En toch moet je hier heel erg mee uitkijken. In Nederland bestaat zoiets als dwangverkoop en aangezien hij zwart op wit heeft dat hij die complete schnitzer voor € 10,= op kan komen halen (je schrijft dit tenslotte zelf) heeft hij nu zeker juridische middelen om je te dwingen. Ik neem aan dat je toch niet op dergelijk gezeur zit te wachten.AtteTjaPNurD schreef:Vandaag weer een mooie gehad, Iemand had 10 euro geboden op de complete schnitzer zet dus ik zij kom maar halen kreeg ik een telefoontje jh menieer ik had bod gedaan van 10 euro jij zij kom maar halen, dusse ieke wil komen halen.... dus toen maar uitgelegd dat ze bij een belachelijk bod een onserieus antwoord kunnen verwachten
AtteTjaPNurD's E36 Nieuwe aanwinst
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan ac schnitzer Gepolijst en shoot
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan ac schnitzer back to basic
Nee het klopt niet helemaal wat je zegt yltkdy, bij de wet worden zulke zaken beoordeeld op basis van redelijkheid en billijkheid. Daarnaast speelt de factor te goeder trouw zijn ook nog mee. Iedereen snapt dat een dergelijke bumper niet voor 10 euro verkocht wordt. Zou mooi zijn als we allemaal iets zwart op wit zetten en er geen enkele mogelijkheid is om daar nog onderuit te komen, het wordt wel moeilijker om onder dingen uit te komen zwart op wit. Het is wel zo, dat als je een bedrag overeen komt, en de koper betaald en de verkoper de transactie annuleert, de verkopende partij een schadevergoeding kan moeten betalen.
Maarja genoeg juridisch gelul, het gaat hier over Bimmers
Maarja genoeg juridisch gelul, het gaat hier over Bimmers
-
@Den3er dat weet ik nog niet zo zeer hoor kwa comfort op dit moment is de e36 zo stug hahaha en zo een 205 zit erg lekker natuurlijk gaan we dan niet voor een normale he maar wel minimaal een XS 1.4tje kan zeggen dat die wagens erg snel zijn... ooit een keer gehad dat ik een tt quatro gewoon op de bumper zat tot de 3de versnelling:P
@Citano thx man komt zeker goed
@bimmerbob en yltkdy
Hahaha vind altijd wel interessant dat juridische gedoe... en het klopt beide wat julie zeggen hoor natuurlijk heb ik via de mail een akkoord gegeven voor deze overeenkomst, wettelijk gezien dan he... maar onze wet hier in nederland is zo mooi dat ik er zo onderuit kan komen, het feit dat ik kan aangeven dat ik op dat moment niet handelings bekwaam was zou genoeg moeten zijn... maar yltkdy wel bedankt voor de tip moet idd opletten voor zulke antwoorden:P Mjaa net of deze gast de wet zou kennen, kon niet eens fatsoenlijk nederlands:P
Voor derest gewoon lekker deze bimmer in originele staat door rijden, en rustigjes aan het kijken voor een leuke 6 cilinder e34/e36 dus zie je wat mooie denk aan mij!!:P
@Citano thx man komt zeker goed
@bimmerbob en yltkdy
Hahaha vind altijd wel interessant dat juridische gedoe... en het klopt beide wat julie zeggen hoor natuurlijk heb ik via de mail een akkoord gegeven voor deze overeenkomst, wettelijk gezien dan he... maar onze wet hier in nederland is zo mooi dat ik er zo onderuit kan komen, het feit dat ik kan aangeven dat ik op dat moment niet handelings bekwaam was zou genoeg moeten zijn... maar yltkdy wel bedankt voor de tip moet idd opletten voor zulke antwoorden:P Mjaa net of deze gast de wet zou kennen, kon niet eens fatsoenlijk nederlands:P
Voor derest gewoon lekker deze bimmer in originele staat door rijden, en rustigjes aan het kijken voor een leuke 6 cilinder e34/e36 dus zie je wat mooie denk aan mij!!:P
-
Zoo vandaag het interieurtje verkocht...
Oude interieur zit er dus weer in met 2 nieuwe deurpanelen van de sloop en de voorbumper is ook weer compleet
alleen helaas is me rechter raam mechanisme naar de klote dus die zal ik denk ik ff opnieuw moeten fixe
Als iemand re toevallig eentje voor een leuke prijsje heeft liggen hoor ik het graag:D
Oude interieur zit er dus weer in met 2 nieuwe deurpanelen van de sloop en de voorbumper is ook weer compleet
alleen helaas is me rechter raam mechanisme naar de klote dus die zal ik denk ik ff opnieuw moeten fixe
Als iemand re toevallig eentje voor een leuke prijsje heeft liggen hoor ik het graag:D
-
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan Klein beetje verlaagd
Duss vandaag was het weer erg prettig, dus wat doen we dan? rustigjes op het terrasje zitten meej unne goed bierke derbij... Niet dus
Gta en ik hebben op onze vrije dagje weer lekker gesleuteld
me auto eindelijk een beetje lager gegooid spacers gemonteerd en dat allemaal lekker op ons gemakske
Hier is me broer lekker bezig... schroef gedeelte van de veerpoot was goed k*t dus goed schoongemaakt en opgeveild
hier een klein gedeelte
eindresultaat van het harde werk van ons en als van de vogels
Gta en ik hebben op onze vrije dagje weer lekker gesleuteld
me auto eindelijk een beetje lager gegooid spacers gemonteerd en dat allemaal lekker op ons gemakske
Hier is me broer lekker bezig... schroef gedeelte van de veerpoot was goed k*t dus goed schoongemaakt en opgeveild
hier een klein gedeelte
eindresultaat van het harde werk van ons en als van de vogels
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
- Ramon 325 Vanos
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan klein beetje verlaagd
Ziet er goed uit
- GreyCooperS
- Contacteer:
Staat lekker!
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
Thx allemaal vind zelf ook lekker staan
-
- Ramon 325 Vanos
Dat zijn wel zeer mooie foto's
Mooie lokatie
Mooie lokatie
nice pictures , staat mooi laag nu
VW Polo Coupe 1989 -sold
BMW E30 316i Edition Coupe 1990 - sold
BMW E36 320i Executive Coupe 1995 - sold
BMW E36 320i Automaat Touring 1999 - sold
VW PASSAT VARIANT type facelift B5.5 comfortline 2004 blauw metallic - nu in bezit
BMW E30 316i Edition Coupe 1990 - sold
BMW E36 320i Executive Coupe 1995 - sold
BMW E36 320i Automaat Touring 1999 - sold
VW PASSAT VARIANT type facelift B5.5 comfortline 2004 blauw metallic - nu in bezit
-
Thx allemaal
Leuke foto's! tot zondag!