Rene08 schreef:Ben benieuwd naar de geschiedenis van deze auto.
Een M stuur met de paddels bestaat namelijk niet. En een M3 smg pook in een non M3 eigenlijk ook niet. Ik heb vorig jaar voor iemand dit gemaakt. En de sportknop verplaats. Exact zoals bij jou. En deze paddels aan het stuur het M stuur gemaakt.
Dit is de
SHOWROOM van de desbetrefende auto.
De kentekenhouder is hetzelfde. En het interieur is ook exact hetzelfde. Met het stuur en de pook zoals ik toen gemaakt heb.
Heb toen ook de M spiegels nog getest of het technisch ging werken met opklap functie. Die zouden toen gespoten worden samen met het M pakket wat klaar lag.
Voor mij veel punten om aan te nemen dat het om deze auto gaat
Dan alleen de vraag. Wat is er met de kleur gebeurd?
Beste Rene08...
Ik sta perplex
Dat kan niet anders dan dat het mijn auto moet zijn.. het is een vreemd gevoel te weten dat er mensen zijn die meer van je eigen auto af weten dan jijzelf.
Ik heb de auto begin april gekocht in Rotterdam. Ik had al door dat het geen standaard ci was, maar nadat ik de showroom gezien heb, besef ik me pas hoeveel werk er aan gedaan is. Abnormaal
En wat het verder nog bevestigd.. die velgen waarmee de auto gefotografeerd is in de showroom.. die heb ik er bij gekregen. Ik heb me steeds afgevraagd hoe dat er uit zou zien, aangezien ik ze er nog niet heb opgelegd en van mening was dat ze beter zouden staan. Die vraag is nu ook beantwoord. Moet wel zeggen dat het er waarschijnlijk mooier uit gaat zien dan op de foto's van de showroom aangezien er nu het m-pakket op zit.
Alle overige updates die de "moddo" (showroom-poster) wilde maken, die zijn zoals jullie kunnen zien uitgevoerd.
Er staat een prachtige wagen.
Wat de kleur betreft; de foto's die ik gemaakt heb, zijn gemaakt met mijn mobiele telefoon. Ik vermoed dat de klankkleur een beetje anders is, maar dat de daadwerkelijke kleur hetzelfde is. Wellicht dat dat een beetje verwarring zaait?