Ed'jes BMW Meeting 2013 [26 mei]
- Ramon 325 Vanos
Re: Ed'jes BMW Meeting 2013 [26 mei]
Ik denk dat er meer interessen is in jouw meeting dan little exhaust meeting.
Ik zou ook eens afwachte met je beslissing na die dag.
Want denk dat er toch wel flink wat op af komt.
Ik zou ook eens afwachte met je beslissing na die dag.
Want denk dat er toch wel flink wat op af komt.
Dat is eenmalig en zal zeker volgend jaar niet op de zelfde datum terug keren (als het terug keert), dus waarom direct deze beslissing is mij ook nog onduidelijk.
Het heeft niet zo zeer met de meeting van LE te maken, maar meer wat er achter de schermen afspeelt.
Ik stop al ruim 8 jaar mijn hele ziel en zaligheid in alles wat met BMW te maken heeft, en probeer het iedereen naar z'n zin te maken, en als je dan juist door iemand waar je jezelf altijd 100 % voor heb ingezet, zo onderuit word gehaald, en belazerd word, gaat de lol er echt wel van af. Het heeft verder niks met de forum leden te maken, want die maken EDje's BMW Meeting mede mogelijk ... maar heb het gehad met alles er om heen
Ik stop al ruim 8 jaar mijn hele ziel en zaligheid in alles wat met BMW te maken heeft, en probeer het iedereen naar z'n zin te maken, en als je dan juist door iemand waar je jezelf altijd 100 % voor heb ingezet, zo onderuit word gehaald, en belazerd word, gaat de lol er echt wel van af. Het heeft verder niks met de forum leden te maken, want die maken EDje's BMW Meeting mede mogelijk ... maar heb het gehad met alles er om heen
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 14 mei 2013, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de huisregels m.b.t. quoten BimmerPortal
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de huisregels m.b.t. quoten BimmerPortal
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
Zoals ik al aangaf, ga ik nog steeds verder om er een geslaagde dag van te maken....
Zo heb ik nou weer een mooie deal kunnen maken met iemand, die voor jullie de volgende optie's kan actieveren op de BMW......
Het betreft o.a de volgende optie's:
- DVD TV vrijschakelen
- Video via USB (avi, mkv, mp4, mpeg etc) vanaf okober 2012
- Start/Stop uitschakelen bij starten
- ECO Pro of Comfort modus standaard maken bij starten
- M logo in instrumentenpaneel
- M logo in navigatiescherm vanaf okober 2012
- Gordel notificatie uitschakelen
- Deuren ontgrendelen bij afzetten motor
- Radio uitschakelen bij openen portier
- Achterlichten inschakelen bij DRL (dag rij verlichting) standaard gaan deze niet aan.
Alle opties inschakelen die op jou BMW mogelijk zijn, kost deze dag € 40,00 i.p.v. € 50,00
Dus sla je slag en wees er op tijd bij !!!!!!!
Zo heb ik nou weer een mooie deal kunnen maken met iemand, die voor jullie de volgende optie's kan actieveren op de BMW......
Het betreft o.a de volgende optie's:
- DVD TV vrijschakelen
- Video via USB (avi, mkv, mp4, mpeg etc) vanaf okober 2012
- Start/Stop uitschakelen bij starten
- ECO Pro of Comfort modus standaard maken bij starten
- M logo in instrumentenpaneel
- M logo in navigatiescherm vanaf okober 2012
- Gordel notificatie uitschakelen
- Deuren ontgrendelen bij afzetten motor
- Radio uitschakelen bij openen portier
- Achterlichten inschakelen bij DRL (dag rij verlichting) standaard gaan deze niet aan.
Alle opties inschakelen die op jou BMW mogelijk zijn, kost deze dag € 40,00 i.p.v. € 50,00
Dus sla je slag en wees er op tijd bij !!!!!!!
Ed, ik zou het zonde vinden als deze meeting zou verdwijnen, juist omdat je al zoveel jaren bezig bent, lijkt het mij ook dat jij zelf je naam nu hebt opgebouwd, en met de successen van het verleden (ben er zelf eigenlijk nog niet bij geweest, maar ik lees veel goeds) moet het nu toch ook niet liggen aan 1 persoon? Ik denk wel dat je het volgend jaar prima zelf af kan, desnoods haal je er hulp bij van mensen, je ziet hier al dat er nu al mensen aanbieden die je graag ondersteunen!
Ik zou zeggen, laat alles even bezinken, ga er nog even rustig over nadenken, en geniet vooral van jouw meeting, als ditjaar ook weer gewoon een geslaagde dag is vind je misschien vanzelf je drive weer terug!
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, zit midden in mijn examens! Maar laten we Ed een hart onder de riem steken, en als BP met een Flinke stoet BMW's verschijnen op Ed zijn meeting!
Ik zou zeggen, laat alles even bezinken, ga er nog even rustig over nadenken, en geniet vooral van jouw meeting, als ditjaar ook weer gewoon een geslaagde dag is vind je misschien vanzelf je drive weer terug!
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, zit midden in mijn examens! Maar laten we Ed een hart onder de riem steken, en als BP met een Flinke stoet BMW's verschijnen op Ed zijn meeting!
>>>>Showroom E36's<<<<
Vorig jaar kon ik niet. En dit jaar eigenlijk ook niet. Maar ik ga toch kijken wat de mogelijkheden zijn. Dus even een onder voorbehoud voor mij.
Hangt van mijn ochtend planning af. En het is voor mij ook 170km heen en 170km terug. Maar ga mijn best doen.
Hangt van mijn ochtend planning af. En het is voor mij ook 170km heen en 170km terug. Maar ga mijn best doen.
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Super bedankt voor je positieve reactie, en ook de andere natuurlijk !!!!Dcreator schreef:Ed, ik zou het zonde vinden als deze meeting zou verdwijnen, juist omdat je al zoveel jaren bezig bent, lijkt het mij ook dat jij zelf je naam nu hebt opgebouwd, en met de successen van het verleden (ben er zelf eigenlijk nog niet bij geweest, maar ik lees veel goeds) moet het nu toch ook niet liggen aan 1 persoon? Ik denk wel dat je het volgend jaar prima zelf af kan, desnoods haal je er hulp bij van mensen, je ziet hier al dat er nu al mensen aanbieden die je graag ondersteunen!
Ik doe mijn meeting al alleen organiseren ( met hulp van m'n meissie )
Zou top zijn als het zou lukken !!!! maar al vast bedankt voor je reactieW_B schreef:Vorig jaar kon ik niet. En dit jaar eigenlijk ook niet. Maar ik ga toch kijken wat de mogelijkheden zijn. Dus even een onder voorbehoud voor mij.
Maxi Performance komt met maar liefst 4 Bimmers, die door hun zijn voorzien van diverse optie's / accessoires , die geleverd zijn/worden door Maxi Performance zelf....
Ook geven ze op deze dag 10% korting op een ieder die tijdens EDje's BMW Meeting een demper/geheel uitlaatsysteem laat aanmeten... Dus ik zou zeggen, mis dit niet !!!!
Ook geven ze op deze dag 10% korting op een ieder die tijdens EDje's BMW Meeting een demper/geheel uitlaatsysteem laat aanmeten... Dus ik zou zeggen, mis dit niet !!!!
- RenéHofman
Top,
Zo zie je maar dat erngelukkig opeens nieuwe dingen komen.
Ik weet zeker dat het een mooie meeting zal worden !
Nu nog het weer een beetje helpen volgende week:-)
Zo zie je maar dat erngelukkig opeens nieuwe dingen komen.
Ik weet zeker dat het een mooie meeting zal worden !
Nu nog het weer een beetje helpen volgende week:-)
E46 320i sedan
F21 118i
F21 118i
Zet hem op Edje, laat je niet van de wijs brengen wat iemand aan de andere kant van het land doet. Focus op je eigen meeting en hou vol, dit soort initiatieven zijn altijd goed. Ik kan er niet bij zijn maar veel plezier gewenst !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
-
Bij deze gaan mijn broer en ik ons best doen om bij deze meeting aanwezig te zijn !!!
- Ramon 325 Vanos
Goed bezig Micheal
Wordt wel gezellig daar
Wordt wel gezellig daar
Was 2 jaar geleden aanwezig op deze meeting en dit was dan ook één van m'n eerste BMW meetings die ik gedaan had was toen één van de weinige Belgen aanwezig Vorig jaar jammer genoeg moeten missen door persoonlijke redenen. Heel spijtig te lezen dat dit wel is de laatste editie kon worden van een fenomenaal bmw evenement !! Ik twijfelde zelf ook nog om te komen ( aangezien de afstand ) omdat er ook een redelijke goede "tuning" meeting die dag is in het Belgenland. Aangezien dit de laatste kan worden, zal ik normaal zeker deze richting uitkomen ! en zoals hier eerder al vermeld laat je kop niet hangen EDJE !!!