar zeker tegenkomen!
Laatst gewijzigd door Rene08 op 22 mar 2013, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie wel dat we je avatar weer ff moeten aanpassen
Edit:
Naar deze:
In avatar formaat:
En nu hou ik ermee op, maar wel met jouw wielen:
Edit:
Naar deze:
In avatar formaat:
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 22 mar 2013, 01:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad! Maar ik vind deze ook nog wel erg mooi dus ik denk dat ik m voorlopig lekker hou!
snap ik, helemaal. maar het was ook echt niet serieus bedoeldBart335i schreef:Zeker is het hier in Brabant ook wel crisis, maar daarom hebben ze mij juist nodig omdat ik voor geld zorg.
Wauw!! Erg knap hoor!!! Ik ga hem gelijk gebruiken!!PIR3lly schreef:Zie wel dat we je avatar weer ff moeten aanpassen
Edit:
Naar deze:
In avatar formaat: