Roberts Touring
Re: Roberts Touring
Tjonge! Je kijkt hier dus wel nog Wanneer krijgen we nou weer wat mooie plaatjes te zien van je wagen! Vind het zo'n mooie bak!
Jaja ik kijk zo nu en dan. Drukke periode achter de rug.
Zal snel eens en fotootje maken hoe mooi ongewassen ze is en nu ze op stalen pootjes staat
Re: Roberts e46 touring
Inderdaad, prachtige auto, maar ook prachtig decor door die zonnenschijnbadbimmer schreef:thnx! Heb meteen een aantal foto's toegevoegd, door de regen heen kwam de zon even naar buiten
doe er ook gelijk foto's bij van de binnenkant bij ,badbimmer schreef:
Jaja ik kijk zo nu en dan. Drukke periode achter de rug.
Zal snel eens en fotootje maken hoe mooi ongewassen ze is en nu ze op stalen pootjes staat
je hebt een schitternde touring, wij hebben 3 jaar een sienna rot e46 gehad, totdat hij werd gestolen....prachtige kleur.
BMW e91 LCI 320da Individual
ik rijd tegenwoordig ook vaker rond Heerlen/Maastricht, misschien zie ik je daar ooit nog wel een keer rijden ! Pff jammer dat je zoveel foto's offline hebt gehaald! Vind dit zo'n gave touring en qua styling precies zoals ik wil en meestal aan mensen laat zien als voorbeeld, jammer dat je dus zo weinig pics hebt nu!
Sorry guys,
Zit echt te weinig op internet de laatste tijd...
Pappa van 2 jonge kids. En de laatste maanden kampt mn vrouw met de ziekte van Pfeifer...
Naast t werk komt ook t huishouden bijna volledig op mij terecht.
Anyway... Door een verhuizing van photobucket naar flickr zijn idd een aantal afbeeldingen down. Zodra er weer wat rust inde tempel is zal ik jullie weer voorzien van de mooie plaatjes
Bedankt voor de aanhoudende interesse!
Robert
Zit echt te weinig op internet de laatste tijd...
Pappa van 2 jonge kids. En de laatste maanden kampt mn vrouw met de ziekte van Pfeifer...
Naast t werk komt ook t huishouden bijna volledig op mij terecht.
Anyway... Door een verhuizing van photobucket naar flickr zijn idd een aantal afbeeldingen down. Zodra er weer wat rust inde tempel is zal ik jullie weer voorzien van de mooie plaatjes
Bedankt voor de aanhoudende interesse!
Robert
Sowieso! Wil mijn Mtech2 er ook nog ooit een keer laten komen, twin brothers he Succes en sterkte aan je vrouw! Ik houd het topic in de gaten
Sterkte met de situatie! We zien vanzelf wel weer updates verschijnen van deze mooie touring!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hey guys,
Ik zal hier nog even een reeks van afbeeldingen plaatsen aangezien de info hierboven nogal corrupt is geraakt door gerommel van mezelf tussen photobucvket en flickr.
In 2009 kocht ik mijn touring die toen iets meer dan 100k gereden had. De kleur sprak me heel erg aan en door gezinsuitbreiding was een sedan net iets te klein.
Pas na 2,5 jaar begon het te kriebelen, en begon langzaam de auto op te tutten
(Sorry dit zijn allemaal kiekjes geschoten van mijn telefoon, had toen nog geen dslr camera).
Allereerst moest de iPhone werken op de standaard radio, dus ik koos voor een spec dock:
(Ik rook niet dus weg met die asbak)
Eibach sportline (shocks + dempers) om em iets sportiver te laten lijken, en ramen getint
Daarna was het de beurt om eens die standaard 17"velgen te vervangen door immi 19"LM velgen!
(Oh hiermee begon ook mijn twijfel tijd, want wat moest ik doen met die dakrailing... )
Tja en toen sloeg ik helemaal door he Ik moest en zou een Mtech II set hebben... Via Sales after de hele set, voor, achter, skirts en de rest van het kleine benodigde spul besteld.
(Oja tussen door ook nog via Ebay een setje SMD led angel eyes aangeschaft. Leuk joh, aangesloten en wel op de sleutel, kan hem dus makkelijk terug vinden in het donker)
Inmiddels ben ik er over uit: Rails horen op de touring!
Ik heb nog wel een aantal plannen, het interieur is nog net als 4 jaar geleden :S
-Pookje + zak zijn iets wat aan het verslijten
-Bestuurders stoel begint instap slijtage te vertonen
Misschien een gek idee, maar heeft iemand er al eens aan gedacht om interieurs lijsten in kleur van de auto te laten spuiten? Hoe zou het zijn om sienna Rot II te gebruiken als kleur op deze lijsten?
Gr Robert
Ik zal hier nog even een reeks van afbeeldingen plaatsen aangezien de info hierboven nogal corrupt is geraakt door gerommel van mezelf tussen photobucvket en flickr.
In 2009 kocht ik mijn touring die toen iets meer dan 100k gereden had. De kleur sprak me heel erg aan en door gezinsuitbreiding was een sedan net iets te klein.
Pas na 2,5 jaar begon het te kriebelen, en begon langzaam de auto op te tutten
(Sorry dit zijn allemaal kiekjes geschoten van mijn telefoon, had toen nog geen dslr camera).
Allereerst moest de iPhone werken op de standaard radio, dus ik koos voor een spec dock:
(Ik rook niet dus weg met die asbak)
Eibach sportline (shocks + dempers) om em iets sportiver te laten lijken, en ramen getint
Daarna was het de beurt om eens die standaard 17"velgen te vervangen door immi 19"LM velgen!
(Oh hiermee begon ook mijn twijfel tijd, want wat moest ik doen met die dakrailing... )
Tja en toen sloeg ik helemaal door he Ik moest en zou een Mtech II set hebben... Via Sales after de hele set, voor, achter, skirts en de rest van het kleine benodigde spul besteld.
(Oja tussen door ook nog via Ebay een setje SMD led angel eyes aangeschaft. Leuk joh, aangesloten en wel op de sleutel, kan hem dus makkelijk terug vinden in het donker)
Inmiddels ben ik er over uit: Rails horen op de touring!
Ik heb nog wel een aantal plannen, het interieur is nog net als 4 jaar geleden :S
-Pookje + zak zijn iets wat aan het verslijten
-Bestuurders stoel begint instap slijtage te vertonen
Misschien een gek idee, maar heeft iemand er al eens aan gedacht om interieurs lijsten in kleur van de auto te laten spuiten? Hoe zou het zijn om sienna Rot II te gebruiken als kleur op deze lijsten?
Gr Robert
Echt een gave touring. En idd ik vind ook dat de railing op een touring hoort anders lijkt het net of die wat mist. Dan kijkt de auto niet af is mijn mening.
In kleur spuiten van de lijsten heb ik ook al aan zitten denken bij mijn auto ik denk dat dat rood wel gaaf eruit kan zien bij jou. Zou je keertje moeten fotoshoppen ofzo
In kleur spuiten van de lijsten heb ik ook al aan zitten denken bij mijn auto ik denk dat dat rood wel gaaf eruit kan zien bij jou. Zou je keertje moeten fotoshoppen ofzo
Echt een dikke touring. En inderdaad moet de railing erop blijven, zoveel mooier gewoon.
Persoonlijk zou ik de lijsten niet in kleur spuiten, beter pianolak zwart oid.
Persoonlijk zou ik de lijsten niet in kleur spuiten, beter pianolak zwart oid.
Zondag poetsdag vandaag!
Het interieur en motorruimte zijn opgefrist.
Om mijn droomlijstje compleet te maken:
- M stuur
- Leer interieur
Wie weet ooit
Gr Robert
Het interieur en motorruimte zijn opgefrist.
Om mijn droomlijstje compleet te maken:
- M stuur
- Leer interieur
Wie weet ooit
Gr Robert
Nice hele mooie bimmer!! Sportstoelen zouden t wel afmaken. Zit ook zo veel beter!
Echt super Robert! Hele toffe bimmer, wees er zuinig op en die kleur blijft natuurlijk enorm sexy