Kloppend geluid onder middenconsole

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Bennie98

Kloppend geluid onder middenconsole

Bericht door Bennie98 » 29 mar 2013, 08:20

Hallo

Ik heb mij hier nog niet voorgesteld. Dit zal moeten wachten tot later aangezien ik hier nu geen foto's heb van de wagen.

Mijn wagen heeft een kloppend geluid als ik aan een vlotte snelheid over een drempel of een golvende baan rijdt.
Net onder de middenconsole achteraan.
Hiervoor was het een krakend geluid, heb hem binnengestoken en toen zijn de uitlaat (verbinding katalysator uitlaatbuis achteraan) gelast en een motorsteun vervangen.

Wat zit er onder de middenconsole dat ook zo een geluid kan geven? Kan het de uitlaat zijn die tegen de onderkant van de wagen slaat? Het voelt nogal raar aan. Heb dit nog nooit eerder met een wagen gehad.

Mvg
Bennie98

yltkdy

Re: Kloppend geluid onder middenconsole

Bericht door yltkdy » 29 mar 2013, 12:54

Lijkt mij inderdaad dat dit de uitlaat is. ik heb dat met een vorige auto ook gehad. Doordat de uitlaat nu gelast is is hij weer stijf en tjs, bewegingen moeten toch ergens naartoe. Kan zijn dat er door de breuk in de uitlaat een deel van de bestiging onder de auto uit is gevallenen de uitlaat nu dus los hangt.

Bennie98

Bericht door Bennie98 » 29 mar 2013, 13:53

Achzo

Ik hoop dat dit het probleem is en niet mijn cardanas ofzo?
Ik zal het eens op een brug bekijken. Dan zal ik meer weten.

Bennie98

Bericht door Bennie98 » 29 mar 2013, 18:00

Het was mijn uitlaat die blijkbaar nog niet gelast was. Teruggegaan naar de garage. Die hebben er een tijdelijke las opgelegd. Moet volgende week terug om het volledig te herstellen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”