Voor de APK maakt het niet uit hoeveel dB je auto maakt (correct me if I'm wrong) je uitlaat dient wel gasdicht te zijn!!!
Verder hebben we het 'geluk' dat we inderdaad aan de emissie eisen moeten voldoen en niet zomaar de cats mogen weg laten.
Ik heb gelezen dat jij dit niet van plan bent, dus eigenlijk hoef je je voor de APK niet druk te maken (mits de uitlaat gas dicht is).
Ik rij overigens op de 330ci met een standaard spruitstuk en middendemper en Eisenmann soundpipe + Eisenmann sport einddemper. Een vriend van me rijdt op de 325ci met een standaard spruitstuk en Eisenmann catback + Eisenmann sport einddemper. Beide klinkt echt super ruig buiten de auto, echter vind het bij mij in de auto nog steeds niet overdreven klinken (eigenlijk veel te zacht voor een 330), vandaar dat ik zelfs aan de Schiedmann spruitstukken met cats aan het denken ben. Dan is de uitlaat zo veel mogelijk open en zullen de 6 cilinders hun ware aard kunnen tonen.
Ben benieuwd naar het projectje..
Als je mijn auto eens wilt horen, moet je maar eens met Jeffrey meekomen naar Heerlen