Ik zou ook eens afwachte met je beslissing na die dag.
Want denk dat er toch wel flink wat op af komt.
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
Super bedankt voor je positieve reactie, en ook de andere natuurlijk !!!!Dcreator schreef:Ed, ik zou het zonde vinden als deze meeting zou verdwijnen, juist omdat je al zoveel jaren bezig bent, lijkt het mij ook dat jij zelf je naam nu hebt opgebouwd, en met de successen van het verleden (ben er zelf eigenlijk nog niet bij geweest, maar ik lees veel goeds) moet het nu toch ook niet liggen aan 1 persoon? Ik denk wel dat je het volgend jaar prima zelf af kan, desnoods haal je er hulp bij van mensen, je ziet hier al dat er nu al mensen aanbieden die je graag ondersteunen!
Ik zou zeggen, laat alles even bezinken, ga er nog even rustig over nadenken, en geniet vooral van jouw meeting, als ditjaar ook weer gewoon een geslaagde dag is vind je misschien vanzelf je drive weer terug!![]()
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, zit midden in mijn examens! Maar laten we Ed een hart onder de riem steken, en als BP met een Flinke stoet BMW's verschijnen op Ed zijn meeting!
Zou top zijn als het zou lukken !!!! maar al vast bedankt voor je reactieW_B schreef:Vorig jaar kon ik niet. En dit jaar eigenlijk ook niet. Maar ik ga toch kijken wat de mogelijkheden zijn. Dus even een onder voorbehoud voor mij.
Hangt van mijn ochtend planning af. En het is voor mij ook 170km heen en 170km terug. Maar ga mijn best doen.