Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Gister Spring Event geweest!
- rick.bosch
Nondejuu.. Wat 'n geluid uit sommige auto's!
BMW 120d | 2007 | 163pk
een e36 met dup. code 5 op het kenteken 

zag eergister in duitsland op de A1 van Hamburg naar Bremen 2 dikke ferrari 458 exact dezelfde alleen was de ene zwart en de ander rood. zie je ook niet vaak ik zie in duitsland wel vaak porsches maar zulke dikke ferraris bijna nooit
gang is alles :D:D
Ik ben de hele rij van de Spring event tourrit ook tegengekomen in woudenberg, die skylines blijven geweldige wagens.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Toen waren we net vertrokken! Er was in het begin nog helaas een Corvette gecrashed (die van 2:40), maar voor de rest een geslaagde rit! Binnenkort een onboard video van de rit vanuit mijn 328i! Kwam nog aardig mee met het rijtje
Hele brute Viper getuned door Heffner, 700pk+
Hele brute Viper getuned door Heffner, 700pk+
Niet allemaal even goede wagencontrole. Maar dikjes die viper met de vlamme uit de piep 

Die Porsche maakte er inderdaad wel een potje van in het begin! Die Viper rijdt vaker op circuits enzo, dus die weet wel hoe het moet! Zeker in zo'n tricky auto een lastige 

ja die viper ben je volgens mij zo kwijt als je niet weet wat je doet!
>>>>Showroom E36's<<<<
Vandaag een heleboel Z3/Z4's gespot bij me in de buurt. Bleek een tourtocht (100+ wagens) van de 'BMW Z3/Z4 Roadsterclub Nederland' te zijn. Zaten een paar zeer fraaie Z4's bij moet ik zeggen!

- rick.bosch
Op die laatste foto zie je die man kijken naar je kijken
Gister deze gespot, erg aparte auto!
Het is een Fisker Karma met een 408pk Hybride motor, in de sport stand binnen 6.2 sec. aan de 100 had eigenlijk wel wat meer snelheid verwacht uit z'n auto..
Blijft tog raar dat er geen geluid in z'n sport auto zit..
Volgens de kentekenspotter weegt hij trouwens 2405kg, dus dan is die 6.2 tog wel weer rap!
Foto:

Gister deze gespot, erg aparte auto!
Het is een Fisker Karma met een 408pk Hybride motor, in de sport stand binnen 6.2 sec. aan de 100 had eigenlijk wel wat meer snelheid verwacht uit z'n auto..
Blijft tog raar dat er geen geluid in z'n sport auto zit..
Volgens de kentekenspotter weegt hij trouwens 2405kg, dus dan is die 6.2 tog wel weer rap!
Foto:

BMW 120d | 2007 | 163pk
Hele mooie en vooral prachtig klinkende M5 Evosport!
- rick.bosch
Vorige week in Amsterdam, een Nissdan gt-r, wat een auto joh!
Stonden er met een paar man naar te kijken toen de eigenaar net aan kwam lopen, was een engelsman. Hij ging alles even laten zien en natuurlijk het geluidje laten horen!
Stonden er met een paar man naar te kijken toen de eigenaar net aan kwam lopen, was een engelsman. Hij ging alles even laten zien en natuurlijk het geluidje laten horen!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Blijft echt gruwelijk dik zo'n E92 M3 Track EditionJaapi schreef:
Spiegeltje in mijn coupe

dit karretje stond daar ook nog

grtzz
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”